XXL Nutrition

De DBB trainings CD!

Bezoekers in dit topic

Een aantal nummer van Frank Stallone (Yep, de broer van;) ) zijn ook erg bruikbaar, heeft goed muziek altijd:cool: .
 
Alter Bridge en Creed zijn echt goed! In loving memory van alter bridge :thumbup:
 
Alter Bridge en Creed zijn echt goed! In loving memory van alter bridge :thumbup:

In Loving Memory is een schitterend nummer inderdaad, alleen niet echt goed om op te trainen, net als Open Your Eyes en Broken Wings.

Metalingus en Find the Real van Alter Bridge dan wel weer, heerlijke nummers.
 
In Loving Memory is een schitterend nummer inderdaad, alleen niet echt goed om op te trainen, net als Open Your Eyes en Broken Wings.

Metalingus en Find the Real van Alter Bridge dan wel weer, heerlijke nummers.

Ook prachtige nummers idd! Silverstein - My Heroine is ook :thumbup: en Entwine
 
Wordt dus mijn standaard playlist gezien de hoeveelheid rock en punk :p
 
geen milk inc? of koen wouters? :(
 
Wordt dus mijn standaard playlist gezien de hoeveelheid rock en punk :p

True, geld voor mij hetzelfde alleen ik kan geen keuze maken uit alle albums, maak even een PDF van je Playlist en post hem ;).
 
Alter Bridge en Creed zijn echt goed! In loving memory van alter bridge :thumbup:


Alter Bridge en Creed zijn inderdaad goed de zanger van Creed is nu solo ( Scott Stapp )
En op zijn debuut cd The Great Divide staan ook een paar beestachtig goeie nummers.
Andere bands zoals Staind ( right here, so far away ) zijn lekkere nummers om je weer helemaal te focussen.

YouTube - staind - so far away

YouTube - Staind "Right Here"

Shinedown heeft ook een aantal lekkere nummers:

YouTube - Shinedown - Save Me

YouTube - 45 by Shinedown

Die laatste kennen we wel van een Jay Cutler tribute filmpje!!!

Metallica met Battery is ook wel lekker om je helemaal op te fokken

YouTube - Metallica - Battery

Linkin Park met faint:

YouTube - faint -linkin park

En rammstein is natuurlijk ook super:

YouTube - Rammstein Reise Reise

YouTube - Mein Herz Brennt (Live) - Rammstein

Blackstone cherry:

YouTube - Black Stone Cherry-Backwood Gold(LIVE)
 
@ Ghostrider, Staind is inderdaad goed, dit is ook een lekker nummer van ze om je weer te focussen:

Staind - Fray
 
zo ik heb ff een hoop geplakt in de eerste pagina en min of meer een verdeling gemaakt. Is makkelijker denk ik.

Zelf vind ik dat er een hoop te softe shizzle bijzit,kan best voorstellen dat je dit goede muziek vind, maar dat ik dik te soft als energie opwekkende shizzle!

gr
 
gasten, we missen nog wat brute hardcore/gabber trainings nummers, ik weet er zat, maar kan niet echt een link vinden daarvan...
 
gasten, we missen nog wat brute hardcore/gabber trainings nummers, ik weet er zat, maar kan niet echt een link vinden daarvan...

Noem er maar een paar die je erbij wil hebben, dikke kans dat ik ze hier heb staan en dan upload ik ze wel effe naar mijn webstek.
 
Back
Naar boven