XXL Nutrition

De depressie die tren heet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga mijn 3e week Tren in, op 600mg :clap:

Ben benieuwd.. Maar ga er vanuit dat het bij mij wel mee gaat vallen.

dat hoop je wacht maar tot dat die insomnia enzo komt :roflol:
 
Ik ga mijn 3e week Tren in, op 600mg :clap:

Ben benieuwd.. Maar ga er vanuit dat het bij mij wel mee gaat vallen.
600mg voor de eerste keer? Gaat nog wat worden dan
 
Tren is leuk voor de eerste 2-3-4 weken, daarna zou je eigenlijk moeten switchen weer op wat anders om het leuk te houden. De sides staan evenredig aan de resultaten die ermee kunt behalen (in een cut of recomp vind ik dan persoonlijk).

Ooit heb ik tren afgezworen, maar 1x per jaar vind ik het nog wel leuk om te doen ergens in de zomer, dan zweet ik toch al, slaap ik toch al kut vanwege de warmte en sta je ook lekker laag in VP zodat tren ook mooi tot zijn recht komt in je shape die weken dat je het neemt. Maar zoals gezegd echt maximaal 4 weken.

Mindset en omgeving dragen enorm bij aan de manier waarop je omgaat met het middel, eveneens de dosering en ester en hetgeen je ernaast zet. Wat dat betreft is het gewoon niet voor iedereen weggelegd.
 
Tren is leuk voor de eerste 2-3-4 weken, daarna zou je eigenlijk moeten switchen weer op wat anders om het leuk te houden. De sides staan evenredig aan de resultaten die ermee kunt behalen (in een cut of recomp vind ik dan persoonlijk).

Ooit heb ik tren afgezworen, maar 1x per jaar vind ik het nog wel leuk om te doen ergens in de zomer, dan zweet ik toch al, slaap ik toch al kut vanwege de warmte en sta je ook lekker laag in VP zodat tren ook mooi tot zijn recht komt in je shape die weken dat je het neemt. Maar zoals gezegd echt maximaal 4 weken.

Mindset en omgeving dragen enorm bij aan de manier waarop je omgaat met het middel, eveneens de dosering en ester en hetgeen je ernaast zet. Wat dat betreft is het gewoon niet voor iedereen weggelegd.

precies wat je hier aankaart:P ook mijn ervaring.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik wou eigenlijk ook geen tren meer en toch zit ik er weer aan.

Vreselijk ben blij als het weer over is. Ergste side voor mij persoonlijk blijft de insomnia.
 
Ik wou eigenlijk ook geen tren meer en toch zit ik er weer aan.

Vreselijk ben blij als het weer over is. Ergste side voor mij persoonlijk blijft de insomnia.

heb het zelf ook en ongelofelijk veel zweten snachts
 
heb het zelf ook en ongelofelijk veel zweten snachts
Zweten alleen tijdens trainen maar die insomnia breekt me altijd op en me humeur ook meteen
 
doodsbang ben ik voor tren
 
heb het zelf ook en ongelofelijk veel zweten snachts
Wat ben ik bij dat ik echt 0 extra zweet op tren. Zelfs met trui aan capuchon op en uurtje cardio knallen is het vrijwel nihil. Daarom ie tren de way to go voor mij. Misschien veranderd dit in de loop van de tijd:knipoog:
 
Het is zeker niet vergelijkbaar met masteron. Primo geeft een veel vollere look.

Primo moet je wel hoog doseren toch? en in elke ml zit maar 100 mg...
Veel ml prikken dus.
 
Mijn persoonlijke ervaring: cheatmeals hebben weinig impact op je bodyfat. Je kan je dus veel minder strikt aan je dieet houden en er toch goed blijven uitzien. Shape en kracht waren top.

Zweten als een rund. Dat is best storend tijdens seks, het romantische beeld van hete zwetende seks klopt niet :roflol: paranoide en jaloers na een tijdje, ik zocht zelf ruzie met mijn partner over haar liefdesleven vroeger. Haaruitval werd ferm versterkt. Ik had bovendien enorm veel honger, wat vreemd is omdat de meeste dat anders ervaren.

Mocht ik nog gaan kuren, beperk ik het tot lage dosering testosteron. Meer heb je als "niet wedstrijdatleet" eigenlijk niet nodig voor een degelijke/goede fysiek
 
Mocht mijn partner ooit nog tren zetten komt hij er niet meer in hier.

Wat een naar mannetje Had ik ineens zeh

2 jaar later merk ik ineens huh ! Ik zeg heb jij GVD tren gezet ? Aap uit de mouw gelijk gestopt. Weer super lastig
 
Mijn persoonlijke ervaring: cheatmeals hebben weinig impact op je bodyfat. Je kan je dus veel minder strikt aan je dieet houden en er toch goed blijven uitzien. Shape en kracht waren top.

Zweten als een rund. Dat is best storend tijdens seks, het romantische beeld van hete zwetende seks klopt niet :roflol: paranoide en jaloers na een tijdje, ik zocht zelf ruzie met mijn partner over haar liefdesleven vroeger. Haaruitval werd ferm versterkt. Ik had bovendien enorm veel honger, wat vreemd is omdat de meeste dat anders ervaren.

Mocht ik nog gaan kuren, beperk ik het tot lage dosering testosteron. Meer heb je als "niet wedstrijdatleet" eigenlijk niet nodig voor een degelijke/goede fysiek
Had je geprobeerd nog iets te doen tegen de negatieve bijwerkingen?

Galen Heb jij misschien een verklaring wat het in tren maakt dat dit zo'n heftige AAS is?
 
Het is en blijft een apart goedje. Zoals Punjab zei, max voor een aantal weken. Ik doe het zelf max 5 a 6 weken voordat er problemen optreden. Bij mij beginnen er dan libido problemen op te treden en dat is voor mij wel de minst acceptabele bijwerking.

In een cut veel sneller chagrijnig doordat je in een kcal deficit zit. Verhoog ik m'n kcal krijg ik veel sneller last van brandend maagzuur. Ook s'nachts terwijl ik al slechter slaap door de tren zelf. Ja natuurlijk ben je dan de hele dag strontchagrijnig :roflol:

Daarnaast korter lontje, somber, weinig emotie en empathie.

Nee, voor mij max 5 a 6 weken rond de 300mg per week. Is prima zo.
 
7e week op 300 tren-e en ik voel me juist enorm geweldig en zelfverzekerd. Niks geen paranoia of trendick oid. Misschien dat daarvoor een hogere dosis nodig is?
 
Laatst bewerkt:
Had je geprobeerd nog iets te doen tegen de negatieve bijwerkingen?

Galen Heb jij misschien een verklaring wat het in tren maakt dat dit zo'n heftige AAS is?

Het vervelendste was mijn houding tegenover mijn vrouwtje. Ik ben er dan gewoon niet meer aan geweest na 2 (of 3) pogingen.

Volgende kuur wordt basic 300-600 mg test e. Meer heb ik niet nodig en is nog de gezondste manier van kuren ook ;)
 
Back
Naar boven