MuscleMeat

De draad weer oppakken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Coolen

Novice
Lid geworden
28 jun 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
22%
Het is jaren geleden dat echt gesport heb. Door een ernstig ongeluk, heb ik lang moeten revalideren, zowel aan mijn rechter bovenbeen, heup, rechter schouder, rechter elleboog en sleutelbeen.
Ik weet niet meer wat ik toen woog en zeker niet wat mijn vetpercentage was. Ik weet wel dat ik toen een stuk fitter en sterker was.

Het heeft lang geduurd en in combinatie met een gezinsuitbreiding heb ik alles op zijn beloop gelaten.
Wel 3 jaar geleden begonnen bij een sportschool, maar door een verkeerd trainingsprogramma en overbelasting liep ik een rugblessure op, dit onder het toeziend oog van een duur betaalde persoonlijke trainer.

Ik ben veel te zwaar, heb een slecht figuur en een ongezonde levensstijl (weinig slaap, veel werk en ongezond eten)
Het laatste jaar ben ik dit aan het proberen te veranderen, meer sporten, meer slapen (minimaal 6 uur), beter eten en meer structuur in het eten.

Ik zwem nu regelmatig en ben begonnen met een wekelijkse trainig bij een Bodytec Studio.
Icm een betere levenstijl hoop ik een beter figuur te krijgen en mijn conditie weer op orde te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je de draad weer opgepakt hebt , Een goed voedings en trainingsschema zullen je met de juiste inzet snel resultaten laten zien ..

1 advies : geloof niet in 3 uur fitness in 30 min concepten zoals “ bodytec “ , start bij een sportschool zoals F4F of Basic fit of een ander willekeurige sportschool ..
 
Ow voor mij werkt dit juist heel fijn. Na zo een training heb ik een veel beter gevoel en merk ik aan mijn spieren en transpireren dat ik echt iets heb gedaan.
De korte tijd geeft mij ook de zin om te gaan. Ik vind persoonlijk een uur in een sportschool rondhangen erg frustrerend.
Nu krijg ik 1 op 1 begeleiding.
Voor mijn cardio training, wat eigenlijk het enige is wat ik doe om af te vallen, werkt het voor mij veel fijner dan een half uur op een fiets en een loopband. Ik vind het zo saai dat het me frustreert en ik dus niet meer ga.
 
Back
Naar boven