Fitness Seller

De echte gouden eeuw van bodybuilding. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
2m11
Massa
150kg
Vetpercentage
34%
Tenzij je opgeleid in Zuid-Californië, de 1960's en 70's waren niet de gouden eeuw van bodybuilding.
Naar mijn bescheiden mening, voor de meeste mensen, de grootste tijdperk in bodybuilding was 1985-1995.
Voor het midden van 1980, fatsoenlijke sportscholen waren er maar weinig tussen. Oh zeker, als je traint met Arnold en de jongens bij Gold's op Venice Beach, je hebt ervaren de "gouden eeuw" van de bodybuilding in 1965-1975. De rest van de wereld was niet zo gelukkig en het zou nog 10 jaar voordat de rest van ons had de grote tijdperk van de bodybuilding.

In 1985 werden de meeste bodybuilding wedstrijden gehouden in auditoria. Voor de jaren 1980, werden de meeste wedstrijden gehouden in basketbal sportscholen zonder muziek en een plek licht gehangen om te poseren onder. Tegen het midden van de jaren 80 bodybuilders poseerde op een echte podium met kwaliteit geluid en verlichting.
De NPC was gestegen tot het grootste amateur organisatie te worden. In tegenstelling tot de oude AAU (heer / mevrouw Amerika), werd de NPC gewijd aan gewoon bodybuilding. Real sportscholen schoot omhoog en de Gold's gym franchise ontplofte in aantal gedurende deze tijd. Voor die tijd, als je de stad had een sportschool was het een "health club". De meeste health clubs had een symbolisch bedrag van echte gewichtheffen apparatuur en aanbevolen kleine chromen DB's, sauna's, zwembaden en riemen die je buik en kont schudde LOL.

Gedurende deze periode ('85 -95), bodybuilding wedstrijden waren 100% bodybuilding. Het was pas in het midden van de jaren 1990 dat de vrouwelijke fitness divisie begon wat later geproduceerd figuur en bikini. Je ging naar een wedstrijd en het was allemaal bodybuilding. Ik herinner me het horen van de NC staat stoel te informeren ons dat we in een BODYBUILING wedstrijd werden ingevoerd. Bij een NPC concurrenten briefing zei hij; "De NPC wilde spiermassa, vorm en balans, samen met bezuinigingen als de winnende standaard." Tijdens het grootste deel van deze tijd, Lee Haney was koning en zijn soort lichaamsbouw was het goud standard.He zou worden verslagen door Yates, die de bar van de grootte en de conditionering verhogen voordat dit tijdperk eindigde.

Het was pas in 1990 dat steroïden waren echt illegaal. Ik gebruikte matige hoeveelheden van het sap 1983-1987. Destijds kreeg ik apotheek leerjaar medicijnen rechtstreeks uit mijn sportschool manager voor een eerlijke prijs. Ik heb niet veel en nooit gestapeld gebruiken, maar mijn pre-contest favoriet was injecteerbare Winsitrol V van Upjohn. Vergelijk dat met de huidige tijd waar steroïden hebben deze belachelijke en absurde stigma vergelijkbaar met de reefer madness hype van 80 jaar geleden. De overgrote meerderheid van de mensen die wisten over steroïden dan, had een realistische praktische kennis van wat ze zouden kunnen / konden niet doen.

Als een bodybuilder, dit tijdperk begonnen met een hausse in het aantal shows .De Olympia uitgegroeid tot een grote klasse van rond de 20 beste profs. In de vroege dagen van de Olympia, slechts een handvol mannen streden en een levensvatbare pro circuit van wedstrijden niet bestond. Tegen het einde van dit tijdperk, drugs getest gebeurtenissen werden echte gebeurtenissen en natuurlijke bodybuilding nam af. Zelfs MD tijdschrift werd "All Natural" MD voor een paar jaar in het midden van de 90's.
Bodybuilding werd op ESPN getoond als een reguliere voorstelling en de publicatie van "spier mags" is booming. FLEX tijdschrift werd gepubliceerd naar hardcore bodybuilding voorzien en het is wedstrijden als een echte professionele sport. Arnold zou een grote film actie ster te worden en zijn Arnold Classic zou groeien met sprongen.

Door de late 1990's zouden we groter bodybuilders zien, maar ten koste van de klassieke lijnen en V tapers. De beruchte opgeblazen darm werd in de mode en de term "Polumboism" uiteindelijk zou worden uitgevonden om de look te beschrijven.

Vandaag de dag wordt elke vent met spiermassa geassocieerd met steroïden. NPC en IFBB pro wedstrijden hebben nu bikini babes en MPD strand lichaam modellen als de meerderheid van de inzendingen. De 50e heer O dekking werd zelfs geannuleerd door NBC Sports Network.
Terwijl ik ben dankbaar voor de moderne sportscholen en internet direct dekking, ik mis het tijdperk van 1985-1995. Voor mij, dat was de beste tijd om een ​​bodybuilder te zijn.

Uw gedachten?
 
Wat een kut verhaal. Vertaald met google translate?
 
f0a.gif
 
Bedankt blackbart!
 
ronnie coleman is de goat

de rest is gay
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Van een gouden eeuw kun je sowieso niet spreken... eerder van een gouden generatie. 10 jaar is wel de kortste gouden eeuw ooit.
Daarbij blijft het een jurysport en zijn de mening over een goed fysiek vaak verdeeld.
 
ronie kolenman de geit
 
Back
Naar boven