Fitness Seller

De eeuwige BB vs vechtsport discussie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je gek in je kop bent en je verstand op 0 kan zetten kan een ongetrainde macdonalds papzak nog welleens meer schade aanrichten. Het zit allemaal tussen de oren.
 
Als je gek in je kop bent en je verstand op 0 kan zetten kan een ongetrainde macdonalds papzak nog welleens meer schade aanrichten. Het zit allemaal tussen de oren.
+1

images?q=tbn:ANd9GcTCyiKzXVY_QGO8VxrX8lvt8SawH5vWJQOzpsgUZ9WjBOX3O-3WtBVPl2zR.jpg
 
BB´er beats vechtsporter anytime. Simpelweg omdat de bodybuilder meer spieren heeft. Kun je nog zo goed kunnen vechten, daar kun je niet tegenop. Sowieso stom dat mensen vechtsport doen, je kunt beter gaan bodybuilden, daar heb je tenminste wat aan.

Ok ik troll keihard, maar je wou reageren voordat je de spoiler las :p
 
Niet kijken naar deze ecto jongens...Disturb the dream.:roflol:

Nuff said, zou dit topic eigenlijk dicht kunnen doen.:D

http://www.youtube.com/watch?v=mqR_ipucnCg

Dit zijn allemaal talenten daar kan je de gemiddelde mma jongen van 70kg natuurlijk niet mee gaan vergelijken. Ben het verders wel met je eens dat de gemiddelde mma jongen 8/10 keer gaat winnen van een gemiddelde tot bovengemiddelde bbr zonder vechtsport ervaring. Maar denk persoonlijk dat straatvechten een sport apart is en als je gek bent je een eind komt.
 
Ecto's zijn wel leniger en sneller, dus ze zullen makkelijker de punches van de bodybuilder ontwijken omdat de bodybuilder met grote spieren trager is. (kijk maar naar Bob Sapp)

http://www.youtube.com/watch?v=WWPpfF6X4yM
 
Ik doe gewoon allebei, blijft t beste.
 
Ecto's zijn wel leniger en sneller, dus ze zullen makkelijker de punches van de bodybuilder ontwijken omdat de bodybuilder met grote spieren trager is. (kijk maar naar Bob Sapp)

http://www.youtube.com/watch?v=WWPpfF6X4yM

Bob Sapp suckt hard.

Over het algemeen denk ik dat een MMA'er wel zou winnen, maar ik denk dat je de wedstrijd tussen Muhammad Ali en Frazier als beste als voorbeeld kunt nemen. Alhoewel Frazier niet superbuff was ofzo..
Frazier kwam steeds dichterbij en incasseerde ook veel maar hij kon dit hebben omdat het allemaal 'slappe' punches waren (dat zullen BB'ers denk ik ook beter kunnen :o). Maar als de BB'er die ene geweldige uithaal kan doen dan zal de MMA'er meteen gestrekt gaan.

Tjaah.. het ligt er net aan, eeuwenoude discussie
 
Ik wil hier graag serieus op in gaan: ik vind het toch wel een beetje appels met peren vergelijken, niet appels met koeien zo ver wil ik niet gaan, maar toch wel appels met peren.
Deze milf kan het goed uitleggen:


http://youtu.be/R9cNsK0s9WQ?t=52s
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Barkruk op je hoofd haalt iedereen neer, daar zijn de meeste van dit soort discussies mee gesloten. (vechten in het uitgaansleven). Leuk dat deze vraag je gesteld wordt (altijd) door de couch potato en nooit door de mma'er zelf.
 
Barkruk op je hoofd haalt iedereen neer, daar zijn de meeste van dit soort discussies mee gesloten. (vechten in het uitgaansleven). Leuk dat deze vraag je gesteld wordt (altijd) door de couch potato en nooit door de mma'er zelf.

+100000000

ik thaiboks/mma zelf ook en heb tijdens feesten/uitgaan echt niet de neiging om te gaan vechten en ben ook echt niet aggressief. ik probeer het altijd juist te mijden. als ik echt aangevallen wordt is het wel fijn dat je er wat van kan. maar inderdaad de mensen die het steeds hebben over het straatvechten zijn meestal de couch potatos die een keer UFC hebben gekeken en denken dat ze zomaar iedereen kunnen neermeppen.
 
Hoi,
Ik ben het keihard beu. Die eeuwige discussie over de buffe bodybuilder vs de mma/kickbox ecto.

heel erg leuk voor je, maar dit topic heeft geen waarde voor het board want het zal snel weer een discussie worden, waarom je der effectief een topic over hebt gemaakt snap ik ook niet maja, :rolleyes:

Owja, Topic To long. dint read, problem?
 
Een lichte Ecto heeft meer snelheid + uithoudingsvermogen.

Mocht ik ooit gaan vechten met een ecto die aan vechtsporten doet, laat ik hem gewoon zo dichtbij komen zodat ik hem vast kan pakken, en dan laat ik niet meer los, ga zitten en stomp ze kop in 2en terwijl ik zijn kop tussen me armen heb, maar ik ga zeker niet mee lopen stompen, en heftig bewegen, want dan verlies ik.

Heb zelf heel lang aan vechtsporten gedaan en merk nu ik zwaar ben ik toch minder snelheid heb en het meer van het clinchen moet hebben, ik verschuer elke ecto op grondgevechten!
 
Maar als de BB'er die ene geweldige uithaal kan doen dan zal de MMA'er meteen gestrekt gaan.

Tjaah.. het ligt er net aan, eeuwenoude discussie

Ja precies of BB'ers zonder ervaring in vechtsport zo een verpulverende slagen kunnen geven. Techniek is een van de belangrijkste aspecten om krachtige slagen te geven en dat leer je niet bij BB. BBer die vecht tegen iemand die een (degelijke) vechtsport beoefent -> BBer verliest. Net zoals die BB daarentegen het zal winnen in een bodybuildingcontest tegen de vechtsportbeoefenaar. Ieder zijn discipline.
 
ronnie coleman zou bijna alle mma fighters aankunnen , maar hij verdient sowieso meer met bb dus waarom zou die met die ecto's vechten snapje. Ik zelf kan ook denk ik 80% van alle mma fighters aan, want de meeste zijn niet zo gespierd. Ze zien er wel sterk uit enzo en dat ze goed kunnen vechten , maar dat komt omdat hun tegenstander even ecto is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven