MuscleMeat

De eeuwige BB vs vechtsport discussie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ronnie coleman zou bijna alle mma fighters aankunnen , maar hij verdient sowieso meer met bb dus waarom zou die met die ecto's vechten snapje. Ik zelf kan ook denk ik 80% van alle mma fighters aan, want de meeste zijn niet zo gespierd. Ze zien er wel sterk uit enzo en dat ze goed kunnen vechten , maar dat komt omdat hun tegenstander even ecto is.

Als je een bicep curl kunt met +20kg own je sowieso al een dikke 80% van die mma dude's. ;)
 
MMA vechters zullen (bijna) altijd een bb wedstrijd verliezen van ons buffe beesten (ahum)

Maar wij zullen geregeld met lompe kracht en roid rage toch nog een aantal gevechten winnen.

Duss: uiteindelijk zijn wij toch nog beterrrrr. einde discussie!


+ dat waar het echt in het leven om draait is hoeveel bishes je naait en daar scoren gebruinde, gespierde bb'ers beter dan een ecto die goed kan vechten.
 
ronnie coleman zou bijna alle mma fighters aankunnen , maar hij verdient sowieso meer met bb dus waarom zou die met die ecto's vechten snapje. Ik zelf kan ook denk ik 80% van alle mma fighters aan, want de meeste zijn niet zo gespierd. Ze zien er wel sterk uit enzo en dat ze goed kunnen vechten , maar dat komt omdat hun tegenstander even ecto is.

images?q=tbn:ANd9GcRe0oXdsx92gMe7xLylcONodiKaCgfY0C7SHOPs-WkdmrLgvjqiSUeKM5XrRw.jpg
 
Ach ik zou zeggen neem the best of both worlds...Niks zo erg als een buffe 100kg wegende bb die op de loop gaat voor een ecto met skills. Dat soort bb-ers geven ons een slechte naam. Je wilt een lichaam als een warrior? Stop acting and be one! Toch?

Precies mijn gedachten, daarom verkies ik ook een functioneel en atletisch lichaam boven een buffel van 140kg die niet eens meer normaal kan lopen.
 
Precies mijn gedachten, daarom verkies ik ook een functioneel en atletisch lichaam boven een buffel van 140kg die niet eens meer normaal kan lopen.

Ik ga niet helemaal leren vechten. Daar vind ik geen reet aan. Ik prik ze wel gewoon als ze met me fokken. Srs.
 
Bedankt voor je bijdrage.

Hehe. Maar ff srs bro, iemand die niet kan vechten zal wel eerder gemeen gaan vechten, mes pakken, je met vrienden opwachten enz of je auto slopen of aangifte doen ofzo als hij jou niet kan pakken.

Uiteindelijk wint niemand echt in een gevecht denk ik.. Hou het lekker in de ring, ja toch

peace out!!!
 
Laatst bewerkt:
Hehe. Maar ff srs bro, iemand die niet kan vechten zal wel eerder gemeen gaan vechten, mes pakken, je met vrienden opwachten enz of je auto slopen of aangifte doen ofzo als hij jou niet kan pakken.

Uiteindelijk wint niemand echt in een gevecht denk ik.. Hou het lekker in de ring, ja toch

peace out!!!

Daar ging de discussie niet over.

1v1 zonder wapens/vrienden/walnoten/pinda's, MMA vs BB.
 
Daar ging de discussie niet over.

1v1 zonder wapens/vrienden/walnoten/pinda's, MMA vs BB.

Ja maar is dat dan een vechter met 1 jaar ervaring? en hij moet minimaal 20kg lichter zijn dan ik, want zoveel woog ik voor ik begon met trainen.
En dan vind ik dat die vechter niet ook aan krachtraining mag doen. Supplementen alleen als het niet bedoeld is voor extra kracht en spiermassa.

Dan zou ik zeggen: "zullen we onze woede afreageren op het ijzer en kijken wie het meest deadlift, dat is dan de winnaar"



In de echte wereld zijn er nu eenmaal wapens, vrienden en aangiftes.
 
Haha jezus. Veel gasten hebben hier echt een serieus ubermensch-syndroom. Vechtsport>>BB
 
Haha jezus. Veel gasten hebben hier echt een serieus ubermensch-syndroom. Vechtsport>>BB

Ik niet, ik zou afgemaakt worden.


Maar als wraak zou ik "per ongeluk" tegen het winkelwagentje van de moeder van die kerel aanbotsten in de supermarkt en haar dan verleiden. Een jonge gebruinde god als ik doet het altijd goed bij de 50+ categorie vrouwen met een pensje (dat zou ecto kickboxers minder snel lukken), en dan foto's nemen als ik haar in bed heb gekregen.


Zie je, wij BB'ers winnen uiteindelijk altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven