MuscleMeat

De eeuwige BB vs vechtsport discussie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

int3x0r

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
611
Waardering
30
Hoi,

Ik ben het keihard beu. Die eeuwige discussie over de buffe bodybuilder vs de mma/kickbox ecto.

Straatvechterij is voor kinderen en marginalen. Wordt een man beoordeeld uitsluitend op zijn mogelijkheid om een andere zijn tanden uit z'n bek te slaan?

1) het zijn verschillende disciplines! Een mma'er gaat op een tennisveld ook niets bakken tegen de ervaren speler. Een bodybuilder gaat ook geen record zetten in de 200meter rugslag.

2) waarom reageren die ecto vechtsporters zo fel op een buffe BB'er? Is het een klassiek geval van het Little Man Syndrome? Op een BB forum stiekem jaloers zijn op een brede gespierde kerel en zichzelf dan maar sussen met de idee dat hij waarschijnlijk toch niet zal kunnen vechten? Kan jij dan zijn bench benaderen?

3) spiermassa is wel degelijk van belang, anders zouden er geen gewichtsklasses zijn. Laat die BB'er van 110kg met zijn 48cm biceps eens een paar jaar mma trainen en ik zet m'n geld dan wel op hem ipv die 70kg kerel.

4) gaan wij BB'ers op een mma forum kankeren dat die 70kg vechter geen bicep peak heeft en dat zijn bench belachelijk is??

Get over it! Verschillende sporten!
 
ik snap je maar NOT AGAIN
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou begin je er zelf over..:roflol:
 
ik vind wel dat je voetballers in hun waarde moet laten aangaande de kredietscrisis
 
Ronnie Coleman houdt zich niet bezig met vechten. Naast de training moet hij rusten voor maximale groei. Anders zou hij elke MMA'er zonder bicep peak en een lachwekkende bench de kop inslaan.
 
pussy bb'ers
 
6zsu0w.jpg



net ff gemaakt, u jelly?
 
Nou een (tussen haakjes) BB'er begint deze thread /klaar....
Ga trainen jo!
 
ik ken advocaat-do

you lose, maney's for meh
 
Tremendes, doe je ding hehe.

Ach ik zou zeggen neem the best of both worlds...Niks zo erg als een buffe 100kg wegende bb die op de loop gaat voor een ecto met skills. Dat soort bb-ers geven ons een slechte naam. Je wilt een lichaam als een warrior? Stop acting and be one! Toch?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben deze discussies ook BEU!

Ik wil er verder niets meer over kwijt, iedereen die niet mentaal gehandicapt is weet zowiezo toch dat een BB'er het haalt van een ecto MMA'er van 65kg.
 
luv the combo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven