AndroidHealthClinic

De ergste cheat dag

Bezoekers in dit topic

twjunk zei:
:roflol: ja jong hoe noemen jullie zoiets dan....curry worst???

Als het echt konijn is...dan noemen wij dat gewoon "konijn"! :p

Maar het logo van Playboy schoot me ineens te binnen...dus vandaar dat ik dat dacht! ;)
 
twjunk zei:
:roflol: ja jong hoe noemen jullie zoiets dan....curry worst???

LOL, Gebakken PLayboy? Heb ik als Belg toch ook nog nooit van gehoord ???
 
---> Voeding
 
3 broodjes kroket, sate, 2 big milkshakes en 2 broodjes hamburger inclusief 2 gebakken eieren binnen een uur :o

nog nooit zo vol gezeten..
 
Waarom hebben mensen een behoefte aan een cheatdag?
 
De laatste keer dat het me voor de geest staat was een beetje raar of miss toch niet. Was de hele week ziek zwak en misselijk geweest vanwege de griep. Mijn lief lag in het ziekenhuis ivm meerdere emboliën (leek eerst op een longontsteking). En ik deed boodschappen en kocht uit nieuwsgierigheid stroopwafels met een nieuw smaakje: caramel.

Na 's middags er 1 van te hebben gegeten heb ik kennelijk wegens de bloedsuikerdip ineens een eetaanval gekregen en er 9 achter elkaar van opgegeten.
Ik vermoed dat het kwam doordat ik mijn eetlust weer terug had die de hele week natuurlijk erg afwezig geweest was.

Het rare was dat ik ruim 10 jaar geen stroopwafel gelust heb: naar school gegaan vlak naast een stroopwafelfabriek.. bah, minstens 1 dag per week een stroopwafelwalm in je neus!
 
ergste cheatdag hmmm... Maxi Ali 3! ( dat is een GROOT bord met shoarma, kip, VEEL friet, salade en 5 soorten saus bij de lokale shoarmatent ) Erna zoveel bier zuipen totdat ik bijna niet meer kon lopen, na afloop weer in een shoarma tent belanden...

Toch zeker voor 35 euro pp. shoarma etc lopen vreten op 1 avond :o
 
Nooit echt dat ik een hele dag cheat of zo. Maar gewoon op z'n tijd een lekkere vatsige junkmaaltijd met een litertje cola er bij, heerlijk!
 
Rebel_x zei:
LOL, Gebakken PLayboy? Heb ik als Belg toch ook nog nooit van gehoord ???
Is bij ons toch overal bekend...ge zijt mischiens ne waal? :D
 
ow vreselijke dag gehad vorige maand , smorgens koffiekoeken met chocolade,11u pizzahut, 15u pannenkoeken,wafels en ijs, 17uquicken savonds chips , nopotjes en veel alcohol ,nu ja moet ook eens kunen
 
Als ik al cheat dan is het niet de hele dag. Maar soms wat ijs of een pizza, geen problemen mee.
 
EricR zei:
Als ik al cheat dan is het niet de hele dag. Maar soms wat ijs of een pizza, geen problemen mee.

Ja zo gaat het ook meestal van mij, gewoon tijdens het dieet door eens een chocomousse of lasagna ofzo :)
 
De ergste...dat was wel een keer vorig jaar zomer toen ik ook nog aan t bulken was. Ging eerst naar de mac, toen shoarmazaak en toen snackbar
 
Haha sommige reacties zijn echt erg!
 
micr zei:
ergste cheatdag hmmm... Maxi Ali 3! ( dat is een GROOT bord met shoarma, kip, VEEL friet, salade en 5 soorten saus bij de lokale shoarmatent ) Erna zoveel bier zuipen totdat ik bijna niet meer kon lopen, na afloop weer in een shoarma tent belanden...

Toch zeker voor 35 euro pp. shoarma etc lopen vreten op 1 avond :o

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :haha: :haha: :haha: :clap: :clap: :clap: :clap:
KARMA!!!
 
Als je een lange tijd schoon eet dan draai je echt door op een gegeven moment.
 
Nou dan ga je een soort van trillen en hebt een enorme drang om alles te eten wat los en vast zit.
 
Back
Naar boven