Fitness Seller

De ergste cheat dag

Bezoekers in dit topic

micr

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2005
Mars zei:
Nou dan ga je een soort van trillen en hebt een enorme drang om alles te eten wat los en vast zit.

Hehe het beest is los! :D
Ken het ;)

Mars

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mei 2003
Kan je nagaan als je in wedstrijd voorbereiding zit.

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
De laatste maand tijdens de cut een paar keer ge BBQd. Dan ben ik dus echt niet te stoppen. Chocolade, chips, zoetigheid en koekjes vind ik niet te vreten, maar VLEES! Als ik al dat spul op dat rooster zie wil ik het gewoon alemaal naar binnen werken. Man, ik denk dat ik elke keer bijna een kilo vlees wegkouw.:eek:

micr

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2005
Ja die heerlijke spare-ribs, gekruide kip, speklapjes, oesters, noem maar op BBQ is gewoon te lekker ;)

Mars

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mei 2003
Ja idd zoiets kan je ook niet weerstaan.

Big_M

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 dec 2004
Kwam gister terug van een week vakantie, hele week niet op mijn eten gelet.
Vandaag laatste junkdag, morgen weer op dieet, heb nu alweer 2 frikandellen op, wat snoep, broodje kaassouflé, patatje oorlog, 2 kaasbroodjes, 1 saucijzenbroodje en een kitkat chunky.
Damn wat smaakte dat goed :D

Mars

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mei 2003
Cheating is how you build a physique.

TonyYeyo

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
11 mei 2005
Ik cheat elke dag maar kan het gelukkig hebben. Verhaal van vandaag: oven pizza, mars ijsjes(niet 1 stuk:D), broodje viandel, veel cola. En heb vanavond dan nog eens een verjaardag waar we natuurlijk de nodige Jack Daniels, WKD en pils gaan drinken:P. Hierna gaan we op stap waar NOG meer wordt gedronken en ws eindigen we dan in de shoarmatent waar ik me een broodje döner XXL haal. Beter dan dit bestaat toch gewoon niet?? haha

Azrael

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 jun 2003
Lengte
1m83
Jogens wat een ergernissen toch allemaal! :P
Ik blij dat ik nog nooit heb hoeven te cutten :D

Vroeger at ik heel veel chips (wel bakken op een dag en soms een zak per dag) maar sinds dat "nette" eten heb ik er bijna geen trek meer in. Als ik 4 chipjes uit de zak pak pleur ik die erna het liefst in de vuilniszak :) Maf eigenlijk.....

leGionellz

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 jun 2004
Laatst nog, bbq met lading spareribs, daarna lading chocolade en koekjes en een paar glazen whisky

Was echt meesterlijk lekker, maar o zo slecht voor de cut..

Peoples

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m86
Massa
116kg
helaas vanavond, vier m'n verjaardag! :(
maar probeer het wel te beperken dus 1 krat bier i.p.v. 3 :D

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2004
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
chips chocola en drank..een beetje van alles wat (alles bij elkaar veel) . wat is trouwens beter voor me...een hoop bier of een hoop smirnoff ice

dreamb0y

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2005
Het is alle twee troep. Je kan dan beter aan de wijn gaan is niet zo erg :P. Maarja teveel is nooit goed..

saint

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 jan 2004
Lengte
1m78
Massa
94kg
Na mijn eerste wedstrijd nam ik de volgende dag 5 Kitkat Chunky's (familiepack), 5 Sultana's Start (familiepack) een groot kaasuienbrood en een sixpack Coca Cola. Alles voor 12.00 uur 's middags. Uitgebreid ontbijt dus.

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
Het southside festival 2004, dag twee:
Ontbijt (13.00 in de middag :D): 2 gebakken eieren, en een blikje bier.
En de rest van de dag gevuld met patat, bier, vietnamese loempia’s, jointje, nog meer vietnamese loempia’s, nog meer bier, gebakken kibbeling, bier, jointje, broodje knakworst, nog meer bier, en weer terug naar de tent toe kruipen :D
Een festival is pure ontkenning van je eigen gezondheid.

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
Edit: als je bewust bezig bent met je lichaam en gezondheid dan onthoudt je zo’n dag goed. Voor je gevoel ben je echt heel extreem bezig, terwijl zo’n dag voor veel mensen nogal standaard is.
Wat dat soort mensen met ons gemeen hebben is dat hun lichaam ook hun levensstijl weerspiegelt :D

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
saint zei:
Na mijn eerste wedstrijd nam ik de volgende dag 5 Kitkat Chunky's (familiepack), 5 Sultana's Start (familiepack) een groot kaasuienbrood en een sixpack Coca Cola. Alles voor 12.00 uur 's middags. Uitgebreid ontbijt dus.
Ik snap niet waarom Weider nog nooit een DVD heeft uitgebracht van post-Olympia vreetpartijen, die zijn zeker het bekijken waard denk ik :D

Dan zie je ene Ronnie C. tussen het wegvreten van 4 menu's per ongeluk de ober opeten, terwijl ene Jay C. een MCDonnalds vrachtwagen tussen z'n tanden heeft zitten. :eek:

eduardjanssen

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
29 nov 2003
Ik heb in 3 jaar tijd geen cheatdag gehad. Wel neem ik een keer per week 1 cheatmaaltijd. Maar meestal zit daar ook nog vis bij.

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2002
Kanonnnen: wat is je geheim eduard? Ben je soms altijd aan het bulken ? ;)

Mars

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mei 2003
Eduard is een freak of nature.

Naar boven