AndroidHealthClinic

De ergste cheat dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mars zei:
Nou dan ga je een soort van trillen en hebt een enorme drang om alles te eten wat los en vast zit.


Hehe het beest is los! :D
Ken het ;)
 
Kan je nagaan als je in wedstrijd voorbereiding zit.
 
De laatste maand tijdens de cut een paar keer ge BBQd. Dan ben ik dus echt niet te stoppen. Chocolade, chips, zoetigheid en koekjes vind ik niet te vreten, maar VLEES! Als ik al dat spul op dat rooster zie wil ik het gewoon alemaal naar binnen werken. Man, ik denk dat ik elke keer bijna een kilo vlees wegkouw.:eek:
 
Ja die heerlijke spare-ribs, gekruide kip, speklapjes, oesters, noem maar op BBQ is gewoon te lekker ;)
 
Ja idd zoiets kan je ook niet weerstaan.
 
Kwam gister terug van een week vakantie, hele week niet op mijn eten gelet.
Vandaag laatste junkdag, morgen weer op dieet, heb nu alweer 2 frikandellen op, wat snoep, broodje kaassouflé, patatje oorlog, 2 kaasbroodjes, 1 saucijzenbroodje en een kitkat chunky.
Damn wat smaakte dat goed :D
 
Cheating is how you build a physique.
 
Ik cheat elke dag maar kan het gelukkig hebben. Verhaal van vandaag: oven pizza, mars ijsjes(niet 1 stuk:D), broodje viandel, veel cola. En heb vanavond dan nog eens een verjaardag waar we natuurlijk de nodige Jack Daniels, WKD en pils gaan drinken:P. Hierna gaan we op stap waar NOG meer wordt gedronken en ws eindigen we dan in de shoarmatent waar ik me een broodje döner XXL haal. Beter dan dit bestaat toch gewoon niet?? haha
 
Jogens wat een ergernissen toch allemaal! :P
Ik blij dat ik nog nooit heb hoeven te cutten :D

Vroeger at ik heel veel chips (wel bakken op een dag en soms een zak per dag) maar sinds dat "nette" eten heb ik er bijna geen trek meer in. Als ik 4 chipjes uit de zak pak pleur ik die erna het liefst in de vuilniszak :) Maf eigenlijk.....
 
Laatst nog, bbq met lading spareribs, daarna lading chocolade en koekjes en een paar glazen whisky

Was echt meesterlijk lekker, maar o zo slecht voor de cut..
 
helaas vanavond, vier m'n verjaardag! :(
maar probeer het wel te beperken dus 1 krat bier i.p.v. 3 :D
 
chips chocola en drank..een beetje van alles wat (alles bij elkaar veel) . wat is trouwens beter voor me...een hoop bier of een hoop smirnoff ice
 
Het is alle twee troep. Je kan dan beter aan de wijn gaan is niet zo erg :P. Maarja teveel is nooit goed..
 
Na mijn eerste wedstrijd nam ik de volgende dag 5 Kitkat Chunky's (familiepack), 5 Sultana's Start (familiepack) een groot kaasuienbrood en een sixpack Coca Cola. Alles voor 12.00 uur 's middags. Uitgebreid ontbijt dus.
 
Het southside festival 2004, dag twee:
Ontbijt (13.00 in de middag :D): 2 gebakken eieren, en een blikje bier.
En de rest van de dag gevuld met patat, bier, vietnamese loempia’s, jointje, nog meer vietnamese loempia’s, nog meer bier, gebakken kibbeling, bier, jointje, broodje knakworst, nog meer bier, en weer terug naar de tent toe kruipen :D
Een festival is pure ontkenning van je eigen gezondheid.
 
Edit: als je bewust bezig bent met je lichaam en gezondheid dan onthoudt je zo’n dag goed. Voor je gevoel ben je echt heel extreem bezig, terwijl zo’n dag voor veel mensen nogal standaard is.
Wat dat soort mensen met ons gemeen hebben is dat hun lichaam ook hun levensstijl weerspiegelt :D
 
saint zei:
Na mijn eerste wedstrijd nam ik de volgende dag 5 Kitkat Chunky's (familiepack), 5 Sultana's Start (familiepack) een groot kaasuienbrood en een sixpack Coca Cola. Alles voor 12.00 uur 's middags. Uitgebreid ontbijt dus.
Ik snap niet waarom Weider nog nooit een DVD heeft uitgebracht van post-Olympia vreetpartijen, die zijn zeker het bekijken waard denk ik :D

Dan zie je ene Ronnie C. tussen het wegvreten van 4 menu's per ongeluk de ober opeten, terwijl ene Jay C. een MCDonnalds vrachtwagen tussen z'n tanden heeft zitten. :eek:
 
Ik heb in 3 jaar tijd geen cheatdag gehad. Wel neem ik een keer per week 1 cheatmaaltijd. Maar meestal zit daar ook nog vis bij.
 
Kanonnnen: wat is je geheim eduard? Ben je soms altijd aan het bulken ? ;)
 
Eduard is een freak of nature.
 
Back
Naar boven