Fitness Seller

De essentie van de Dead Lift (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diabolic

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
4.492
Waardering
7
In dit filmpje met Johnnie Jackson leer je wat de essentie van de Dead Lift werkelijk is. Check it!



[Link niet meer beschikbaar]
 
Vraag me wel af waarom hij die gewichten zo laat vallen?
 
Leuk, thanks!
 
vage uitvoering. krijg al pijn als ik het zie hoe die hem laten vallen elke x
 
is dit dezelfde als in bfto2004? daar zijn het idd ook niet al te strikte herhalingen :D
 
gewicht op't einde van de clip is 675lbs ofte ongeveer 307,5kg
 
nice filmpje en ik doe sinds een poos ook deadlifts, en ja het is zo gruwelijk lekker
om zwaar te gaan....
Gewoon voor de spiegel en laat die stang buigen.. :D
 
iemand een idee waarom de greep van de twee handen verschillend is? ik vraag me dat al een tijd af
 
Filmpje is een tijdje geleden meen ik ook al voorbij gekomen, maar wel erg leuk om te zien iig.
 
King zei:
iemand een idee waarom de greep van de twee handen verschillend is? ik vraag me dat al een tijd af


Dat is voor de grip lieverd. :)
 
King zei:
iemand een idee waarom de greep van de twee handen verschillend is? ik vraag me dat al een tijd af

Als je de barbell 'normaal' vastpakt, is het moeilijker om de bar vast te houden. Hij gaat zo gemakkelijker rollen en daardoor verlies je de controle en laat je hem flikkeren. De 'om en om' greep gaat dat tegen.
 
Leuk om te zien alleen wel raar waarom hij hem zo hard neer gooit :)
 
hij gooit hem niet neer, hij laat hem vallen:D
 
als je op je max zit en je laatste rep gedaan heb ga je dat ding echt niet normaal terug leggen. dan ben je blij als je die stang mag loslaten :) anders ben je niet zwaar genoeg gegaan. oja wel handig als ze op je sportschool niet zo lopen te zeiken over het mooie al 50jr oude vloerbedekking lol. :D
 
PeterV zei:
nice filmpje en ik doe sinds een poos ook deadlifts, en ja het is zo gruwelijk lekker
om zwaar te gaan....
Gewoon voor de spiegel en laat die stang buigen.. :D

Moet je eens voor de fun de stang vullen met 10/15kg schijven. Buigt de stang ook, alleen lijkt het dan veeeeeeeeeeeeeul meer en je zíet de mensen kijken. Er kijken opeens veel meer mensen dan wanneer je 6x20 schijven er op hangt. :cool:
 
MightyDuck zei:
Er kijken opeens veel meer mensen dan wanneer je 6x20 schijven er op hangt. :cool:

Een goeie man; dat ga ik eens proberen! :D
 
MightyDuck zei:
Moet je eens voor de fun de stang vullen met 10/15kg schijven. Buigt de stang ook, alleen lijkt het dan veeeeeeeeeeeeeul meer en je zíet de mensen kijken. Er kijken opeens veel meer mensen dan wanneer je 6x20 schijven er op hangt. :cool:

geil geil geil op de blikken :D egotrippers :D
 
Back
Naar boven