MuscleMeat

De Evolutie van 2011 tot nu

Bezoekers in dit topic

StevieVT

Eat Clean, Train Dirty
Elite Member
Lid geworden
17 mei 2013
Berichten
37
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Introductie:
Naam: Stephen
Alias: StevieVT
Roepnaam: Stevie
Geboortedatum: 29-09-1988
Geboorteplaats: Aosta, Italy
Lengte: 1.80M
Startgewicht 2010: 73 KG
Huidig gewicht: 85 KG
Start Vetpercentage: +- 20%
Huidig Vetpercentage: +- 8,5%
Facebook: http://www.facebook.com/stephen.vantroost


The Story:
In 2011 ben ik via een goede vriend van mij terecht gekomen bij het toenmalige ''Healty City'' in Hilversum.
Ik was rond de 73 Kilogram en had geen tot weinig kennis van trainen, voeding en supplementen.
Tot begin 2012 ging ik meestal 3 keer per week trainen, dit bestond uit veelal alleen cardio en een beetje alle apparaten afgaan. Eind 2011 / Begin 2012 begon ik steeds meer interesse te krijgen voor het trainen en ging ik me er ook vooral via internet meer in training, voeding en supplementen verdiepen.
In Januari 2012 is het voor mij allemaal begonnen, en zo is mijn evolutie ook begonnen...

Voordat ik mijn eerste stappen in een gym had gezet stond ik er zo bij:
2qb8yt2.jpg


The Beginning:
Eind 2011 ben ik overgestapt naar mijn huidige gym ''Train More Hilversum''
In Januari 2012 ben ik begonnen met 4 a 5 keer per week krachttraining. Tevens begon ik ook aan basis supplementen zoals Pre Workout, Creatine en Whey.
In het begin stond ik er zo bij:

5mfl95.jpg



Na een aantal weken getraind te hebben in combinatie met de bovengenoemde supplementen en mezelf in mijn vrije tijd steeds meer verdiepen door op internet veel te lezen over trainen, voeding en supplementen begon ik gewicht aan te zetten, meer voldoening uit mijn trainingen te halen en het meest belangrijke: progressie te boeken. Dit smaakte naar meer, want ik was in een aantal weken tijd van 73 naar 78 Kilo gegaan en haalde ook meer uit mijn trainingen qua herhalingen en gewicht. Ik maakte veelal foto's van mijn progressie, de weegschaal maakte mij niet veel uit. Na ook is een kapper te hebben bezocht en een x aantal weken stond ik er zo bij:

2gx0708.jpg


The Story Continues:
Jullie kennen allemaal het gevoel wel, je hebt het gevoel dat je op het juiste pad zit en het wordt niet meer een must om naar de gym te gaan, maar een verslaving. Ik ging ondertussen 5 a 6x per week trainen en vergaarde steeds meer kennis van verschillende oefeningen, supplementen en had ook mijn voeding steeds beter op orde. Ik was overgestapt van Whey naar Isolaat, gebruikte verschillende pre workouts (Noxipro, Jack3d, Assault) en heb ook Magnificent en Nr.1 van B&F als supplement gebruikt.
Voor het eerst in mijn leven was ik de 80KG gepresteerd en ik was ook droger geworden, na een meting zat ik al ruim onder de 15% en stond ik er zo bij:

rcplec.jpg


Summer 2012:
In 2012 ben ik niet op vakantie geweest en heb ik praktisch de hele vakantie 5 a 6 dagen per week getraind. Ik was niet weg te slaan uit de gym en het was inmiddels ook mijn nummer 1 hobby geworden waar ik mezelf het meeste mee bezig hield. Hier volgen er wat foto's van de zomer in 2012 die meer zeggen dan 1000 woorden.

oq9g6d.jpg


qnpth1.jpg


Diep in de zomer na een beetje zon te hebben gepakt ;):

2gv6grp.jpg



Tegen het einde van de zomer toch nog ''last minute'' op vakantie gegaan waarbij het zelfs zo erg was dat ik per se bij het hotel een gym wou hebben, omdat ik anders niet kon trainen gedurende de 16 dagen dat ik op vakantie was. Besloten om hier in Italie toen maar een kleine periode wat aan ''droogtraining'' te doen aangezien het ontiegelijk warm was en je al transpireerde als je niks deed. Bij thuiskomst stond ik er met een stuk meer definitie bij (Persoonlijk ook 1 van mijn favoriete foto's tot nu toe):

t6tj84.jpg


Come @ Me 2013:
Na deze periode de maanden augustus, september en november besteed aan trainen, trainen, trainen en zoveel spiermassa pakken. Ik begon me steeds meer te verdiepen op internet en had en heb als voorbeeld ook: Jeff Seid die mij samen met uiteraard mijn eigen muziek de ultieme motivatie gaf.
In December 2012 stond ik er als volgt bij met deze stats:

Gewicht: 83 KG
Vetpercetage: +- 13%

2ry57xc.jpg


vcrhx.jpg


2013:
2013 opgepakt en verder gegaan met waar we mee bezig waren. Voor de mensen die er ondertussen over denken en er een comment over plaatsen begrijp ik dat dus plaats ik daar nu ook een foto van while i was working the legs:

33e7d5t.jpg


After an @ Home Workout (Gym was closed :():

30rqgye.jpg


After a Back Workout:

2v8hgrk.jpg


2013 Continues:
Uiteraard in de wintermaanden van 2013 flink aan het bulken geslagen in combinatie met Isolaat, Creatine & een goed dieet ruim boven mijn onderhoudswaardes. Dit resulteerde in een gewicht van (overigens mijn hoogste tot nu toe) 88 Kilogram. Zie hieronder het resultaat met een foto ter vergelijking vanaf de start tot nu ;)

f37tl4.jpg


Beetje kleur en massaverschil :p:

2irjty.jpg


Most Recent:
Inmiddels is het al bijna Juli 2013 en ben ik al een paar weken bezig met cutten.
Hierin heb ik uiteraard mijn voeding, supplementen en training aangepast om sneller resultaat te krijgen en ook doelgerichter naar het ''droger'' worden toe te werken.


Stats op dit moment:

Huidig gewicht: 86 KG
Huidig Vetpercentage: +- 9%

Meest Huidige foto's:

sys0ih.jpg


wvpo93.jpg


do2ic5.jpg


2m84ozd.jpg


Trolololololol b4 going to the beach:

sykqx2.jpg


Hitting dem Biceps @ Gym:

fogpcw.png


Dutch Bodybuilding Meeting Zaterdag 6 Juli 2013:
Op Zaterdag 6 Juli 2013 was er een Dutch Bodybuilding Meeting @ Train More Hilversum. Dit is tevens ook de gym waar ik zelf train. Al met al een top dag gehad, veel mensen ontmoet en meningen en ervaringen uitgedeeld. Na de training hebben we met de meeste mensen een post workout meal genuttigd bij de Sumo aan de overkant. Bij deze wat impressies van de dag.

SSD: StevieVT, Satya & DDG

2ezgzzn.jpg


SSD: StevieVT, Satya & DDG + The Giants: Olivier & Ralf

2uqn1ad.jpg


Groepspicca (Sorry 4 the dwarf girls) :

11j6mww.jpg


@ Sumo:

29usmc6.png


Summer 2013 Cutting:
Inmiddels ben ik bijna een maandje of 2 aan het cutten. Ik ben van ongeveer 90KG naar 84,5 a 85,5 (schommelend) gedaald waarbij het doel is m'n spiermassa zoveel mogelijk behouden en zoveel mogelijk vet en teveel aan vocht te verliezen. Dit is tot op heden aardig gelukt (kan altijd beter natuurlijk) Ik ga tot eind augustus/begin september door met cutten en zal daarna weer rustig beginnen met bulken. Dit zal zoals vorig jaar ook in het begin vrij clean zijn wat bij mij de beste resultaten geeft. Hier wat foto's van de huidige cutfase.

rmiveq.jpg


fnws2d.jpg


34g0ac6.jpg



Ik zal deze log zoveel mogelijk up to date houden en hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen, mijn progressie en log te volgen en er misschien zelf wat aan hebben als motivatie.

Doelen:
- Tot eind Augustus / begin September cutten.
- Na bovenstaande periode (clean) bulken.
- Wellicht in December 2013 deelnemen aan de Flexcup (info volgt)



 
Laatst bewerkt:
netjes man
 
4% 79.8 kg , flexcup winnen dan nationals Stevie
 
Swollen arms man
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal! Ik heb deze jongen van klein mannetje tot zijn shape nu zien groeien @ de gym (zelfde gym waar ik, trickster, eriwnvdberg, D_D_G, satya en lange1990 trainen). Goede doorzetter bij de trainingen en een serieus eetschema wat hij me liet zien (misschien leuk om die nog te posten?)

Ben benieuwd hoe je doorstoomt naar de flexcup! Zeker abo :)

:thumbs:
 
nice, zeker goede vooruitgang.
 
zoooo.. netjes man!
 
Impressive!
 
wauw respect man als ik kijk wat jij bereikt hebt in anderhalf jaar heb ik nog een lange weg te gaan
 
Thanks m8

Swollen arms man
Every day is arms day

Mooi verhaal! Ik heb deze jongen van klein mannetje tot zijn shape nu zien groeien @ de gym (zelfde gym waar ik, trickster, eriwnvdberg, D_D_G, satya en lange1990 trainen). Goede doorzetter bij de trainingen en een serieus eetschema wat hij me liet zien (misschien leuk om die nog te posten?)

Ben benieuwd hoe je doorstoomt naar de flexcup! Zeker abo :)

:thumbs:

Olivier thanks voor de reactie, ik zal inderdaad een deze dagen m'n huidige schema is posten.
Doe nu 6x per dag Oreo's, nee just kidding :p

nice, zeker goede vooruitgang.
Thanks :)

zoooo.. netjes man!
Thanku

I'm trying ;)

wauw respect man als ik kijk wat jij bereikt hebt in anderhalf jaar heb ik nog een lange weg te gaan
Thanks man, als de motivatie goed zit kan je alles
 
mooie progressie! een goeie motivatie ook voor anderen! TOP!
 
Beste progressie en omschrijvingen die ik in tijden gezien heb op dbb.com!
 
Heel netjes man in zo'n relatief korte tijd, ben wel benieuwd hoe je het kwa voeding aanpakt en naar wat kracht stats.
 
5 scootertjes voor je progressie, goed gedaan :D

ejtmkz.jpg
ejtmkz.jpg
ejtmkz.jpg
ejtmkz.jpg
ejtmkz.jpg
 
mooi gedaan en goede verhouding ook!
 
Back
Naar boven