AndroidHealthClinic

De fitnessinstructeur op het werk. (leedvermaak)

  • Topic starter Jimbo
  • Startdatum
  • Reacties 17
  • Weergaven 865
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Klant verteld aan Fitness instructeur:

Klant: Hoi ik wil graag een trainings schema om wat in spiermassa aan te komen maar doe maar niet teveel oefeningen hoor want ik kom heel snel in spiermassa aan en ik hoef niet gelijk zo groot als Arnold te worden want mijn vrouwjte is al heel tevreden met mij.

Extra informatie: (deze man is 192 en weegt ongeveer 70 kilo).

Instructeur: Géén probleem, hoevaak in de week traint u ?

Klant: 1 tot 2x in de week en o ja ik ga over 3 weken op wintersport dus dan zal ik er voor de zekerheid ook nog 10 minuutjes extra bij gaan hardlopen want ik heb in een fitnessblaadje gelezen dat alles dan beter zichtbaar wordt.

Instructeur: Ok meneer wilt erbij gaan lopen, géén probleem ... , gaat u maar even warm fietsen en tegen die tijd dat je klaar bent heb ik het schema af.

Klant: Ok ga ik doen, bedankt alvast he :thumb:

Extra informatie: (klant komt bekende tegen en gaat 10 minuten met dat persoon lullen ipv fietsen.

Instructeur: Ok het schema is klaar heb je lekker gefietst ?

Klant: Nee maar dat was ook niet nodig hoor want ik heb vanochtend de hond uitgelaten.

Extra informatie: (het was 19.00 avonds)

Instructeur: Ok maakt niet uit voor deze keer hier is je schema en je kan direct aan de slag, succes :thumb:

Klant: Nou dat gaat nu niet ik moet zo de kinderen van zwemles afhalen, ik begin volgende week Maandag wel.

Extra informatie: (de huidige dag was Dinsdag en meneer heeft dan nog 2 weken om te trainen 1 a 2 keer in de week)

Instructeur: Kan je echt niet eerder beginnen? Anders heb je nog maar 2 weken voordat u op wintersport gaat om te trainen.

Klant: Ah dat komt wel goed. Mijn buurman is heel breed en die zorgt wel dat ik de kneepjes van het vak leer. Maar sorry ik moet nu echt gaan. Hartstikke bedankt voor het schema en tot ziens.

Extra informatie: (klant is 15 minuten binnen geweest en kwam nog te laat ook)

=============================================

Voor de duidelijkheid, WAAR GEBEURD ! De rol van Fitness instructeur gespeeld door Jimbo :cool:
 
Tja sommige mensen die denken dat wanneer ze in hun vingers knippen ze 5kilo afvallen en hun spieren 2x zo groot worden.
Helaas werkt dat niet zo :P
 
Bwhehehe eigenaardige mensen, die wachten nog liever tot er musclesgrow pillen op de markt komen ofzo, lekker makkelijk. :p
 
Begrijp trouwens niet waarom je hem eerst cardio laat doen. :o

Maar toch wel grappig die vent. Hoewel, ik zou me dood ergeren aan zulke figuren. :splat:
 
axestream zei:
Begrijp trouwens niet waarom je hem eerst cardio laat doen. :o

Maar toch wel grappig die vent. Hoewel, ik zou me dood ergeren aan zulke figuren. :splat:

Omdat ik in een commercieel fitnessccentrum werk. Dat houd dus in dat je een warming up op een cardio toestel uitvoert. Btw: Vind het uberhaupt vreemd dat hij het opzich wel wou doen aangezien hij snel wegmoest .... ipv dat ie dat nou gelijk meld maarja dat heb je tegenwoordig met de mensen die alleen fitnessen om te kunnen zeggen dat ze op de sportschool zitten .... (letterlijk)
 
Bij ons staan er van die tafeltjes bij de ingang. Als ik het zo zie vinden er genoeg mensen bij ons dat het best lekker zit. :rolleyes:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
So ey, wat een doorzettingsvermogen heeft die vent!
 
Jimbo jongen, respect dat je het vol houd daar ;)

Ik had hem allang, of eruit geschopt, of hem een killer training gegeven
zodat ie bezwijkt onder het staal. :D (wel een mooie dood iig)
 
Zo is het toch wel een beetje met het merendeel van de klanten.

Veel willen en er zo min mogelijk voor moeten doen. En dat lukt niet he. Maar dat snappen ze niet.
 
Tja het komt je niet aanwaaien....dan zien die gasten meestal n brede vent voorbij lopen en zeggen ze dat ze dat ook willen...Vervolgens staan ze het merendeel te lullen met n db naast ze op de grond.

Zo maak ik t wel s mee.....
 
zo is de wereld nu eenmaal!!!!!! Gelukkig zijn er ook nog mensen die er wel wat voor willen doen. Zulke mensen help ik maar al te graag.
 
Als je van de 1,5 uur in de gym bijna n uur gaat staan lullen kun je imo beter naar de kroeg gaan. Hebben de serieuze mensen tenminste meer ruimte om verder te groeien.... :D
 
Ik ben het met de klant eens,
niet te hard gaan want straks ben je net als arnold....
En mijn buurman is nog breeder dan die van hem, Mijn buurman heeft mij ook alles geleerd. (en ik zijn vrouw :p )

Maar die vent is een mooie dude.
Zeg gewoon tegen hem dat hij een dikke sjomp is en een dikke niks.

Jopie
 
Jimbo zei:
Idd want dat zijn over het algemeen wel de mensen die het aparaat bezet houden omdat er zoeen lekker stoeltje op zit zodat ze lekker kunnen praten :mad:

Vrij iritant idd ja!
 
Dboll zei:
Als je van de 1,5 uur in de gym bijna n uur gaat staan lullen kun je imo beter naar de kroeg gaan. Hebben de serieuze mensen tenminste meer ruimte om verder te groeien.... :D

Idd want dat zijn over het algemeen wel de mensen die het aparaat bezet houden omdat er zoeen lekker stoeltje op zit zodat ze lekker kunnen praten :mad:
 
Back
Naar boven