XXL Nutrition

Sticky De Fotohoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

_AME3320_1_2-Edit-2_zps7padl0lo.jpg


_AME3660-Edit_zps24dbvpsl.jpg
 
Wel bijdehand om niet te antwoorden op de vraag die hier stond.
 
Laatst bewerkt:
ko_tapu2_zps9bmguvzx.jpg


Twee weken in Thailand geweest, o.a. James Bond-eiland (Khao Phing Kan) bezocht.
 
Laatst bewerkt:
Nice mooie foto eric, phi phi eilanden ook geweest?
 
Nice mooie foto eric, phi phi eilanden ook geweest?

Nee, was te gevaarlijk door de weersomstandigheden. Zijn wel boten die er naar toegaan dagelijks maar is momenteel geen prettige overtocht. Maar overgeslagen dus.
 
Nee, was te gevaarlijk door de weersomstandigheden. Zijn wel boten die er naar toegaan dagelijks maar is momenteel geen prettige overtocht. Maar overgeslagen dus.

Oh oke, veel regen gehad? Jun/Juli is nou niet bepaald de beste periode om naar Thailand te gaan. :p
Post nog wat foto's als je wilt, vind ik altijd leuk om te bekijken.
 
Oh oke, veel regen gehad? Jun/Juli is nou niet bepaald de beste periode om naar Thailand te gaan. :p
Post nog wat foto's als je wilt, vind ik altijd leuk om te bekijken.

Nee zelf amper regen gehad maar het is op zee door de wind en golven gewoon te onvoorspelbaar momenteel. Alleen eerste dag op Phuket wat regen gehad en aan het einde van de week.

Laagseizoen kan het weer tegenvallen maar het is nog niet de echte natte periode, als het meezit heb je gewoon twee weken goed weer. Wat wij dus ook hadden. Voordeel laagseizoen is lagere prijzen en minder drukte. Het was nu op de boottrips al vrij druk op andere boten waardoor je soms hele horden Russen, Chinezen en Japanners tegen kwam. Dat zal in het hoogseizoen alleen maar erger zijn.
 
lazy%20afternoon2_zpspcichtmo.jpg


_AME5715_zpsqrnxdhck.jpg
 
Laatst bewerkt:
_AME4776-Edit_zpsiyjei4ff.jpg


Uit de Tijgertempel in Thailand. Dichterbij tijgers kom je niet in ieder geval, hebben daar een uurtje jonge tijgertjes gevoed en mee gespeeld.
 
Zaten zeker zwaar onder de doping?
Vind da maar zielig, mensen allemaal op de foto met een tijger, beest kan niet eens op z'n benen staan door de drugs.

Of was dat daar niet?
 
Heel de dag aan de drugs vlees eten, dat is toch gewoon de leef?
 
Zaten zeker zwaar onder de doping?
Vind da maar zielig, mensen allemaal op de foto met een tijger, beest kan niet eens op z'n benen staan door de drugs.

Of was dat daar niet?

Tijgers waren behoorlijk actief en zeker die kleine tijgers. Dat ze op den duur suf overkomen komt mede door het warme weer. Kleine tijgers gaan na het voeden wel even rusten maar grootste gedeelte van het uur dat we met ze doorbrachten waren ze hyperactief.
 
Heel de dag aan de drugs vlees eten, dat is toch gewoon de leef?


Best chill idd eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Tijgers waren behoorlijk actief en zeker die kleine tijgers. Dat ze op den duur suf overkomen komt mede door het warme weer. Kleine tijgers gaan na het voeden wel even rusten maar grootste gedeelte van het uur dat we met ze doorbrachten waren ze hyperactief.

Waren er ook volwassen tijgers?
Hyperactieve jonge tijgers, liefffff.
 
_AME4746_zpstvsw1qwk.jpg


Niet echt koppies die sufheid uitstralen. Grote tijgers buiten zijn overigens wel wat minder actief maar dat ligt vooral aan het verschil aan leeftijd. Die beesten zijn in de natuur ook maar heel kort actief per dag.
 
Aan jou de eer. :)

Aa dan wordt het niks, want ik start helemaal niks meer op dit forum :D
wel jammer want Ps(7) ben ik wel de hele dag mee bezig..

EDIT, mooi hoor EricR wilden beesten vind ik geweldig :cool:
had u toevallig ook wolven ?? (denk een déjà vu vraag)..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven