MuscleMeat

Sticky De Fotohoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vind de foto van de tijger wel mooi maar idd in Afrika kom je dit soort dieren tegen in natuurreservaten.

Tijgers leven helemaal niet in het wild in Afrika...

@ G50000: Alles wat jij in je hoofd hebt zitten zijn de foto's die je in elk reisblad ziet. Het zijn juist de details die de reis die je maakt vertellen. Je maakt die foto's voor jezelf, niet omdat iemand als jij niet verder kijkt dan de bewandelde paden. Het is daarin dat je de schoonheid van de foto's moet zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Bloubergstrand is een nogal een behoorlijk zegmaar een soort van BEWANDELD PAD!! Zeker dit standpunt, dat ziet er heel gemakkelijk uit even 10 meter van de parkeerplaats en klikken maar.
Maak hem dan vanuit zee na zonsondergang met een lange sluitertijd.
De ruiter te paard is niets bijzonders, ik zie daar de schoonheid niet in buiten dat hij overal gemaakt kan zijn.
Chapman's Peak is een nogal behoorlijk zegmaar een soort van nog ergere TOERISTISCHE FOLDER plek. Deze foto is vrij vlak met snoeihard licht midden op de dag gemaakt. Daar is veel meer mee te doen. Met de plek dan.
Een huurauto op een onverharde weg... waar moet ik daar de schoonheid in zoeken? Veel gemaakte fout ook van die vakantiefoto's, je huurauto erop zetten en laten zien aan anderen.
Maak je de foto's voor jezelf! Waarom dan laten zien hier?

Kijk ook nog maar eens naar de Ersamusbrug. Die is finaal uitgebeten, geen detail meer in te zien. Overigens dat soort foto's moet je maken tijdens het blauwe uurtje en niet in het donker.
Idem bij foto va het Tatragebergte, lucht is ook uitgebeten, verkeerde tijdstip gemaakt.

Fotograferen is schrijven met licht en daar moet je wel oog voor hebben hoewel je dat prima kunt ontwikkelen.
 
Laatst bewerkt:
G50000 is alleen op dbb om zijn altijd negatieve mening te uiten jongens niet op reageren.
 
Volgfens mij zijn dit gewoon tips om je fotografie te verbeteren maar je kan natuurlkijk in alles iets negatiefs zien. Het is maar net hoe je in het leven staat. Jij ziet alles negatief in.
Als deze foto's op een beetje fotoforum worden geplaatst krijgt hij precies hetzelfde te horen als wat ik zeg.
Negatief is zeggen dat het een k*tfoto is. Mijn opmerkingen zijn opbouwende kritiek. Ik zeg nl ook hoe het beter zou kunnen.
 
MwIvz.jpg
 
Volgfens mij zijn dit gewoon tips om je fotografie te verbeteren maar je kan natuurlkijk in alles iets negatiefs zien. Het is maar net hoe je in het leven staat. Jij ziet alles negatief in.
Als deze foto's op een beetje fotoforum worden geplaatst krijgt hij precies hetzelfde te horen als wat ik zeg.
Negatief is zeggen dat het een k*tfoto is. Mijn opmerkingen zijn opbouwende kritiek. Ik zeg nl ook hoe het beter zou kunnen.

Laat jij dan eens wat foto's zien..
 
Nee mispoes, naamgenoot maar ben ik niet....
 
Wel jou email adres.
Wist je naam niet eens dus je zit gewoon te liegen.
 
Nee niet mijn emailadres, sorry hoor waarom zou ik daarover liegen? Ik zou wel de credits nemen voor deze foto's dan hoor.
 
Waarom geef jij valse email adressen op in je dbb profiel?
Zitten trouwens gewoon mooie foto's tussen dus is helemaal niet om je te dissen Bart.
 
Valse emailadressen? Waarom zou ik dat dan doen?
 
Weet ik niet jij hebt bij je registratie het email adres mikkie2002@live.nl gebruikt.
Heel toevallig blijkt eigenaar van dat email adres Bart te heten wat je net zelf verteld omdat je aannam dat ik je via je naam had gevonden.
En die maakt ook nog eens foto's
Sorry Bart maar deze win je niet.
 
Nee dat is email niet. Sorry Pokarladron maar ik heb geen email gebruikt in mijn registratie. Geen idee want ik wel of niet kan winnen, ik zie de wedstrijd er niet in.
De naam klopt wel maar volgens mijn heten er meer hondjes Fikkie hahahaha
 
Je hebt sowieso wel een email gebruikt bij je registratie. Waarom verander je dat mail afres dan in een mail adres wat niet van jouw is?
 
Je hebt in je v card je email gewoon staan Bert en je moet een activatie link hebben geklikt vanuit de mail box van het email adres mikkie2002@live.nl om op deze account te posten dat kan niet anders,
Jij bent de eigenaar van deze account dus ook van mikkie2002@live.nl.
Je heet ook nog eens Bert blijkt en op dat email adres staan verschillende forum accounts op het internet met name foto forums.
Je moet niet gaan liegen G50000 dat is nergens voor nodig.
 
Dit topic gaat over fotografie, niet over mailadressen.
 
Sorry EricR kon het niet laten bij deze persoon,
Van mijn part verwijder je alles.
 
Sorry EricR kon het niet laten bij deze persoon,
Van mijn part verwijder je alles.

Ben allergisch voor liegen, ik laat het dus maar staan. Is wel duidelijk dat G50000 een account op Pbase heeft met de naam Bart43. Overigens ook een hoop uitgebeten luchten maar ik moet toegeven dat er ook een aantal fraaie foto's tussen staan. Maar veel foto's zijn even goed gemaakt op tijdstippen dat het licht of te hard was of gewoon niet mooi uit kwam. Maar op reis ontkom je daar meestal niet aan, je hebt niet altijd de tijd om op het juiste licht te wachten.
 
Back
Naar boven