MuscleMeat

de geheimen van super metabolisme

Bezoekers in dit topic

farah 303

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Heeft hier iemand het boek gekocht : "de geheimen van super metabolisme" ???
Werkt het, tevreden van ?
ik zou het graag willen kopen, Maar ben hier voorzichtig in, Heb al zoveel boeken liggen over afslanken en fit zijn en dieeten etc...
Deze ziet er echt en geloofwaardig uit, Ik wil weer geen kat in een zak kopen.
iemand??

Je mag anders wel mijn metabolisme hebben.

Al die boeken werken nog het best als je ze allemaal mee zeult in een rugzak als je een middag gaat wandelen.

Wat wazzup zegt.
Waarom zou je dit boek willen kopen?
Is allemaal afzetterij imo...

Ken het boek niet... :)
Beter koop dit boek (pdf) en print het uit heb ik ook gedaan...
http://www.burnthefat.com/

Of download het op een torrent site...

Al die boeken werken nog het best als je ze allemaal mee zeult in een rugzak als je een middag gaat wandelen.

ha, ja, da is een goeie, Dat moet ik beslist doen, goeie krachttraining..

ja, Ik heb precies altijd een hou vast nodig een soort bijbel waar ik altijd op kan terug vallen als het een beetje moeilijker gaat.
Zo heb ik eens drie jaar geleefd volledig volgens het bekende boek van jaren 90 (een fit en slank lichaam, je hele leven lang) Drie jaar heb ik dat vol gehouden en was echt mooi, Maar werd steeds ziek en was erg verzwakt na een tijdje.
Maar ik droeg dit boek op handen en had er heel veel geloof in.
(combinatie dieet) je mocht niet alles samen eten en melk moest je mijden als de pest,.
Alleen ahorn siroop als enige zoetstof, geen dierlijke vetten, Dus ook geen vlees.. etc...
Vlees eten doe ik nu wel al, Maar bijzonder weinig.
En heb wel een paar goeie richtlijnen nodig want weet nooit tevoren wat ik wel en niet mag eten. En steeds hetzelfde eten komt ook je oren uit, Ik wil niet meer leven zoals een konijn.

Geen vlees.. waar gaat het naartoe in de wereld. ???

Heeft hier iemand het boek gekocht : "de geheimen van super metabolisme" ???
Werkt het, tevreden van ?
ik zou het graag willen kopen, Maar ben hier voorzichtig in, Heb al zoveel boeken liggen over afslanken en fit zijn en dieeten etc...
Deze ziet er echt en geloofwaardig uit, Ik wil weer geen kat in een zak kopen.
iemand??

Ik vind het een super boek! Het is zeker geen onzin (crash) dieet boek.
Voor de meeste op dit forum zal er ook geen verrassingen inzitten. Het is alleen maar een bevestiging en samenvatting van alles wat wij allemaal adviseren!
Dus het is geen miskoop, maar als je regelmatig op de forum zit en alles hier leest, is het niet echt nodig.

Ik vind het een super boek! Het is zeker geen onzin (crash) dieet boek.
Voor de meeste op dit forum zal er ook geen verrassingen inzitten. Het is alleen maar een bevestiging en samenvatting van alles wat wij allemaal adviseren!
Dus het is geen miskoop, maar als je regelmatig op de forum zit en alles hier leest, is het niet echt nodig.

ok, Dank je

ik zou ook graag die boek kopen....de site lijkt me erg onbetrouwbaar....
Wie van jullie heeft het boek en zou het accepteren om het aan mij te verkope?
???

onzin boek

Een potje laxeerpillen does the trick!
Geen sneller metabolisme dan dat, en als je niet snel genoeg bent een bruine onderbroek.

Ruik overigens wel het sarcasme in deze post, op de bruine onderbroek na dan...

Gewoon gezond eten en sporten, hiep hoi, niet zo moeilijk.

Back
Naar boven