XXL Nutrition

De getuigen van Jehovah (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Kennen jullie ze en wat ze predikken?
Vanavond was hier een gozer met de wachttoren aan de deur en hier was net een vriend van mij. We hebben die gozer binnengelaten en een erg goed gesprek gehad (+- 3 uur)!!!
Het was enorm leuk, maar ook enorm moeilijk om serieus te blijven!




En voor jullie het vragen:
Nee, we hebben hem niet gepaald!!! :mad:
 
de man van mijn meter is getuige van jehova. toevallig ook de vriendelijkste en meest behulpzame man die ik ken.
 
zijn idd erg vriendelijke mensen maar wel wat wereldvreemd vind ik.

Overlaatst was er bij ons in de buurt nog één die het verbood dat zijn vrouw donorbloed kreeg.
Ik vind dat je best gelovig mag zijn maar om je eigen vrouw in levensgevaar te brengen voor wat er in een boekje staat!!!

:no:
 
Originally posted by bart82
zijn idd erg vriendelijke mensen maar wel wat wereldvreemd vind ik.

Overlaatst was er bij ons in de buurt nog één die het verbood dat zijn vrouw donorbloed kreeg.
Ik vind dat je best gelovig mag zijn maar om je eigen vrouw in levensgevaar te brengen voor wat er in een boekje staat!!!

:no:

huh wat is er verkeerd met donorbloed krijgen.. :dunno:
 
Ik vindt ze een beetje onbeleeft, ze denken dat nee, ja betekent
 
In mijn oude woonplaats had ik een hele goede vriend die ook jehova's getuige was. Het zijn echt hele aardige mensen maar sommige van hun regels slaan echt nergens op.
 
Nu je het zegt en dit is echt waar, ik zat bij een meisje in de klas en echt super lekker maar ze was jahova en ik dacht haar eindelijk te kunnen palen nadat we al verscheidende leuke dingen met elkaar hadden gedaan. Zegt ze nee dat mag niet eerst moeten we trouwen. Toen zei ik dan laten we het wel bij ppen allen. Heb ik gelijk of niet :D
 
lol
Die vriend van mij mocht nooit op verjaardagen of sinterklaas komen, best wel lomp eigenlijk, ook mocht ie nooit op zondag leuk komen buiten spelen :( :D
 
respect voor iedereen
 
Originally posted by Bodyman
Nu je het zegt en dit is echt waar, ik zat bij een meisje in de klas en echt super lekker maar ze was jahova en ik dacht haar eindelijk te kunnen palen nadat we al verscheidende leuke dingen met elkaar hadden gedaan. Zegt ze nee dat mag niet eerst moeten we trouwen. Toen zei ik dan laten we het wel bij ppen allen. Heb ik gelijk of niet :D

kan jij nou nergens eens serieus over blijven? moet het altijd over 't zelfde gaan? je lijkt me een zwak afkooksel van Oli als ik je zo bezig hoor... over originaliteit gesproken zeg...
 
Het is echt serieus gebeurd hoor Spike, ik zal eerlijk zijn en zeggen dat dit een van de weinige dingen is die ik heb gezegd die waar zijn
 
Originally posted by Spike


kan jij nou nergens eens serieus over blijven? moet het altijd over 't zelfde gaan? je lijkt me een zwak afkooksel van Oli als ik je zo bezig hoor... over originaliteit gesproken zeg...


Kijk Spike, je moet respect hebben voor iedereen, en dat is nou net waar het jou hier aan ontbreekt...
Als het niet in jou kraampje past stempel je het maar direct af als niet serieus.... Je moet eens leren wat ruimdenkender te worden!
Hij is geen afkooksel van mij want zoals ik al zei: ieder mens is uniek! Wat is dat toch met jou, gisteren vond je mij een afkooksel van Mr X.... Ik noem jou toch ook geen afkooksel van Serge Reding....
 
Originally posted by Oom Oli



Kijk Spike, je moet respect hebben voor iedereen, en dat is nou net waar het jou hier aan ontbreekt...
Als het niet in jou kraampje past stempel je het maar direct af als niet serieus.... Je moet eens leren wat ruimdenkender te worden!
Hij is geen afkooksel van mij want zoals ik al zei: ieder mens is uniek! Wat is dat toch met jou, gisteren vond je mij een afkooksel van Mr X.... Ik noem jou toch ook geen afkooksel van Serge Reding....

kijk, ik heb respect voor iedereen, zolang zij respect tonen voor anderen. dit is in jullie beiden geval al een tijdje niet meer het geval. jullie twee zitten altijd onnozel te doen en ik ben niet de enige als ik zeg dat ik niet meer weet wanneer jullie onnozel doen of niet. Dus met de ervaringen van vroeger ben ik geneigd alles op dezelfde manier te interpreteren. zolang jij mij het tegendeel niet bewijst zie ik niet in waarom ik dat zou moeten veranderen.
we zijn ruimdenkend genoeg geweest met jullie. verder moet je ook lezen wat er staat, want ik heb de indruk dat je graag de woorden naar jouw handje verdraait. als ik zeg 'je lijkt me' dan wil dit zeggen dat ik de indruk heb, ik presenteer het niet als een feit. Wat het met mij is? ik trek de conclusies van wat k observeer... you don't like it here? bol het dan af.
 
Ok spike ik zal vanaf nu gaan veranderen
 
Originally posted by Bodyman
Ok spike ik zal vanaf nu gaan veranderen


Ikzelf zal ook gaan veranderen!! Morgen begin ik met een powerliftschema!! :D
 
Originally posted by Spike

als ik zeg 'je lijkt me' dan wil dit zeggen dat ik de indruk heb, ik presenteer het niet als een feit.



Je lijkt me een homo... :p
 
Originally posted by Spike

you don't like it here? bol het dan af.



Is dat nou niet wat kortzichtig???? Kijk, ofwel doe je een statement volledig in het Engels ofwel volledig in het Nederlands, maar bovenstaande LIJKT me een beetje idioot over te komen... (mengeling van Nederlands, Engels en Vlaams dialect)

voor de Nederlanders: bol het af = maak dat je wegkomt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn moeder is een Jehovah's getuige. Zijn aardige en behulpzame mensen die geloven dat ze alle mensen moeten waarschuwen. Daarom gaan ze ook langs de deuren






BTW: Jehovah is met een H op het eind en dus niet jehova.
 
Ghehe, in Eindhoven hebben we ook die ene gast die altijd staat te preken. Als je daar dan op een terasje zit komt hij daar voor staan oen begind hij te schreeuwen over god en de hemel. Hahaha, wel lachen om met hem in discussie te gaan, aardige vent.
 
Originally posted by Oom Oli




Is dat nou niet wat kortzichtig???? Kijk, ofwel doe je een statement volledig in het Engels ofwel volledig in het Nederlands, maar bovenstaande LIJKT me een beetje idioot over te komen... (mengeling van Nederlands, Engels en Vlaams dialect)

voor de Nederlanders: bol het af = maak dat je wegkomt

och jongen toch, ga ni gaan bleiten hé :D
 
Back
Naar boven