MuscleMeat

Pim Fortuyn (06-05-2002) & Theo van Gogh (02-11-2004)

Bezoekers in dit topic

Ik kan er nog steeds boos om worden, dat Volkert niet is behandeld als terrorist. Wat een land.
 
Inderdaad, en dan nog overal bezwaar tegen hebben. Vies geniepig smerig links ventje.
 
Dit soort taferelen hebben mij ook geërgerd. Met name omdat het een partij betreft die altijd en overal aan morele zelfverheffing wilt doen. Niet dat ik aan een complot denk of graag had gezien dat er wegens schending van het ambtsgeheim een forse straf werd gevraagd. Het gaat vooral om het uitermate hypocriete dat telkens terug lijkt te komen.

De Telegraaf-i [] Binnenland - GroenLinks-wethouder tipte Milieu-Offensief over arrestatie Volkert
Waarom wil GroenLinks Volkert zo snel vrij? - De Nieuwe Realist

5241783-01.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg
 
GroenLinks heeft duidelijke banden met zowel antifa (extreem-links) als Hamas en andere terroristische organisaties, nee maar vooral je focussen op onschuldig populisme van Baudet...
 
GroenLinks heeft duidelijke banden met zowel antifa (extreem-links) als Hamas en andere terroristische organisaties, nee maar vooral je focussen op onschuldig populisme van Baudet...

The fuck???
Zonder een mening te hebben over het focussen van de media op Baudet (vindt hem wel een flapdrol maar bewonder hoe jij inspeelt op de meningen van sommigen burgers) is GroenLinks verwijten banden te hebben met antifa en Hamas wel echt van de zotte,
Een mening hebben over GroenLinks mag zeker maar dit soort complottheorieën slaan natuurlijk helemaal nergens op. Zelfs daar moeten sommigen hier mij toch wel gelijk in geven.
 
The fuck???
Zonder een mening te hebben over het focussen van de media op Baudet (vindt hem wel een flapdrol maar bewonder hoe jij inspeelt op de meningen van sommigen burgers) is GroenLinks verwijten banden te hebben met antifa en Hamas wel echt van de zotte,
Een mening hebben over GroenLinks mag zeker maar dit soort complottheorieën slaan natuurlijk helemaal nergens op. Zelfs daar moeten sommigen hier mij toch wel gelijk in geven.
Praten met Hamas, druk zetten op Israël

GroenLinks blijkt vriendje van Hamas

Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet.

Alleen GroenLinks blijft over op anti-racisme manifestatie, Thierry Baudet: ”Jesse, maak een keuze!”

Hypocriet GroenLinks demonstreert wel zij aan zij met gewelddadig ANTIFA tegen PVV en FVD, ‘maar ondertekent manifest niet’

En aub niet beginnen over de Dagelijkse Standaard of GeenStijl als bronnen..

Ik zou zeggen, kijk je ogen eens uit op GL en antifa demonstraties. Beetje naïef om dit te ontkennen anno 2018, maar prima hoor. Wat jij wil.
 
Bij de interpretatie van ''banden hebben met'' denk ik meer aan de manier waarop de CIA vroeger de Taliban hielp en niet aan contact willen zoeken zoals ook andere partijen dat opteren. Dit contact willen zoekem is ook om vrede te bemiddelen. Misschien iets te kort door de bocht mijn reactie maar ik interpreteer banden hebben met echt als steunen en niet contact hebben en een mening hebben over het hele israël probleem waar je in mijn optiek ook best iets over Israël mag vinden

En de links die je aanhaalt. ''GL wil Israël kapot maken'':roflol::roflol::roflol:. Als dat kwaliteits media is weet ik het ook niet meer
 
GroenLinks heeft duidelijke banden met zowel antifa (extreem-links) als Hamas en andere terroristische organisaties, nee maar vooral je focussen op onschuldig populisme van Baudet...
Kijk alleen al naar wie de grote campagnestrateeg achter de Klaver beweging is. Wijnand Duyvendak. Dat zegt genoeg. Groenlinks bedient zich, net als enkele andere partijen aan de linker flank, van huminatair racisme. Vooral linkse partijen verspreiden in Europa haat tegen Israël en West-Europa is een belangrijke importeur van antisemieten.
 
Als Geert wat geld uit Israël krijgt zijn de rapen gaar hoor..
 
Eens.
 
Antifa is Groenlinks.

Al die enge anarchistische hippies zouden ze een gratis vlucht over de noordzee moeten geven. Onder leiding van Julio Poch.
 
Officieel als terroristische organisatie bestempelen zal al helpen
 
'met een rotvaart aan het assimileren zijn'


 
Waar zal Volkert heen emigreren? Een of andere marxistische heilstaat?
 
Back
Naar boven