AndroidHealthClinic

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

livestreams zijn niet gratis meer :mad:
 
Ik word helemaal para brotha!
 
livestreams zijn niet gratis meer :mad:

haha, geen wonder dat ie het niet meer doet op de xbox. (vrouwtje keek het wel eens, en ik ook soms)

Maar ja, dat is allemaal de schuld van die Huub. Vind je het gek dat ze extra inkomsten nodig hebben, als die gozer aan de lopende band hoeren besteld voor de hele nacht. :D
 
is er nog een site waar je die streams gratis kan kijken? ???
 
Ik irriteer me aan die huub...
 
De gouden TBS-kliniek bedoel je.....:doggy:
 
Ik word helemaal para brotha!

lol, ik hoorde dat zeggen deze weekend. Moest gelijk aan para brian denken. Alleen hield deze gast een pistool tegen de hoofd van een jongen:eek:
 
lol, ik hoorde dat zeggen deze weekend. Moest gelijk aan para brian denken. Alleen hield deze gast een pistool tegen de hoofd van een jongen:eek:

dat werd die wel para ja:p
 
Huup is een praatjesmaker met al ze manse praat wat hij in het dagelijks leven wel zou doen met brian (en destijds Nathanael).
 
Ik volg het nu al een tijdje, maar heb het hem nog nooit horen zeggen (dus hij doet dat de laatste tijd iig al niet meer)
 
Jaap mag van mij winnen en ik hoop echt dat die Huub eens flink genaaid wordt
 
Lal, heb het vorige week ook paar x gezien in me vakantie !
Die Huub is echt een stumper, met zu'n grote bek. Conjo dit Conjo dat HIJS BLANK scheld dan ook als Hollander stumper.
En waar ik helemaal een schurft hekel aan heb is die tikjes in de gezicht, ik had die gast echt op zu'n bek geslagen misselijk mannetje.
 
Back
Naar boven