AndroidHealthClinic

De gouden kooi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik moet het bekennen ,IK BEN HOOKED GERAAKT AAN DE LIVE STREAMS .
Dus toch maar een maandje betaald , is me wel waard dat gejekker te volgen in de psycho kooi .....:
 
ik moet het bekennen ,IK BEN HOOKED GERAAKT AAN DE LIVE STREAMS .
Dus toch maar een maandje betaald , is me wel waard dat gejekker te volgen in de psycho kooi .....:


Kijk je ook op gilles?
 
Ze gaan nu uit eten bij 'Lepels'.. Huub en Amanda zijn vanmiddag bij 'Het Arsenaal' geweest.. Heb jij ze nog begeleid Opa?
 
heee daar lunch ik ook vaak, das in de buurt hier :D
 
Wat zag ik nou gisteren, krijgt Jaap een ontslagronde en stemt Brain nou Jaap er uit, wat een ****lul, gelukkig stemt Huub Jaap niet eruit... Het moet toch niet gekker worden. De volgende die eruit gaat word waarschijnlijk Nicolaas
 
Het is sinds vandaag de gouden camping.. Ze zijn de villa aan het verbouwen en de bewoners mogen er dus niet in tot vrijdagavond.. Jap is al de vijver in geweest, ze maken er een bende van.. Maarjah, wat wil je dan, er is niets anders te doen daar.. Ze moeten nu echt de hele dag op een bankje zitten en niets doen
 
Eitje !!!!

10 Mei 23:00 uur

Wow juf Judith heeft een eitje van Jaap op haar hooft gehad nadat hij haar al de hele tijd is onderbroken met haar mooie zingen.
Compleete rel weer..ze ging helemaal flippen.


Het gaat HIER nog ff door.. Huub is er nu achter dat Brian de eieren aan Jaap heeft gegeven....BRIAN IS EEN STOKER !!! DE HYPOCRIETE ACHTERBAKSE ANTI !!!!!
 
Laatst bewerkt:
Wat zag ik nou gisteren, krijgt Jaap een ontslagronde en stemt Brain nou Jaap er uit, wat een ****lul, gelukkig stemt Huub Jaap niet eruit... Het moet toch niet gekker worden. De volgende die eruit gaat word waarschijnlijk Nicolaas

heeft HUUB Jaap gespaard? Ik kan me herinneren dat Brian een aantal weken geleden Jaap spaarde.
 
iK HEB GEEN ZIN OM OP TE STAAN !

 
ik word helemaal parra bradda
 
Jaap is op weg om iedereen para te krijgen, goed bezig.
 
Back
Naar boven