XXL Nutrition

De gouden kooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

K*t programma, maar die Nena is wel moooii... ben jaloers op dr figuur
 
idd man welke tieten? ze is zo dom en als ze wat anders zegt dan ofzo, erger ik me ook
 
Dat maakt het juist leuk :D
 
Volgens mij is dat programma doodsaai, behalve wanneer je het echt nauwgezet volgt. Wel geinig idee trouwens, het zou écht iets voor mij zijn. Wekenlang decadent vreten, zuipen en mensen net zolang pesten tot ze met een nervous breakdown die kooi uitstappen met een veter om hun nek. Bring it on.
 
Een zender als talpa moet je gewoon massaal boycotten.
 
Volgens mij is dat programma doodsaai, behalve wanneer je het echt nauwgezet volgt. Wel geinig idee trouwens, het zou écht iets voor mij zijn. Wekenlang decadent vreten, zuipen en mensen net zolang pesten tot ze met een nervous breakdown die kooi uitstappen met een veter om hun nek. Bring it on.

Ja dat is bijna wel met alle series zo op tv.
Behalve met de bold en goede tijden, met elke aflevering ben je weer helemaal op de hoogte..maar het boeit nix.
Geef mij maar real tv.:shoot:
 
Niet zo bitchen allemaal. Welke zender is tegenwoordig wel goed? Dat zogenaamde leuke vermaak van ned3 met programma's als de lama's, is dat dan leuk ofzo? ****ing zogenaamde 'grappige' gasten die de meest suffe grappen maken, en dan nog zo'n dikke taart er tussen die het levende bewijs is dat vrouwen dat soort shit gewoon aan mannen over moeten laten (die er daar trouwens ook niets van bakken).

Ik vind talpa wel ok, ja tuurlijk is het merendeel van hun uitzending zware bagger, maar dat is toch op bijna elke zender. Hoe meer zenders, hoe meer keuze, hoe groter de kans dat je misschien toch nog eens wat leuks ziet.
 
Ik kies een programma om te kijken niet de zender.
Al is het van de EO, als ik het wil zien dan ga ik kijken.
 
is het echt zo dat degene die er het langst blijft zitten alles krijgt ? 6 miljoen ofzo? sjezus dat is toch niet zo moeilijk. dat wil ik ook wel proberen. nou ja proberen, dan win ik geheid die 6 miljoen. :p

edit:

Nena houdt van het luxe leven, en haat dan ook huishoudelijk werk. Zoals afwassen, stofzuigen enz. Ze vind het dan ook heerlijk dat daar personeel voor is in De Gouden Kooi.

Nena weet niet wat ze met haar leven zal gaan doen, maar weet zeker dat ze nooit in een "gewone" winkel zal gaan werken.

Nena woonde al op haar 15 samen met een voetballer, maar ze is gedumpt.

Hoe zal het de goed uitziende Nena vergaan in de Gouden Kooi?

jezus wat een verwend wijf zeg
 
Hoezo verwend? Ze haat stofzuigen, jammer voor haar maar ze is een vrouw dus dat is haar lot.

Ze woonde samen met een voetballer. Oehoeh. Dat doen alle vriendinnetjes van de zondagamateurs hier uit de buurt ook heurr
 
Hahahahaha dat is haar lot :D
Waarschijnlijk zijn de vrouwen hier op het forum daar niet mee eens.
 
ik doelde op het feit dat ze werk in een gewone winkel te min vind en maar werkloos thuis gaat hangen.

nou dan ben je in mijn ogen toch behoorlijk verwend en lui.

dat van die voetbalvrouw zal wel BS zijn.
 
Nena is leuk :o oerdom, maar leuk :D
 
Back
Naar boven