AndroidHealthClinic

De gouden kooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zie het als Superdudes en Sugarbabes: je zou er zelf niet aan meedoen maar het is enorm lachen om te lezen hoe aanhangers en leden zich opwinden over 'hun' project (zie comments) Brian heeft een plan

Je schrikt als je weet hóeveel kansloze figuren elke minuut die ze vrij hebben dit volgen.
Daarnaast schijnt het voor psychologen-in-wording een leuk werkstuk project te zijn.

Er gaan er anders ook zat de beveiliging in volgens jouw eigen woorden ;)
 

Dit is toch niet normaal meer... wat een programma
 
Bamboe bewustzijn en eik bewustzijn.. wtf man, die gast wil filosofisch zijn met de meest simpele bs
 
"ik heb niet echt een goede roggel" :roflol: omg
 
Is jou bekend dat er een travestiet in komt?

14:24-Vers bloed!

De 25-jarige Eric zal vanavond De Gouden Kooi betreden.
Hij zal de plek innemen van Nathanael, die na het gebruik van fysiek geweld de Villa moest verlaten.
De 25-jarige Leidenaar is een bekende en graag gezien gast binnen de homoscene.
Hij staat graag in de spotlights en als hij niet genoeg aandacht krijgt, brengt hij daar zelf graag verandering in.
Goedschiks of kwaadschiks.
Reeds voor hij de Villa betreedt, heeft hij een waarschuwing in petto voor Natasia: “Er kan maar één diva zijn in de villa dus Natasia moet oppassen”. Dat belooft nog wat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hou vanavond dan ook vanaf 21.00 uur de livestreams goed in de gaten, want Erics aankomst is live te volgen.
Hoelang zal het duren voordat Eric en Natasia hun eerste ‘clash’ hebben?
 
hahahha gast..tis dat ik je geen karma meer kan geven:roflol:
 
Zo, die Amanda zit er lekker bij zo op haar fietsje. :lick:
 
Kan iemand DBC roepen !!

Brian gaat als een geboeide man naar buiten komen volgens hem zelf als Huub zo doorgaat :roflol:
 
..en daarbij zegt ie dat hij gevangenis straf zal krijgen, wanneer hij een black-out krijgt. :D

Die twee kunnen elkaars bloed wel drinken, ik ben wel benieuwd wat Huub gaat doen als hij weer mag drinken....
 
..en daarbij zegt ie dat hij gevangenis straf zal krijgen, wanneer hij een black-out krijgt. :D

Die twee kunnen elkaars bloed wel drinken, ik ben wel benieuwd wat Huub gaat doen als hij weer mag drinken....

Niet zomaar een black-out he... Ik citeer : "Een ongecontroleerde black-out". Das nog gevaarlijker !!! :o
 
Whahahaha, dat stukje had ik gister toevallig ook gekeken, wat zijn die lui dom zeg.. Ik erger me kapot aan die neger, dat wijf gaat hem behoeden van een ongecontroleerde black-out! :roflol:.. Die neger moet gewoon weg, is grote irritatiebron!
 
Dat viswijf is een negerIN, en buiten een grote irritatiebron ook een groot kijkcijfer kanon. :D
 
neger, negerin, een pot nat:P... Ze moet gewoon weg!
 
Ik kijk het wanneer ik zin heb in een half uurtje soap ;-)
 
Brian en Amanda hebben coïtus gehad, even afwachten op het filmpje dus..

Die van Brian & Nena buiten heb ik gister gezien, echt ordinair...
Kijk op youtube.com en typ in Brian & Nena
 
Brian en Amanda hebben coïtus gehad, lol?

omdat die vriend het uit heeft gemaakt gaat ze maar met brian naar bed, haha wat een dom sletje is het ook.
 
Back
Naar boven