Fitness Seller

De gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Zou brain voor de vrouwen zo lekker zijn?
Of zal ik ook maar gaan zeggen dat ik antilliaan ben en een accentje gaan oefenen;)
 
hahaha...op het einde; ''zo wtf hey, jij lacht tering mongolisch, doe het nog eens''

Te grappig zo op de vroege morgen:roflol:

Karma?
Ik kan wel wat gebruiken na negatieve karma van Gorilla, die zegt dat ik de nerd niet meer op hem mag reageren, Yzord die zegt dat mijn bijdehand gedrag hem stoort, en BadMF die zegt dat het ook via PM kan. :D
 
Nu is Huub dat zwarte k*t wijf aan het naaien(niet letterlijk) echt genieten hoe hij dat k*t wijf vernederd en ze snapt het zelf niet, ze is echt zoooooooo dom he :roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Via deze service kan jij de hele dag op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in de Villa.
Is er gecoïtust? Is er ruzie?
Komt er weer een brute stemronde?


Jij kan het allemaal volgen als jij je[Link niet meer beschikbaar]voor de MSN Alerts.
Je kan ervoor kiezen om de alerts ( hoogtepunten) in je mailbox te ontvangen of, als je online bent op MSN, een melding binnen te krijgen.
Meld je nu aan en mis niks! :D
 
heeft huub zijn koffers nu terug? dat was het laatste wat ik vorige week toevallig zag.

en wie heeft zijn koffers verstopt?
 
heeft huub zijn koffers nu terug? dat was het laatste wat ik vorige week toevallig zag.

en wie heeft zijn koffers verstopt?

Ja zijn koffers zijn al een tijdje terug, Brian heeft ze gepakt en over de heg gegooit.
2 grote koffers en 1 kleintje...de schoft. :D

Zaterdag gaat Huub los !!!!
 
Ja zijn koffers zijn al een tijdje terug, Brian heeft ze gepakt en over de heg gegooit.
2 grote koffers en 1 kleintje...de schoft. :D

Zaterdag gaat Huub los !!!!

gewoon om te k*tten? Heeft huub nog een wraak-actie gepland?
 
Hij heeft ze zo snel terug gekregen door zelf te gaan stelen,..en dat vonden ze niet fijn dus die koffers waren snel terug... gisteren nacht heeft Eric en Huub en Bart, Natasia wakker gemaakt en gehouden door kabaal te maken, was grappig om te zien.
Ja Brian die kan goed zieken.
Weg stemmen werkt niet, wegtreiteren gaat de manier worden om een ander eruit te krijgen, en Huub heeft dat als eerste door en is daar al aardig mee bezig.
Maar pas na een jaar barst de hel daar echt los, dan komt er niemand meer bij.
 
Zelfreflectie van Spiertje. :D
 
Bart verlaat De Gouden Kooi
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 22 februari 2007 @ 23:16
Opnieuw heeft een deelnemer van het Tien-programma De Gouden Kooi vrijwillig de miljonairsvilla verlaten. Tien maakte donderdag bekend dat miljonair Bart uit het met camera's behangen landhuis in Eemnes is vertrokken. Eerder verliet de Volendamse Ilona vrijwillig het programma.

Bart kwam tot het besluit omdat hij niet langer vertrouwen had in het spel dat zijn medespelers speelden. Bovendien pakt de Amsterdammer zijn koffers omdat hij zijn geliefde Lesley mist. De plek van Bart wordt binnenkort ingenomen door een ander. Door zijn beslissing is Bart zijn ingelegde borg van 10.000 euro kwijt. Eerder moesten Nena en Nathanael wegens het gebruik van geweld de villa verlaten.

FOK!frontpage / Nieuws / Bart verlaat De Gouden Kooi
 
Die neger moet er uit!
 
dat vind k dus ook:)
 
Natasia heeft met Brian een afspraak dat ze elkaar er niet uitstemmen.

Huub mag vanaf nu over 7 uur weer drinken. :D
 
brian is een triest ventje, snap niet waarom iemand met natasia bevriend zou willen zijn.wat een irritant wijf is dat.
 
Soort zoekt soort !!!

Hoewel iedereen in de veronderstelling was dat Huub pas vanavond om klokslag tien uur weer mag drinken, vertelt de 25-jarige Miljonair dat het anders is. “Het is niet tien uur vanavond, het is drie over zeven”, laat de Oldenzaler weten.
En precies om die tijd mag hij weer genieten van de alcoholische consumpties in de Villa,...alle remmen losssssssssssssssss.:D
 
Hahaha die Huub heeft weer even de waarheid gesproken met zijn dronken kop !!!
 
Back
Naar boven