Fitness Seller

De gouden kooi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 9 Maart 2007

Vanavond zijn er twee cocktail mixers geweest,.. ze hebben onder andere een mega baco gemaakt.
Halve huis is op het moment dronken, vanavond gaan ze op oorlogspad.
Met name Jaap is de lul, maar daar heeft hij het ook zelf naar gemaakt.
Huub is al lekker los en Sylvia ligt als enige te slapen omdat haar vader op sterven ligt.....
 
Aha je houd ons op de hoogte :)
 
sylvia heeft een brief gekregen en ze moest verschikkelijk huile wat staat daar in?
 
Haar vader ligt op sterven, ze vroeg 12 uur aan, en die Brianless heeft het nog bijna geweigerd ook.
Brian ging naar bed en zei Eric en Huub om de hoek gedag, en huub riep hem terug en zei:, als je die 12 uur niet gegeven had dan had ik het huis niet meer willen hebben en je gigantich op je bek geslagen.....
Die Huub is ook zo heerlijk oprecht, van mij mag hij winnen, samen met Syl.
 
Ben er sinds vandaag achter dat je alle afleveringen gewoon kunt terugkijken.

Nooit meer de gouden kooi missen dus voor mij !! :D
 
Of total war. :shoot:
Dat is een kwestie van tijd.
 
14:09-Het afscheid.

Dat Sylvia op het moment nogal ongelukkig is, is niet meer dan normaal.
Haar vader is immers gisteravond overleden.
De dag na zijn dood voelt ze zich naar eigen zeggen leeg.
Wanneer ze alleen met Eric zit heeft ze wel de behoefte om te praten over het afscheid. “Het was net alsof hij aan het dromen was”, begint ze.
“Heb je verder nog mensen gezien?”, wil Eric dan weten. “Alleen m’n zus en met haar gaat het goed, naar omstandigheden”, vertelt ze.
“Ze hebben ons verteld dat hij heel prettig is heengegaan”, vertelt ze tevreden. Eric is blij om dit te horen.
Hij weet door het vroege verlies van zijn moeder als geen ander hoe het is om een ouder kwijt te raken. “Ja, hij is heel zachtjes heengegaan”, mijmert Sylvia. “Goed om te weten dat hij voor eeuwig is ingeslapen”, denkt Eric hardop.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

“Hoe oud is hij geworden?”, vraagt de Leidenaar.
“Tweeënzestig jaar, niet oud hè”, antwoordt Sylvia.
Eric vertelt dat zijn moeder, die hij verloren is aan kanker, maar zesenveertig jaar is geworden.

Gelukkig heeft hij nog wat mooie woorden voor Sylvia: “Als je je les hebt geleerd op aarde, dan heb je hier niks meer te zoeken en dan ga je gewoon.
Waarschijnlijk zijn het de beste leerlingen die vroeg heengaan.
Sylvia vindt dit wel een troostende gedachte.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zit ons vriendje Jaapie dr nog wel in eigenlijk?:D
 
Japie is de Jaapster hahaha wat een kerel, goeie aanwinst:D
 
Jaap is een stakker.
 
Gaat die slet van een Sylvia het huis niet eens uit nu haar vader is overleden? Die lui sporen echt niet dan.
 
Dat heeft nog een verhaal want ze heeft haar vader 15 jaar niet gezien.
Er schijnt iets gebeurt te zijn vroeger in haar jeugd.

En als er één geen slet is dan is het Sylvia wel, ben wel benieuwd hoe je daar bij komt.
Sylvia is de meest populaire bewoonster in die villa.
 
en ALSNOG zou ik bij de begravenis willen zijn! Laatste moment dat je respect kunt tonen
 
Is die vette Jaap? Ik zag het van de week weer 's een keer en heb me kostelijk vermaakt om die dikzak die iedereen gewoon keihard staat uit te lachen :)

Was ook wel leuk om te zien hoe die negerin reageerde op die populariteitspoll. Vond dat ze trouwens nog te hoog eruit kwam, dat irritante wijf.
 
Ik vind het een beetje kansloos zoals hij iedereen uit zit te lachen.. Huub heeft gelijk, die jaap kan lachen wat hij wil, maar met alleen een goede opleiding en veel kennis ben je er niet, met zo'n vies hoofd en het gedrag dat hij vertoont op dit moment ben je alsnog een dom varken!
 
Ik zou het ook jammer vinden als die Huub eruit gestemd gaat worden, die is ook wel ok op een bepaalde manier. Wanneer is die stemming of hoe dat ook heet?
 
Dat heeft nog een verhaal want ze heeft haar vader 15 jaar niet gezien.
Er schijnt iets gebeurt te zijn vroeger in haar jeugd.

En als er één geen slet is dan is het Sylvia wel, ben wel benieuwd hoe je daar bij komt.
Sylvia is de meest populaire bewoonster in die villa.

Krokodilletranen dus.
 
Back
Naar boven