XXL Nutrition

De gouden kooi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zou het ook jammer vinden als die Huub eruit gestemd gaat worden, die is ook wel ok op een bepaalde manier. Wanneer is die stemming of hoe dat ook heet?

Die vette is king Jaap ja, en Jaap is simpel, dom, arrogant, onbeleeft, en vies.
Huubmaakte hem om 4 uur wakker om de vaatwasser op te ruimen omdat hij keuken dienst had,...en hij doet het ook nog. :rolleyes:

De stemmings ronde is al geweest,..alles hing af van Eric.
En die heeft iedereen tot het laatste moment in spanning gehouden.
En natuurlijk heeft hij Huub erin gelaten, ze hebben bijna verkering.. :D
 
Ik hoorde pas geloof ik, toen een vrouwtje los ging tegen die dikke dat ie heel de boel had ondergekotst en gescheten ofzo? Waar ging dat over?
ik kijk het verder nooit, ik erger me ontieglijk aan die flikker.
 
Jaap gaat er deze week uit, iedereen wilt hem eruit ;)
 
Maar goed als Jaap vertrekt. Deze man is niet 100% denk ik. Wat als hij los gaat op Huub? Wie houd die beer tegen. 200 kg is niet tegen te houden door iemand in dat huis.
 
die natashia houd hem wel tegen dies lekker vol
 
neeeee, Jaapie moet er in blijven:D
 
Maar goed als Jaap vertrekt. Deze man is niet 100% denk ik. Wat als hij los gaat op Huub? Wie houd die beer tegen. 200 kg is niet tegen te houden door iemand in dat huis.
DBC01 stopt hem dan!
 
dbc is beveiliger daar of nie
 
Maar goed als Jaap vertrekt. Deze man is niet 100% denk ik. Wat als hij los gaat op Huub? Wie houd die beer tegen. 200 kg is niet tegen te houden door iemand in dat huis.

DBC is toch security :D
 

Toevallig gisteren gekeken. En de mijne is toch wel Jaap. Ik hoop echt dat hij die Huub een keer een goede knal verkoopt :D

(alhoewel ik het amper gekeken heb, maar hetgeen ik gisteren gezien heb vond k wel geinig)
 
Dat heeft nog een verhaal want ze heeft haar vader 15 jaar niet gezien.
Er schijnt iets gebeurt te zijn vroeger in haar jeugd.

En als er één geen slet is dan is het Sylvia wel, ben wel benieuwd hoe je daar bij komt.
Sylvia is de meest populaire bewoonster in die villa.

10 jaar was het;)
 
Toevallig gisteren gekeken. En de mijne is toch wel Jaap. Ik hoop echt dat hij die Huub een keer een goede knal verkoopt :D

(alhoewel ik het amper gekeken heb, maar hetgeen ik gisteren gezien heb vond k wel geinig)

Ik zag gisteravond ook toevallig een klein stukje. Die Huub probeerde die dikke te irriteren, maar die dikzak nam op een geniale wijze het heft in handen en ziekte Huub op een fantastische manier.
Uiteraard kon die stakker van een Huub, die er ook nog eens vreselijk irritant uitziet, dat totaal niet hebben. Mooi moment, maar niet zo mooi dat ik vanavond weer kijk.
 
Ik vind ze alletwee op hun eigen manier wel kleur geven in dat toch ook wel belachelijke programma. En sja, wie is 'r mentaal nu wel 'in orde'. Als je daar gaat zitten heb je toch al een bepaalde afwijking.

Ik hoop trouwens nog steeds dat die zwarte vrouw sterft, tering wat een maloot is dat.
 
ik ben echt verslaafd geraakt aan DGK, zit iedere keer op youtube te kijken, veel beter als op tv.

Prachtig hoe die irritante Huub iedere keer loopt te zieken, daar kan ik echt van genieten hoe hij en die valse nicht tegen dat vieze varken te keer gaan.
 
Ik kijk altijd zondag morgen, zie je alles in een keer zonder reclame:)
 
En heb mijn avatar ook ff aangepast:D
 
Youtube?
Waarom niet kanalenkiezer.nl
Kun je de hele dag kijken:)

Oja, ik kijk niet!
 
heeft Jaapie Huub geowned?:D
 
Back
Naar boven