AndroidHealthClinic

De gouden kooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Holy **** ik zal m'n collega es bellen zodra ie uitgeslapen is :D
 
Muscle Bear wat is er met jou slaap patroon mafkeess!
 
Brian te ver gegaan :scratch: Die kabouter wil meerdere malen Brian aanvallen lijkt het. Spugen boeit niet, blijkbaar mag je in dat huis ook met thee en andere zaken gooien (Amanda gooide al een keer Huub nat met een hete bak thee).
 
Fuuuuuuck.. Ik wil hier meer van zien :(

Vertel ons meer DBC :)
 
Hahahaha dit is zo kicken he! Die huub is echt zo grappig, wat een tering ventje! Conjo bo swa! conjo bo swa!
 
Brian te ver gegaan :scratch: Die kabouter wil meerdere malen Brian aanvallen lijkt het. Spugen boeit niet, blijkbaar mag je in dat huis ook met thee en andere zaken gooien (Amanda gooide al een keer Huub nat met een hete bak thee).

Die Brian is helemaal loko man.
Hypocrite en achterbaks !!!
Kan je van de kleine kabouter niet zeggen, die is eerlijk en speelt zijn spel.
Brian heeft al vaker geuit dat hij kan moorden maar vanacht kwam er ook nog zelfmoord bij., moet ie lekker op zijn eiland doen.
En vanacht is Brian begonnen aan Huub zijn haren te trekken, hij heeft Natasia omvergegooit en Amanda in haar gezicht gespuugt.
Doet wel net of hij een vrouwenbeschermer is maar ondertussen ramt ie ze ff in elkaar, de held.
Nu zit hij in een Hotel, dus is het hek uitgelopen,..opzouten dus !!!
Het enige positieve aan Para brother brainlless, hij maakt goede tv zo.:D
 
Oké, jammer.. Wss blijven ze allebei gewoon der in...
 
Die negerin gaat helemaal loco man, tering wat een grafwijf..
 
Valt me nog mee. Als je brain zo hoort zou ik meer van hem verwachten. Maar ja 10.000 euri is dna ook niet niets om zo even te vergooien
 
Bij het zien van die beelden krijg je die heerlijke mix van verbazing, plaatsvervangende schaamte, hilariteit en mentale superioriteit.
 
Return of the Para Brother (Urban remix)

 
Ben je werkloos Musclebear?
 
Back
Naar boven