AndroidHealthClinic

De gouden kooi (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik moet zeggen dat ik vermaakt moet worden in m'n luie bank, en dat zooitje v/d gouden kooi vult die behoefte perfect in. Hoewel je wel een dosis plezier met ze kunt beleven, zijn ze opzichzelf oninteressant, ook wat ze doen.
 
Tja, bijna 30 jaar met zo'n kop rondlopen dat maakt je hard, dat kan ik me voorstellen. :D

Hahahah wat een held, post eerst eens zelf fotos voordat je praatjes over een ander hebt ! :D


[Link niet meer beschikbaar]
 
Hahahah wat een held, post eerst eens zelf fotos voordat je praatjes over een ander hebt ! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze foto is afgelopen zondag genomen. :cool:
 
O je bent een Belg?
Zie dat je uit Neerpelt komt? Buren geweest met Johnny Mieremet?

nee dat nou ook weer niet die woont in een andere wijk en die huisjes die kan ik niet betalen;)
en nee ik ben geen belg hahahaaha
 
Je ziet er skinny uit in dat overhemd Botjebouwer! Ik zou je shirt zo vaak mogelijk uit doen om Nadia te palen, want van je hoofd moet je het niet hebben!;).

Naja kweet niet, sta vaak genoeg model en heb de lekkerste vrouwtjes om me heen. Dus waarschijnlijk zal dat nog wel mee vallen met die kop van me ;)
 
Zeg hoe werkt dat eruit stemmen nu eigenlijk.

Volgens mij heb ik dat nu al 3 keer gevraagd maar niemand wil antwoord geven. :(
 
Zeg hoe werkt dat eruit stemmen nu eigenlijk.

Volgens mij heb ik dat nu al 3 keer gevraagd maar niemand wil antwoord geven. :(



Op het moment dat iedereen er mee in stemt dat je eruit moet, vlieg je eruit.

That is all.
 
Oh zit dat zo...

Maar komt er dan weer een ander in de plaats?
 
Naja kweet niet, sta vaak genoeg model en heb de lekkerste vrouwtjes om me heen. Dus waarschijnlijk zal dat nog wel mee vallen met die kop van me ;)

En na zo'n 30 minuten geloof je jezelf niet meer.
 
Oh zit dat zo...

Maar komt er dan weer een ander in de plaats?

Alleen als iemand van 't vee vrijwillig de kooi verlaat komt er nieuw vee de kooi binnen.
 
Op het moment dat iedereen er mee in stemt dat je eruit moet, vlieg je eruit.

That is all.

Alleen als iemand van 't vee vrijwillig de kooi verlaat komt er nieuw vee de kooi binnen.

aha, nou snap ik het!
ik vind het ook wel vermakelijk om te kijken, hoe sommige mensen zich zo laten opnaaien en hoe sommige mensen reageren :roflol: geweldig
 
Oh zit dat zo... handig om te weten...
 
Hahaha het is al bijna afgelopen !! :D
 
zo'n progamma moeten ze eens maken met tbs'ers. dat trekt pas kijkcijfers.
 
Back
Naar boven