XXL Nutrition

De gouden kooi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en dus? en dus? en dus? wat een kneus man
 
hehheehehe mooi dimitri gewoon dat je niets bent hehehe mooi gezegd...
oh en zeg maar dat wij dat ook vinden...
 
Ik heb via via gehoord dat Dennis en Dimitri het nieuwste koppeltje uit DGK zullen worden. :D
 
waarom is brian in een identiteits crisis blijven hangen? zwakzinnig door de drugs?
 
Echt een misselijk balletje die Dennis:mad:
Ik ben alles:D
Als hij net zo veel praatjes buiten de gouden kooi heeft als in de gouden kooi.
Zal hij denk ik toch flink vaak tegen z,n bol getikt worden.
Hij heeft er ook echt de kop voor,om er flink tegen aan te vegen:D
 
DBC in actie?
 
komt er nou nooit een einde aan dat programma:p
 
Wat een intens dom personage zeg die Natasia. Is ze 'achter de schermen' ook zo debiel Dimitri?
 
Stomme streamlocks , zou graag willen zien hoe het is afgelopen. Maar Lieke had kunnen terugslaan toch? aangezien er geen fysiek geweld tegen de miljonairs gebruikt mag worden , maar Natasia is het huis uit dus geen miljonair meer?
 
Stomme streamlocks , zou graag willen zien hoe het is afgelopen. Maar Lieke had kunnen terugslaan toch? aangezien er geen fysiek geweld tegen de miljonairs gebruikt mag worden , maar Natasia is het huis uit dus geen miljonair meer?

Nee die is er allang uit dus geen miljonair meer.
 
Die dikke Jaap scheet weer 7 kleuren in dat filmpje van Lieke en Natasia: "Beveilinging......beveiliging......."

Hier kreeg jaap zelf klappen van Natasia:

YouTube - Natasia schopt Jaap
 
Die dikke Jaap scheet weer 7 kleuren in dat filmpje van Lieke en Natasia: "Beveilinging......beveiliging......."

Hier kreeg jaap zelf klappen van Natasia:

YouTube - Natasia schopt Jaap

Najah, ik snap hem wel.. Er wordt al die tijd moeilijk gedaan over fysiek geweld.. Eerder werd er al bij een dreiging beveiliging geroepen en onzin.. Vervolgens laten ze die negerin zomaar Jaap 5 keer trappen.. Het allerhardst is nog dat ze daarna gewoon mocht blijven!

PS: echt bang was hij niet, dan loop je wel echt weg
 
Back
Naar boven