MuscleMeat

de grootste irritaties in het verkeer topic (1 bezoeker)

mijn grootste irritaties in het verkeer zijn:

  • onnodig links rijders

    Stemmen: 12 60,0%
  • inhalende vrachtwagens,landcodes PL,CZ ,TR en H

    Stemmen: 8 40,0%
  • slome oudjes, inclusief gemonteerde fietsendrager,bagagedrager en ANWB sticker

    Stemmen: 8 40,0%
  • die kut Belgen (Vlamingen dan,Walen zijn wel o.k)

    Stemmen: 3 15,0%
  • aso's in BMW's E36 en Mercedes 190 met uitgebreid spoiler pakket,vaak Mehmet ,Adil en Mo

    Stemmen: 3 15,0%
  • eeuwige voordringers ,schijt aan de verdrijvingsvlakken,rood licht en jou

    Stemmen: 9 45,0%
  • altijd haast types ,meestal in een Volvo ,Seat of Audi

    Stemmen: 2 10,0%
  • bouwvakkers en stratenmakers,ze rijden minimaal 100 km harder dan hun IQ

    Stemmen: 2 10,0%
  • golddiggers in een BMW X6 ,horizontaal verdient

    Stemmen: 0 0,0%
  • fileratten

    Stemmen: 6 30,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
irriteer je je ook wel eens aan die onnodige links rijders, aso's in werkbussen ,slaapverwekkende oudjes ,
vrachtwagens die met 1 kilometer verschil gaan inhalen ,schijt aan iedereen types,de eeuwige voordringers,
fileratten enz.?

ik ben benieuwd waar mij mede ijzervreters zich aan irriteren in het verkeer of irriteer je je juist nooit en ben je de rust zelve


mijn grootste irritaties zijn toch wel :

1) onnodig links rijders

2) vrachtwagens die inhalen met 1 km/h verschil

(tegenwoordig is het in vrachtwagenland bon ton om zoveel mogelijk vrachtwagens tegelijk in te halen ,5-10 minuten achter zo'n vette gehaktballenvreter hangen is geen uitzondering meer ,Venlo -Eindhoven)

3) slome babyboomers vrijwel altijd voorzien van een fietsendrager en ANWB sticker die precies 78 km/h gaan rijden op een provinciale weg en dan nog gaan remmen ook bij een flitspaal :thinking:


ik was zelf overigens zo'n aso in een werkbus ,maar rijd nu rond in een Crafter die begrenst is op 125 km/h ,fuck my life:treuren:,met de Caddy lukt het nog wel om sportief te rijden :driving:
 
Laatst bewerkt:
En zelf mijn grootste ergeniserge;
Fietsers zonder licht die overal tussendoor glippen. Dat je zelf suicidaal bent prima maar degene die jou aanrijdt is dan ook getraumatiseerd

Van die kut scootertjes die denken dat ze ook als een fietser wel even hierdoor kunnen maar vervolgens niet realiseren dat ze een stuk harder gaan en je dan bijna overhoop rijden als ze je niet hebben gezien

En auto's met luide boxen en subwoofers (we hoeven niet mee te genieten van je pauper muziek)

En auto's die te hard door de bebouwde kom/binnenstad/ langs scholen scheuren, een aanrijding en je verneukt iemands hele leven
 
Wat zijn fileratten?


bij een file snel even langs het benzinestation om z.g.n te tanken en door deze "slimme" truc wel 100 meter file in kunnen halen ,

via de vluchtstrook gaan rijden om een afslag te pakken die nog kilometers ver weg is ,

na het invoegen zo lang mogelijk blijven invoegen,het liefst via het verdrijvingsvlak
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
bij een file snel even langs het benzinestation om z.g.n te tanken en door deze "slimme" truc wel 100 meter file in te halen ,

via de vluchtstrook rijden om een afslag te pakken die nog kilometers ver is ,

na het invoegen zo lang mogelijk invoegen

Ik vraag mij altijd af wat ze doen in die max. 3 minuten die worden bespaard
 
Mijn grootste ergernissen:
- Lui die in de Amsterdamse ochtendspits staan stressen dat ze te laat komen en vervolgens gekke capriolen uithalen om maar 5 seconden eerder uit de file komen. Dat zijn vaak de types met een grotere auto die dan rechts inhalen, constant van baan wisselen, nooit richting aangeven en bumperkleven.
- Fileratten, zoals hierboven gedefinieerd.

Verder nog twee Bijlmerspecifieke:
- Autobestuurders die geen voorrang geven aan bestuurders die al op de rotonde rijden en hem er dus gewoon voorprakken. Zodat je nog vol op de rem moet om niet in zijn kofferbak te eindigen.
- Mensen die hun auto op de weg parkeren, omdat ze te lui zijn om hun auto een straat verder te parkeren. Voor jullie beeldvorming: dan heb je dus een 30-weg met parkeerplekken aan weerszijden. Maar omdat die dan vol zijn, zetten ze hem gewoon op één van de rijstroken. Daarmee blokkeren ze niet alleen het verkeer, maar zetten ze die geparkeerde auto's ook nagenoeg klem.
 
Bestuurders die hun richtingaanwijzers niet gebruiken, vooral op rotondes.
Fietsers zonder verlichting.
Niet doorrijden op het linkervak.
Een Poepiemonster dat op mijn raampje komt tikken.
Niet gelijk doorrijden als het licht op groen springt.
 
Daarmee blokkeren ze niet alleen het verkeer, maar zetten ze die geparkeerde auto's ook nagenoeg klem.

dan ben je echt mega aso :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Mensen die allerlei capriolen uithalen om 1 plaatsje op te kunnen schuiven in de file.

Mensen die al bellend zonder op of om te kijken door rood rijden.
 
Automobilisten die geen voorrang verlenen aan fietsers.
Automobilisten die wel voorrang verlenen maar pas super laat hard remmen waardoor ik zelf inmiddels al stil sta.

Fietsers zonder licht.

Geen richting aan geven op een rotonde (deze mensen verdienen echt een stomp)

Mensen die binnen de bebouwde kom veels te hard rijden.

Sloomfietsers.

Automobilisten die in een te smalle straat een fietser in willen halen. Je zit in de auto, heb geduld.

Scooters, de HIV van het verkeer.
 
Geen richting aan geven op een rotonde (deze mensen verdienen echt een stomp)

helemaal vergeten maar dit is idd ook een vrij grote irritatie
 
Back
Naar boven