Fitness Seller

De grote homegym peiling

Heb jij een homegym?

  • Ja, ik heb een homegym en train er altijd.

    Stemmen: 215 34,8%
  • Ja, ik heb een homegym en train er vaker dan in de sportschool.

    Stemmen: 36 5,8%
  • Ja, ik heb een homegym maar train vaker in de sportschool.

    Stemmen: 55 8,9%
  • Ja, ik heb een homegym maar wil ermee stoppen en een sportschool abo nemen

    Stemmen: 6 1,0%
  • Nee, want ik train liever in de sportschool.

    Stemmen: 107 17,3%
  • Nee, want ik vind het te duur, ook al zou ik liever in een homegym trainen.

    Stemmen: 48 7,8%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten en zou ik er altijd trainen.

    Stemmen: 69 11,2%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, en zou ik er vaker trainen dan in de sportsc

    Stemmen: 41 6,6%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, maar ik zou vaker in de sportschool blijven

    Stemmen: 27 4,4%
  • Geen van hierboven (leg uit in post)

    Stemmen: 14 2,3%

  • Totaal stemmers
    618

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Kies de optie die het best bij jou past.
 
Ik heb er geen plaats voor . Anders , graag !
 
Ik zou er graag 1 willen en zodra ik de ruimte zal ik het ook zeker doen al is het maar een zolder alleen denk ik dat ik nog steeds naar de gym zou gaan en afentoe bij tijdnood in de homegym of wat cardio thuis
 
Train liever in de gym, ben meer gemotiveerd daar.
 
Train liever in de sportschool.
 
Ik ben een homegym fan: geen vervelende mensen die vriendjes met je willen worden, toestellen bereikbaar, altijd open, niet door gaar weer moeten, meteen kunnen eten en douchen, eigen muziek..luv it!
 
Homegym.

Powerrack, olympische halter, bankje, en schijven.
 
Helaas geen plek, vaders heeft er wel een complete schuur bij gebouwd, maar het geld is helaas op ..
 
Homegym - spaart gewoon heel veel tijd uit + je hebt iets voor je geld ipv enkel een abo
 
Homegym, geen gare openingstijden, eigen muziek, eigen regels, geen wachttijden, heb het mij nog geen seconde beklaagd.
 
Ik heb gestemd op: geen van hierboven.

M'n vriend heeft wel een homegym. :D

Thuis heb ik er geen.. Geen plaats voor sowieso maar vind het ook wel fijn om in de sportschool te trainen. Meestal is het gewoon gezellig, heb bijna geen last van anderen.. of anderen van mij. :p
 
geen plaats... mijn vriendin heeft grote eensgezinswoning... misschien samenwonen, dan doe ik het zeker, ik heb trouwens toch iemand nodig die voor me zorgt:)
 
Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten en zou ik er altijd trainen. :)
 
Als ik de ruimte zou hebben, had er een homegym gestaan. Vooralsnog is de sportschool gelukkig ook prima en volledig qua gewichten/apparatuur die ik nodig acht.
 
Ik train sinds een jaartje thuis, daarvoor jaren in de sportschool getraind.

Reden is meer omdat ik met apparatuur train die in de meeste sportscholen niet te vinden is ;) Bij de sportschool was het altijd wel leuk alle bekenden weer te zien.

Maar het scheelt me wel 38 euro per maand, dus voorlopig blijf ik lekker thuis trainen, zolang ik de ruimte heb :)
 
Jaaaaaren alleen in de garage.
Nu ook in de sportschool.
 
Geen ruimte voor. Als ik de ruimte zou hebben zou ik wel een mini homegym willen. Voor als ik een keer weinig tijd/zin heb!!
 
Sportschool liever, veel motiverender, enige reden die ik kan bedenken om thuis te trainen is omdat ik dan mn eigen muziek kan opzetten, en het scheelt reizen.
 
Ik had er één maar besloten om te verkopen. Ik had bankje, free rack en gewichten, maar was te onervaren om alleen te trainen. Ik had te weinig geld (16j) en te weinig plaats. Dus besloten om in een gym te gaan trainen.
Zodra ik alleen woon en genoeg plaats en geld heb, richt ik een eigen homegym op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven