MuscleMeat

De grote homegym peiling (1 bezoeker)

Heb jij een homegym?

  • Ja, ik heb een homegym en train er altijd.

    Stemmen: 215 34,8%
  • Ja, ik heb een homegym en train er vaker dan in de sportschool.

    Stemmen: 36 5,8%
  • Ja, ik heb een homegym maar train vaker in de sportschool.

    Stemmen: 55 8,9%
  • Ja, ik heb een homegym maar wil ermee stoppen en een sportschool abo nemen

    Stemmen: 6 1,0%
  • Nee, want ik train liever in de sportschool.

    Stemmen: 107 17,3%
  • Nee, want ik vind het te duur, ook al zou ik liever in een homegym trainen.

    Stemmen: 48 7,8%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten en zou ik er altijd trainen.

    Stemmen: 69 11,2%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, en zou ik er vaker trainen dan in de sportsc

    Stemmen: 41 6,6%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, maar ik zou vaker in de sportschool blijven

    Stemmen: 27 4,4%
  • Geen van hierboven (leg uit in post)

    Stemmen: 14 2,3%

  • Totaal stemmers
    618

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon in de sportschool misschien ben je duurder uit maar dat maakt me niks uit vind tuis trainen niks aan
 
En? heb je het toestel ondertussen al gekocht?
bevalt het je een beetje?

grtz

Nog niet gekocht , ik ga toch maar voor een simpele bench die tot meer gewicht belastbaar is . vandaar uitbouwen :)
 
Heb een powerrack wat ik zelf heb omgebouwd en kan er meer dan genoeg mee.

En ik hoef niet door weer en wind om te kunnen trainen. Als ik op dit moment mijn stoel omdraai, opsta en 3 passen loop dan ben ik er :)
 
Train altijd in de gym, maar een homegym lijkt me wel handig, zou alleen niet weten welke goed is.
 
Ik train juist sinds kort in een sportschool en bevalt me echt meer dan mijn thuis gym. In begin was thuis gym super maar ik mis toch de echte afwisseling.

Als je veel ruimte hebt voor goede spullen is een thuis gym vet maar ik ben na 3 jaar thuis wel uitgekeken op de kleinere ruimte en basis spullen. Goed spul maar denk dat ik in de sportschool een betere stap vooruit kan maken wat progressie betreft.
 
Ik heb een buikspiermatje en een 15 kg dumbbell:trollface:
 
Ja, ik heb een homegym en train er altijd.
 
Homegym, ben er op twee seconden
 
ik ben een homegym fan: Geen vervelende mensen die vriendjes met je willen worden, toestellen bereikbaar, altijd open, niet door gaar weer moeten, meteen kunnen eten en douchen, eigen muziek..luv it!

+1
 
Heb een eigen strongman locatie.
Naast de bekende voordelen van een homegym heb ik veel onderdelen beschikbaar die een sportschool niet kan bieden.

Verder stoor ik me ook altijd aan die spiegels in een sportschool, verdoet mijn techniek.
 
ik train niet
 
Heb nu de ruimte en het geld niet, maar lijkt me ideaal. ben dat gelummel en gestaar in de sportschool meer dan zat.
 
Train bij beide 2x in de week. Gym is een kwartier rijden, voordeel is dumbbells, kabels, cardioshizzle en een squatrack. Voordeel thuis is tijdsbesparing, eigen muziek en herrie maken.
 
Thuis kan je in onderbroek en sokken trainen
 
train bijna altijd in de sportschool. Heb thuis wel een bankje, rek en gewichten.Als ik dus geen tijd heb om naar de sportschool te gaan, of ik ben thuis bij de kids dan kan ik toch een training doen.

Ik train in de garage, maar heb daar eigenlijk te weinig ruimte om het een echte homegym te noemen. Als ik ooit groter ga wonen dan zou ik er wel graag iets meer werk van maken. Toch zou ik wel altijd op de sportschool blijven trainen, is gewoon leuker.
 
zou zelf denk nooit homegym nemen, lijkt me maar niets in je eentje trainen op een of andere manier
niet dat ik uitgebreide gesprekken voer in de gym maar vind het wel gezellig en zit ook een stukje rivaliteit in :D
 
Als strongman is een homegym een must, voor bb allen.als.je.aardig salaris heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven