AndroidHealthClinic

De grote homegym peiling

Heb jij een homegym?

  • Ja, ik heb een homegym en train er altijd.

    Stemmen: 215 34,8%
  • Ja, ik heb een homegym en train er vaker dan in de sportschool.

    Stemmen: 36 5,8%
  • Ja, ik heb een homegym maar train vaker in de sportschool.

    Stemmen: 55 8,9%
  • Ja, ik heb een homegym maar wil ermee stoppen en een sportschool abo nemen

    Stemmen: 6 1,0%
  • Nee, want ik train liever in de sportschool.

    Stemmen: 107 17,3%
  • Nee, want ik vind het te duur, ook al zou ik liever in een homegym trainen.

    Stemmen: 48 7,8%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten en zou ik er altijd trainen.

    Stemmen: 69 11,2%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, en zou ik er vaker trainen dan in de sportsc

    Stemmen: 41 6,6%
  • Nee, maar zodra het mogelijk is ga ik er één inrichten, maar ik zou vaker in de sportschool blijven

    Stemmen: 27 4,4%
  • Geen van hierboven (leg uit in post)

    Stemmen: 14 2,3%

  • Totaal stemmers
    618

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou zelf denk nooit homegym nemen, lijkt me maar niets in je eentje trainen op een of andere manier
niet dat ik uitgebreide gesprekken voer in de gym maar vind het wel gezellig en zit ook een stukje rivaliteit in :D

BB is vooal een strijd met jezelf..
 
Heb thuis wel dumbbells maar meer ook niet, kan in de gym veel beter trainen!
 
Heb een leuke homegym thuis, maar ik ben ook geregeld te vinden in de sportschool :).
Thuis vind ik over algemeen lekkerder. Lekker mijn eigen muziek aan in de kamer. Pure focus op mezelf, geen afleidingen.
 
Heb een powerrack thuis voor het geval dat mijn gym dicht is of als het OV weer eens niet rijdt. Zie het ook meer als een noodoplossing, zodat ik alsnog kan trainen
 
Ik heb wel een homegym maar helaas voor een smithmachine gekozen.Ik gebruik hem alleen als ik geen tijd voor de sportschool heb.
 
Nee zou het wel graag willen maar nog te duur voor mij op dit moment
 
Heb momenteel al enkele maanden mijn homegym , maar eens ik verhuis ga ik toch even kijken naar een sportschool in de buurt.
een beetje afwisseling kan nooit kwaad :)
In mn homegym heb ik momenteen :
-Squatrack - Bench - Barbells & dumbbells - kleiner rackje.
zou graag nog een extra bench en nog wat weight en matjes bijwillen , maar voorlopig maar kijken voor nog 'ns naar de sportschool te gaan :)
 
zou zelf denk nooit homegym nemen, lijkt me maar niets in je eentje trainen op een of andere manier
niet dat ik uitgebreide gesprekken voer in de gym maar vind het wel gezellig en zit ook een stukje rivaliteit in :D

dat dacht ik ook voor ik een home gym samenstelde

4 maand later heb ik op elke lift een rep PR gezet en ik kom dan nog terug van een blessure, vandaag heb ik zelfs gedeadlift tot ik kotste

Ik zou het voor geen geld van de wereld weer willen inruilen alleszins, kan nu lekker trainen in de namiddag in het weekend; bands en foam roller gebruiken, KB swings samen met mijn training, geen 15km heen en terug rijden, nooit wachten, goeie muziek, deftig materiaal, geen kinderen die rondlopen in de gym terwijl je deadlift/squat

Het financiele aspect is ook wel een motivatie: ik heb er nu iets van een 1700 euro in gestopt, maar conservatief berekend brengt het me 450 euro per jaar op (geen abo en geen kilometers rijden) en als ik het ooit beu word dan heb ik nog een aanzienlijke resale value
 
"Ja, ik heb een homegym en train er altijd." :)

Nooit wachten, elke dag en elk uur mogelijkheid om te trainen, eigen muziek, direct eigen douche beschikbaar, na het trainen direct in de keuken je whey shake maken, zelf je eigen trainingsmateriaal en inrichting kiezen, hoge restwaarde (goed) materiaal, magnesium toegelaten, eigen drank, je kan vrienden uitnodigen om eens te komen trainen, niemand om je aan te irriteren en niemand die zich aan jou irriteert, geen reistijd, mijn homegym is in de kelder dus altijd fris, je hoeft niet op te ruimen als je geen zin hebt, ...

Kan me wel voorstellen dat een homegym bepaalde mensen niet aanspreekt als je veel sociaal contact, concurrentie of een uitgebreid toestellenaanbod wilt, of weinig plaats hebt, maar ben er zelf erg blij mee :D
 
Laatst bewerkt:
Heb recent mijn homegym helemaal geupdate/gepimpt. Beste beslissing ooit. :D
 
Voorts heb ik 2 jaar gezeurd aan het hoofd van de gym owner om een ghr te kopen, nu heb ik er zelf ééntje gekocht
 
had, ben de mijne aan het opruimen, dus als iemand nog een stackweight pulley van barbarian zoekt...
 
dat dacht ik ook voor ik een home gym samenstelde

4 maand later heb ik op elke lift een rep PR gezet en ik kom dan nog terug van een blessure, vandaag heb ik zelfs gedeadlift tot ik kotste

Ik zou het voor geen geld van de wereld weer willen inruilen alleszins, kan nu lekker trainen in de namiddag in het weekend; bands en foam roller gebruiken, KB swings samen met mijn training, geen 15km heen en terug rijden, nooit wachten, goeie muziek, deftig materiaal, geen kinderen die rondlopen in de gym terwijl je deadlift/squat

Het financiele aspect is ook wel een motivatie: ik heb er nu iets van een 1700 euro in gestopt, maar conservatief berekend brengt het me 450 euro per jaar op (geen abo en geen kilometers rijden) en als ik het ooit beu word dan heb ik nog een aanzienlijke resale value

Denk dat ik ook zo zou denken wanneer ik er één heb. Al vind ik het nu nog erg fijn in de sportschool is de drukte wel erg irritant. Ik push mezelf gewoon harder in de sportschool dan ik ooit thuis doe. (heb ook bijna niks thuis)


Is trouwens toch wel te hopen dat je na 4 maanden PR's zet. als je geen enkele progressie ziet na 2 maanden zou ik mij al zorgen beginnen te maken. Tenzij je al op een elite niveau zit natuurlijk.
 
Big ass home gym , en trainen met mijn maten en geen geprul met andere zever.

heeeel soms gaan we is naar fitness als we op reis gaan, is wel lachen hoe licht stack weight gedoe allemaal is in meeste gyms. of de vraag: waar liggen de zware dumbbells wordt ook vaak scheef bekeken :D
 
De gym is lekker dicht bij gelukkig geen home gym nodig zal er wel een willen:-)
 
De meeste gyms zijn dicht geloof ik, dus ben blij dat ik thuis wat kan trainen op feestdagen.
 
Ik heb een bankje en div gewichten thuis,.. en indien nodig kán ik daarmee een eind komen,.. maar liefst in de sportschool,... + de sportschool is zo'n 750m van m'n huis af :D
 
Ik heb er 1 gehad lang geleden (toen ik nog bij mijn ouders woonde). In mijn eigen huis heb ik er te weinig ruimte voor. Heb nog wel een instelbaar bankje, matje, dumbbells, barbell en 138kg aan gewichten hier liggen die ik gebruik als ik echt geen zin heb om de deur uit te gaan. komt bijna niet voor, golds gym die altijd open is zit hier 900meter vandaan.

Maar als ik een ander huis gekocht heb gaat daar zeker een dikke homegym komen en zeg ik mijn gym abbo direct op. Niets zo relaxed als thuis trainen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven