Fitness Seller

De grote 'wat vind jij van Nederland' poll

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 100
  • Weergaven 3K
  • Volgers 13

Wat vind jij van Nederland?


  • Totaal stemmers
    125

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
de rangorde is van 1 tot 10. Minst tevreden met Nederland als eerste keuze, meest tevreden als laatste.

De Belgen mogen Belgie lezen waar Nederland nu staat.

Zelf nummer 8 gekozen, een beetje klagen is niks mee.
 
Nederland is goed op weg om naar de klote te gaan en waarschijnlijk vertrek ik op den duur


tussen nu en 5 jaar ben ik weg, tenzij er serieus redenen zijn om hier te blijven, maar ik vermoed dat ik binnen 5 jaar weg ben.
 
Een 7. Nederland is niet naar de klote maar de regeringen maken er soms wel een zooitje van
 
Ik heb een 9 gekozen, heb het wel goed hier!
 
Nederland gaat naar de klote, maar ik blijf.. We moeten ons met zn allen ervoor inzetten om er wat moois van te maken :)
 
Zat te twijfelen tussen 7 en 8 maar toch maar acht gekozen.. zal Nederland wel verlaten waarschijnlijk maar niet omdat ik het hier niet naar mijn zin heb.. soms is het gewoon tijd om nieuwe uitdagingen aan te gaan en je horizonnen te verbreeden.

PS. waarom kan er geen topic geopend worden zonder dat mensen zogenaamd grappig uit de hoek willen komen.. waarom kunnen mensen niet gewoon on-topic reageren?
 
Nederland gaat naar de klote, maar ik blijf.. We moeten ons met zn allen ervoor inzetten om er wat moois van te maken :)

Zo, waar heb jij al die tijd gezeten dan ;)

Blijven je foto's nou hehe

Edit: Optie 6 trouwens gekozen.
 
Ik geef Sinlath groot gelijk.
 
mijn keus staat er niet bij :P

Ben voor de helft tevreden over Nederland, kunt blijven klagen, perfect wordt et nooit. En de andere helft niet tevreden, ik wil hier ook weg.
 
:heart: Nederland is een prima land om te wonen er zijn maar weinig andere landen waar het beter is. Ik klaag amper

vo1n9i.jpg
 
5) Nederland gaat misschien naar de klote, ik blijf waarschijnlijk wel

heb het idee dat wilders wel een kern van waarheid heeft, alleen brengt hij het niet altijd even subtiel. Ben totaal geen voorstander voor de PVV, maar wel voor goede integratie en minder voor het boomknuffelig gedrag.
 
Waarom als ik vragen mag?

het bevalt me niets hier.(dit is overigens niet recent, dit voel ik al langer)

hard werken word je niet rijk van hier, ik heb geen moeite met hard werken maar wil er dan wel wat voor terugzien, elke keer als ik denk een goede carriere move te doen en leuk te gaan verdienen is er wel een of andere regel die ervoor zorgt dat ik er geen kloot mee opschiet.



klimaat is beneden peil (ok dat is persoonlijk en heeft niets te maken met het politieke klimaat)

ik erger me dood aan het betuttel en geneuzel in de marge.


Ik erger me dood aan het middelingscultuurtje hier, hier is geen actie hier is men bezig iedereen te vriend te houden en proberen iedereen tevreden te stellen.. dat is gewoon een onmogelijke zaak, in het bedrijfsleven weet men dat al heel lang er is GEEN gulden middenweg.
 
Ik twijfelde tuissen 7 en 8. Ik vind namelijk, dat politici er vaak een rommeltje van maken, maja dat kan ook bijna niet anders.
Overigens is er ook de media nog natuurlijk, die er vaak voor zorgt, dat het beeld van Nederland negatiever is/wordt.

Ik kan me overigens wel vinden in de opmerking van Sinlath, dat hard werken en/of veel verdienen hier vaak onterecht wordt benadeeld.
 
8 twijfelde wel tussen 7 en 8 maar gezien de omstandigheden heeft de regering het nu ook weer niet zo heel slecht gedaan. Het kan natuurlijk wel beter.

Wie heeft er 1 gestemd :D
 
8) Nederland is een fijn land maar er is altijd wel wat te klagen natuurlijk. Ik doe soms mee met dat decadente klagen

Er valt absoluut genoeg te verbeteren in mijn ogen. Toch denk ik denk er weinig landen zijn waar ze hun zaakjes beter voor elkaar hebben.

Of ik hier ooit vertrek weet ik niet. Ben nog jong eh:p
 
Twijfelde tussen 7 en 8, is 8 geworden. Maar dan heb ik wel meegewogen dat ik me kan veroorloven in een redelijke omgeving te wonen. Mensen die dat niet kunnen hebben steeds meer te klagen denk ik, want door bepaalde demografische ontwikkelingen zijn er steeds meer k*tbuurten.

Edit: ik had de andere reacties nog niet gelezen maar ben niet de enige die twijfelde tussen 7 en 8 zie ik. :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven