MuscleMeat

De grote 'wat vind jij van Nederland' poll (1 bezoeker)

Wat vind jij van Nederland?


  • Totaal stemmers
    125

Bezoekers in dit topic

NL is allang naar de kloten, en daarom ben ik anderhalf jaar geleden al vertrokken uit dat kleine klaaglandje!
;)

Zeg maar gewoon dat de liefde voor de bijstandswet daar groter is.
 
Nederland bevindt zich mijns inziens in de top van de beschavingsvormen in de wereld. Kan je je afvragen hoe beschaafd de mens eigenlijk is, maar het is een voortreffelijk land.

Redenen om te vertrekken zijn voor mij het economische klimaat (lees: lage lonen hoge lasten) en natuurlijk het klimaat, maar de vraag is of je op alle relevante factoren een nettowinst kan halen door elders te gaan wonen.

te hoog opgeleid:D
 
Gewoon een hele dikke 10. Ik heb echt niets te klagen in Nederland!
 
Mooi land om te wonen alleen jammer dat we het in een paar generaties waarschijnlijk kapot gaan maken. Ik wil wel in de regio blijven wonen maar na mijn studie zal ik wel serieus de opties bekijken om in duitsland of belgie te gaan wonen, dat wat het gunstigste is.
 
Je bedoelt eigenlijk te vertellen dat Mevrouw Verdonk je vrouw/vriendin uitgezet heeft en aangezien je vrouw/vriendin de broek aanheeft moest je mee:D



Rita kan helemaal geen Antillianen uit Nederland verbannen, aangezien het allemaal Nederlanders zijn.............


beetje dom volk dat nog steeds niet doorheeft hoe dom Rita nou eigenlijk uit haar nek lult!
:mad::eek::rolleyes:
 
Zeg maar gewoon dat de liefde voor de bijstandswet daar groter is.



de bijstand heet hier onderstand en is maar 239 Antilliaanse GULDENS per 2 weken: omgerekend per maand dus ongeveer 205 euro!

( geen vetpot dus)


dan doe ik het iets beter met 2567 netto per maand.........en mijn vrouw naast haar studiefinanciering ook nog een baan van ongeveer 1200 per maand erbij heeft!
:p


ik heb dus echt geen reden om te klagen hoor!
:D
 
de bijstand heet hier onderstand en is maar 239 Antilliaanse GULDENS per 2 weken: omgerekend per maand dus ongeveer 205 euro!

( geen vetpot dus)


dan doe ik het iets beter met 2567 netto per maand.........en mijn vrouw naast haar studiefinanciering ook nog een baan van ongeveer 1200 per maand erbij heeft!
:p


ik heb dus echt geen reden om te klagen hoor!
:D

whahaha, die zit :D
 
Een groot voordeel in Nederland (en meteen nadeel in België) is bijv. dat het bij jullie makkelijker is om een bedrijfje op te richten/te beheren. Papierwerk hier van de overheid is soms ****ed up.

Belastingtechnisch zit je wel een stuk beter in België als je een eigen bedrijfje hebt meen ik, mijn broer is er speciaal voor geëmigreerd.

Wat Nederland betreft, ik vind alleen dat het klimaat naar de klote is hier. 'Vroeger' had je nog goede zomers die echt lekker waren, niet snikheet of druilerig, en echte winters met een pak ijs, schaatsen uit de kast en sneeuwpret :)

Qua politiek/ toenemend geweld en al die zogenaamde slechte trends wordt er natuurlijk een hoop opgeblazen door de media. Vroeger was het niet slechter alleen het wordt ons wel voorgespiegeld dat het slechter wordt. Slecht nieuws is goed nieuws want dat verkoopt.

Al met al ben ik niet van plan hier te blijven, ik ben gek op de zomer dus waarschijnlijk vertrek ik naar een land met lange, zo niet eeuwige zomers :)
Ik ben me nu aan 't voorbereiden door papieren te halen die internationaal erg gewild zijn en dan ben ik weg :)
 
Zijn wel de mensen die de dragende pilaren zijn van de voorlopende beschaving en wetenschap.



Denk je dat je ergens doordringt bij haar?
het is of iedereen die samen de maatschappij dragen
Zie jij al een wereld zonder vuilnismannen?

dus met andere woorden juist de lager opgeleide zijn de echte dragers van de maatschappij en daarboven op zitten HOOG de Hoogopgeleide:D
 
vuilnismannen kunnen in principe vernvangen worden door goedopgeleide honden.
 
het is of iedereen die samen de maatschappij dragen
Zie jij al een wereld zonder vuilnismannen?

dus met andere woorden juist de lager opgeleide zijn de echte dragers van de maatschappij en daarboven op zitten HOOG de Hoogopgeleide:D

vuilnismannen misschien niet..

maar wie zorgt voor de logistiek ? wie zorgt ervoor dat de organisatie niet teveel uitstoot genereerd ? wie zorgt ervoor dat de organisatie niet te duur wordt zodat wij meer moeten betalen ?

uiteraard draagt iedereen zijn steentje bij in de samenleving, echter we moeten het toch hebben van de beter opgeleide mensen die ervoor zorgen dat het ook haalbaar is.
 
Precies. Iedereen kan vuilnisman worden. Goede leidinggevenden zijn schaars.
 
nummero 3 Als dit zo door gaat zal nederland vast en zeker naar de klote gaan. Ik ben dan ook van plan om weg te gaan wanneer ik dat kan en er geld voor heb als er in de komende jaren niets gebeurt. Het is gewoon helemaal uit de hand gelopen met bijv. al die belastingen en het zal de volgende jaren alleen maar veel erger worden als dit zo doorgaat.
 
Nederland is naar de klote maar blijf er wel wonen , was geen optie in de poll :o
 
de bijstand heet hier onderstand en is maar 239 Antilliaanse GULDENS per 2 weken: omgerekend per maand dus ongeveer 205 euro!

( geen vetpot dus)


dan doe ik het iets beter met 2567 netto per maand.........en mijn vrouw naast haar studiefinanciering ook nog een baan van ongeveer 1200 per maand erbij heeft!
:p


ik heb dus echt geen reden om te klagen hoor!
:D

Dan zal een plasmascherm daar ook wel een stuk goedkoper zijn. Mooie is dat de douane geen invoerrechten meer kan rekenen, want Antillen horen bij Nederland.
Check dat eens even Klusje; misschien kunnen we zaken doen.;):D
 
Back
Naar boven