Fitness Seller

Shocking News De harde waarheid over de FNBB wedstrijd 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 okt 2017
Berichten
1
Waardering
1
Zondag 15 oktober was het de grootste wedstrijd van FNBB in Genk tot nu toe. Voor een 3de editie, 78 atleten! Leuk dat natuurlijke atleten ook de kans krijgen om wedstrijd te doen, maar van professionaliteit kan je dan wel helaas niets vinden.
De organisatie liet zeer te wensen over. Meer dan een uur te laat beginnen, omdat er 1 iemand te laat is, getuigt van weinig respect voor de atleten én toeschouwers. Wetende dat je ondertussen al 25 euro betaalt om te komen kijken.

Atleten die niet op tijd verwittigd worden dat ze on stage moeten komen. Sommige mogen dan achteraf hun routine nog doen, sommige zijn hun beurt kwijt.

Over resultaten ga ik niet discussiëren, maar deelnemers die een niet-reglementaire T walk doen, of zelfs niet-toegelate poses uitvoeren tijdens de comparisons, en dan nog heel hoog plaatsen of zelfs winnen.
Een men's physique winnaar van bijna 2 meter, heel raar als je wat van de professionele men's physique competie kent. De hoofdorganisator als coach hebben helpt misschien wel.
Vorig jaar ook een deelnemer X die bij de masters 3de wordt en verliest van Y en Z, maar in de gewichtcategorie bodybuidling wel wint van dezelfde Y en Z.

Een organisator, die net geen 20 deelnemers zelf coacht. De presentator die tijdens de prijsuitreiking even backstage naar zijn vriendin roept 'Schat! Kom je? Je gaat de prijs krijgen voor beste nieuwkomer!'.
Twee jonge coaches, die vorig jaar zelf hun categorie hadden gewonnen als atleet, die nu dit jaar helpen tijdens de resultaten met de medailles uitreiken. De helft van de jury en organisatie die uit Gent komt.
Allemaal heel toevallig zonder twijfel.

Website die met zeer veel moeite 2 weken op voorhand up to date is. 2 verschillende timetables online. Regels worden naar de aangesloten coaches gestuurd, maar komen maar in een zeer povere versie op de website. Details hoor je dan hier en daar backstage mondeling overgedragen worden. Grote meerderheid van aankondigingen, zoals de uren wanneer je verwacht wordt, gebeuren op de facebookpagina, niet op de website.

Ik ben er zeker van als ik nog een dag nadenk, dat ik deze post nog 2x zo lang kan krijgen maar ik denk dat ik de boodschap wel heb overgebracht.

Wil je meedoen volgend jaar? Succes, maar verwacht niet te veel correctheid.
 
Laatst bewerkt:
Heb de rest van je vijf topics even verwijderd. Het zit je blijkbaar hoog, maar één is genoeg.
 
Zijn dit dezelfde Pipo's die zeggend dat mensen die gebruiken niet in deze wereld thuis horen en fake zijn . Zelf vollebak peptiden knallen en clen en ook nog volhouden dat ze naturel zijn
 
Hoor en wederhoor, zou het wel leuk vinden om een reactie van de FNBB hierop te lezen. Zou je ze willen aanschrijven?

Vriendjespolitiek is desalniettemin redelijk diep geworteld in het BB.
 
Gebeurd toch bij iedere wedstrijd?
Deze gaan echt veel verder dan de gedachtes die krijgt van Oxy met tren

Hoor en wederhoor, zou het wel leuk vinden om een reactie van de FNBB hierop te lezen. Zou je ze willen aanschrijven?

Vriendjespolitiek is desalniettemin redelijk diep geworteld in het BB.

Die oprichter had ook een seminar gegeven over hoe hij bb een olimpyse sport wilt maken .
Hij kraakt alle gebruikers af post die shit ook op facebook van dat mensen die gebruiken niks kunnen en vals spelen dat die niet gerespecteerd hoeven te worden etc etc.

Denk niet dat de fnbb erop in gaat of überhaupt op deze site zich bezig houden.
 
Klinkt als een SHITshow jammer voor je. Je had ze allemaal kapot moeten maken daar
 
Back
Naar boven