MuscleMeat

De hele week spierpijn, lekker of niet?

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Hebben jullie dat wel eens (of vaak)?

Je traint bijv maandag een spiergroep waar je vervolgens 1 of 2 dagen spierpijn in hebt. Vervolgens train je een andere spiergroep waar je weer spierpijn in krijgt etc etc. Kortom; je hebt de hele week spierpijn, maar dan wel afgewisseld door verschillende spiergroepen.

Het is natuurlijk wel zo dat wanneer je een bepaalde spiergroep weer gaat trainen, dat je daar dan geen spierpijn meer in hebt.
 
Spierpijn is Heerlijk..............
voor mij een teken dat ik goed heb getraind.
 
Spierpijn is GEEN indicatie dat je goed getraind heb, als ik Spike goed nazeg. Maar toch, het voelt wel lekker..

Maar vooral spiergroepen die je niet zo veel aanpakt blijken het meeste spierpijn op te leveren: zoals nu bij mij in de hamstrings (wordt al minder) en buikspieren!

Drie maal per week alles trainen en je hebt overal spierpijn... tot je daar aan gewend raakt tenminste!

Espi , die lekker maso doet!
 
Ik vind spierpijn opzich ook wel lekker maar soms voel ik me beperkt in mijn beweging en dat vind ik irritant.
 
Spierpijn op zich is best lekker, maar ik vind het inderdaad irritant als je door die spierpin gehinderd wordt in je normale gang van zaken. Als ik goed benen getraind heb, kan ik een paar dagen heel moeilijk trap lopen of door mijn knieën en dat is lastig. Ik slaap op zolder namelijk.....
 
je hebt spiepijn en spierpijn de spierpijn die na een trainig komt en die 2 dagen aanhoud is niet slecht das gewoon een teken dat je de spieren goed hebt gtraind maar ik vind het een lekker gevoel
 
Ik vind het helemaal niet erg om duidelijk te voelen welke spiergroepen ik heb getraind.
Spierpijn na het trainen --------> Love it :heart:
Ik baal er juist van als ik na mijn training geen spierpijn krijg :bawling:
 
Ik vind het wel lekker om spierpijn te voelen
na de training. Alleen het is soms irritant dat je de volgende dag niet uit je bed kan komen na het deadliften of squatten.
 
Pain is love...
 
Spierpijn is een indicatie dat je iets hebt gedaan wat je spieren niet gewend waren.

Dit geeft pijnprikkels.

Dit wil niet automatisch zeggen dat je gaat groeien, maar het wijst er wel op dat je een meer dan normale belasting hebt gehad.
Normaal minderd de pijn weer eens je regelmatiger traint en gewoon raakt aan een oefening of bepaalde techniek/intensiteit. Je kan dus wel groeien en toch geen echte spierpijn meer hebben. De 2 hangen niet aan elkaar vast met andere woorden.

Persoonlijk houd ik wel van een beetje spierpijn, en de endorfine kick ook natuurlijk :)
 
Met spierpijn heb ik altijd een dubbel gevoel...

Lekker omdat ik voel dat ik wat gedaan heb..

K*t, omdat ik me niet zo fit voel! :p
 
vind spierpijn ook heerlijk. alleen met benen is t af en toe wat minder idd. moeite met lopen ed, meestal 2 dagen anderhand dat ik t pas voel.

heb net mn rug goed aangepakt en damn, de endorfine giert nog door mn lichaam
 
ik haat spierpijn :D als ik 2 dagen na elkaar mijn Big3 moet trainen, dan is spierpijn echt niet welkom :D
 
soms toch :D

dat was deze week nog zo

sq/be/dl

en dl 170 3x2 gedaan, en de dag erna (dl/be/sq) 150kg vanop plateau en partials met 200 kg :D in de deadlift

en de dag erna geen spierpijn, wiiiii, en kwam nog goed uit ook want moest werken ;)
 
Ja heerlijk die spierpijn!!
Kan er geen genoeg van krijgen, als ik geen spierpijn heb dan heb ik het idee voor mezelf dat ik niet zwaar genoeg ben gegaan.
Zodra ik spierpijn heb weet ik dat het goed zit :D
Moet wel zeggen dat ik het in me benen af en toe wel vervelend vind, ik loop heel wat kilometertjes op een dag en vooral heuveltje op is het gillen.
Toch stiekem wel lekker :thumb:
 
Vind het wel lekker ja, behalve op je arse, telkens als je gaat zitten: AIII! :)
 
Spierpijn opzich is wel lekker, je voelt je meteen een stuk breder :D

Alleen ik wordt er wel degelijk door gehindert omdat ik van mezelf een nogal actief persoon ben en de spierpijn er voor zorgt dat ik me een stuk minder makkelijk kan bewegen.
 
Back
Naar boven