AndroidHealthClinic

De hele week spierpijn, lekker of niet?

Bezoekers in dit topic

Die verzurings spierpijn is niet lekker,
maar die spierpijn die je na 1 a 2 dagen krijgt vind ik wel lekker. Misschien is het dan wel geen indicatie of je wel of niet goed getraint hebt, maar het is meer voor mijzelf. Ik weet dat ik dan getraint heb en er iets van voel.
Daar gaat het me om. Ik vind het ook heerlijk. :D Dat geeft me weer een soort van kick (als het weg is) om weer opnieuw te trainen.

Maar soms kan het idd k*t zijn, vooral bij benen. Als je heel zwaar getraint hebt loop je echt als een homo die door een neger is genomen... :P
 
Originally posted by Rob G
Vind het wel lekker ja, behalve op je arse, telkens als je gaat zitten: AIII! :)

Idd... bijv na een heerlijke deadlift :)
 
snap het echt niet... no pain no gain, pijn is fijn... zijn jullie een bende masochisten? ok dat je training moeilijk moet zijn en dergelijke, maar om nu opzettelijk te zitten genieten van spierpijn :s ik vind het veel leuker om geen spierpijn te hebben, ik kan vaker en beter trainen, en voel en zie dat ik beter vooruit ga. die training moet er toch voor zorgen dat je effectiever bent in het alledaagse leven? jezelf tijdelijk kreupel trainen is IMO eerder omgekeerd werken :s
 
Pijn is niet lekkerPUNT!
Maar pijn kan je wel een goed gevoel geven omdat het een teken (kan zijn!) dat je je spier goed aangepakt hebt en mits voldoende rust en voeding een groeistimulans gegeven hebt.
Die pijn die je voelt kan identiek dezelfde zijn van een blessurepijn! Dus is pijn dan echt lekker? Nee, eigenlijk is het de oorzaak en het gevolg van die pijn die je een goed gevoel geeft!
 
Vind de spierpijn heerlijk!

wat ik wellis doe is als ik onder de douche zit HEEL HETE water op mijn elleboog laten stromen lol...voelt bij mij niet warm aan maar juist koud op een lekkere manier, heb wel de hele dag een rode plek maar ja :P


ok ik ben freak..*cries* *verandert in de hulk*...me smash
 
Vinny zei:
Vind de spierpijn heerlijk!

wat ik wellis doe is als ik onder de douche zit HEEL HETE water op mijn elleboog laten stromen lol...voelt bij mij niet warm aan maar juist koud op een lekkere manier, heb wel de hele dag een rode plek maar ja :P


ok ik ben freak..*cries* *verandert in de hulk*...me smash

je moet wat minder DBZ kijken vinny :P

je hebt idd spierpijn en spierpijn, het branderige gevoel dat je de dagen na je training hebt vind ik wel lekker maar valt bij mij niet onder de defenitie van pijn.

als m'n kuiten in de fik staan na de zoveelste calv raise is het wel verrekt pijnlijk en hier ben ik dan persoonlijk minder voor te vinden, maarja no pain no gain
 
Back
Naar boven