AndroidHealthClinic

De jeugd van tegenwoordig...

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Een mooie stranddag, na het strand eventjes een balletje gooien op ons favoriete en lokale basketbalpleintje. Tussen de turkenflats, afijn so be it, dat zijn we gewend. Ik zet m'n fiets neer, tegen het bankje wat prachtig naast het veldje staat. Ik besef dat ik nog moet eten en ga eens kijken op de kerk-klok, waarvoor ik eerst een hoekje om moet lopen, hoe laat het is. Op de weg naar dit mooie uitzicht, kom ik een kleine turkje tegen op mijn pad. 3 jaar, zulke lieve oogjes, zit zo onschuldig in het gras. Wat is het leven toch mooi af en toe, de vrede die de kleine man uitstraalde was echt geweldig.

Maargoed, even de tijd bekijken dus. Ah, het is bijna 19.00. Tijd om naar huis tegaan. Ik kom terug na ongeveer 10 seconden, maak wat leuke dribbels om mijn geweldige kunsten te tonen aan de voorbij passerende dames, die schaarsgekleed zijn. Eenmaal klaar met het haantjes gedrag, kijk ik omhoog en wat zie ik daar. De kleine lieve jongen, loopt daar met mijn fiets op het grindpad. Zijn hoofd, komt nog net boven het voorwiel uit en hij loopt daar met zijn vriend met mijn fiets weg. Hij ziet mij aankomen, laat de fiets vallen en biedt in gebrekkig Nederlands zijn excuses aan: "Sorry meneer, sorry meneer, ik zal het niet meer doen meneer". En rent weg.

Mijn lippen waren verzegeld, mijn lichaam leek van beton en mijn benen kwamen niet meer vooruit. Ik kreeg geen woord uit m'n keel. Daar sta je dan toch van te kijken zeg.. De jeugd van tegenwoordig..
 
Laatst bewerkt:
WHahahahaa! Ongelovelijk. Ik zeg verder maar niks.
 
Zo begint dat bij die lui, al vroeg worden ze verkeerd opgevoed.
 
Ik weet niet waar je woont maar bij ons zet iedereen z'n fiets altijd opslot..
 
Ja idd, slot kan helpen? ??? Volgende keer gooi je die knul maar even naar de ring! :mad:
 
wat zulke lieve onschuldigen oogjes niet kunnen doen
 
Als ik ga basketballen, kan ik mijn sleutels niet in mijn zak houden. Ik had geen tas bij me. En op de grond leggen, kan ik ze kwijt raken. Daarnaast staat hij naast het veldje, dus hij kan praktisch niet gestolen worden... blijkbaar wel :o
 
Eigenlijk had je z'n ogen blauw moeten stompen, dat zal hem al vroeg leren. Net zoals je een hond ooit tikken moet geven als ie jong is en in iemand z'n schenen bijt.
 
Moet je zo'n kettingslot met cijfercombinatie kopen, had ik vroeger ook toen ik nog geen broekzakken had.. :D
 
benchMarc zei:
Eigenlijk had je z'n ogen blauw moeten stompen, dat zal hem al vroeg leren. Net zoals je een hond ooit tikken moet geven als ie jong is en in iemand z'n schenen bijt.

Alleen omdat het een Turkje is..
 
Brutez zei:
Moet je zo'n kettingslot met cijfercombinatie kopen, had ik vroeger ook toen ik nog geen broekzakken had.. :D
2 minuten prutsen en die zijn ook open hoor. ;)
 
Brutez zei:
Alleen omdat het een Turkje is..
Neuh, al was 't een witte. Vroeg afleren dat soort streken. Hoe jonger iemand op z'n fikken wordt getikt, des te beter leert ie 't.
 
whehehehe, dan koop je maar een keycord of wat dan ook, als je je fiets neerzet zonder sslot erop dan raag je erom, al ist natuurlijk triest dat een kind van 3 dat doet, maar hoe oud was dat vriendje dat erbij was? dat heb je namelijk niet gezegd, en als die 10jaar ouder was vind ik t al een stuk minder raar:cool:
 
benchMarc zei:
Eigenlijk had je z'n ogen blauw moeten stompen, dat zal hem al vroeg leren. Net zoals je een hond ooit tikken moet geven als ie jong is en in iemand z'n schenen bijt.

BLAHAHAHAHA bench heerlijk, you make duck laugh :D

Sorry meneer ik zal het niet meer doen meneer shiiiiiiiit he wat dénkt dat tyfusturkje wel niet. :shoot:
 
Sport2000 zei:
whehehehe, dan koop je maar een keycord of wat dan ook, als je je fiets neerzet zonder sslot erop dan raag je erom, al ist natuurlijk triest dat een kind van 3 dat doet, maar hoe oud was dat vriendje dat erbij was? dat heb je namelijk niet gezegd, en als die 10jaar ouder was vind ik t al een stuk minder raar:cool:
Dan vraag je erom? Hier in dit land met deze k*tmentaliteit schijnbaar wel. Zeker nooit in Zwitserland of Oostenrijk op vakantie geweest?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
OMG,maar als je volgende keer weer gaat basketballen is misschien het pleintje gejat?
Alleen die reactie al,sorry meneer zal het nooit meer doen.
Die k*tkoter wist waar die mee bezig was?? :eek:
 
niet de jeugd van tegenwoordig ... die turken in nederland....

ja ja ik weet het ik ben grof... maar ontken het maar eens....
 
Ik behoor ook tot de jeugd van tegenwoordig en doe zoiets niet...
 
ik ben turk en ik doe zoiets ook niet
 
Back
Naar boven