Fitness Seller

De jeugd van tegenwoordig... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benchMarc zei:
Eigenlijk had je z'n ogen blauw moeten stompen, dat zal hem al vroeg leren. Net zoals je een hond ooit tikken moet geven als ie jong is en in iemand z'n schenen bijt.

:thumb:

Ongeacht auto- of allochtoon, klein of groot, iedereen die steelt mag van mij lens geslagen worden.
 
Sluit ik me helemaal bij aan.
 
Adema zei:
:thumb:

Ongeacht auto- of allochtoon, klein of groot, iedereen die steelt mag van mij lens geslagen worden.

Waarschijnlijk hebben we allemaal wel eens wat gesolen, toch?
 
Brutez zei:
Waarschijnlijk hebben we allemaal wel eens wat gesolen, toch?

Op dat ene pakje kauwgom in groep 6 na...nee. Maar daar had ik eigenlijk ook gestraft voor moeten worden. Als iets me boos kan maken, zijn het wel mensen die aan andermans bezit komen. Hoe triest kun je zijn..andermans fiets/brommer oid stelen. Een paar honderd euro waar diegene waarschijnlijk hard voor gewerkt heeft.

Ik schijt op mensen die stelen.
 
Oplossing:

- ga naar Halfords
- koop het grootste, zwaarste, massiefste kettingslot dat je kan vinden
- sla iedereen die aan je fiets komt met dat slot

= problem solved.
 
'Vertrouwen' is een gevaarlijk iets.
Ik heb het ook al geleerd, gewoon 'niemand' te vertrouwen, het is erg om te zeggen maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn...
 
Je had zijn hand af moeten hakken!
 
Meteen afstraffen! Je moet het ze afleren nu ze nog jong Zijn!
 
Vriendje was een jaartje of 5 a 6. En weleens gebasketbald met zo'n keycord om? Heel irritant. De kans dat je iets kwijt raakt op het veldje tijdens het spelen, met de psullen in je zak is velen malen groter als het naast het veldje neerleggen, en waar je dus constant op kunt letten.
Het ging dus om het feit, dat ik nog geen 10 seconden weg was en m'n fiets alweer werd weggereden door het jochie.
 
benchMarc zei:
Neuh, al was 't een witte. Vroeg afleren dat soort streken. Hoe jonger iemand op z'n fikken wordt getikt, des te beter leert ie 't.

Wel eens aan de gevolgen gedacht?
Ik wed dat jij dat zeker niet durft.. een klein turkje van 3 jaar op z'n smoel smakken :D
 
neerhoeken...... is het devies, of een trap geven oid. Zo dwing je respect af bij dat soort mensen. Ze weten namelijk niet beter.
 
jong geleerd is oud gedaan he. Nu zie je hem nog lopen met je fiets, binnen een paar jaar is die gast zo geoefend dat je pas weet dat je fiets weg is als je erop wil gaan zitten.
 
benchMarc zei:
Eigenlijk had je z'n ogen blauw moeten stompen, dat zal hem al vroeg leren. Net zoals je een hond ooit tikken moet geven als ie jong is en in iemand z'n schenen bijt.

hulde aan Benchie!!!karma voor jou:bow:
 
dj_phreak zei:
Oplossing:

- ga naar Halfords
- koop het grootste, zwaarste, massiefste kettingslot dat je kan vinden
- sla iedereen die aan je fiets komt met dat slot

= problem solved.

en je wordt nog sterk en huge ook van dat zware geval meeslepen:P
 
jullie weten toch dat in Turkije en Marokko het zelfstandig ondernemerschap, er al jong met de paplepel word ingegoten??:eek: :D
 
Je had hem net zo lang moeten schoppen tot die het lekker vond:D
 
Back
Naar boven