Fitness Seller

De jeugd van tegenwoordig... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je had gewoon z'n schoenen uit moeten trekken en mee moeten nemen, als hij jat kan jij het ook ;)
 
eddycaminos zei:
niet de jeugd van tegenwoordig ... die turken in nederland....

ja ja ik weet het ik ben grof... maar ontken het maar eens....

marokanen over het algemeen . (er bestaan ook goede) :D
 
Voordat jullie gaan zeggen van 'neerhoeken' of wat dan ook..
Denk na!! Hij weet niet waar hij mee bezig is, is de fout van z'n ouders, ga ben hen verhaal halen! En ja, leef je dan maar uit...
 
Leophyte zei:
Voordat jullie gaan zeggen van 'neerhoeken' of wat dan ook..
Denk na!! Hij weet niet waar hij mee bezig is, is de fout van z'n ouders, ga ben hen verhaal halen! En ja, leef je dan maar uit...
Bullshit. Op die leeftijd heb je normaliter echt wel besef van mijn en dijn, dus gewoon afrossen.


Ben het er wel mee eens dat je het die ouders ook kwalijk kan nemen; die hebben gefaald in hun opvoeding. Nu al. :(
 
Ik woonde nog indoetinchem... ik woonde er net een jaar. Ik dacht..hmm relax een stad, beter dan een dorp als lichtenvoorde. Zaterdag ochtend, ik werd rond 11 uur wakker. Mijn moeder stond in de keuken, en mijn vader was tv aan het kijken. Het was rond 20 mei zover ik het mij herinner. Ik liep naarbeneden toe om even snel wat te eten want ik had een stinkbek dus daar wilde ik zo snel mogelijk van af.

Tot mijn mother****ing verbazing, zie ik daar zo'n gierige nederlander MIJN fiets jatten GEWOON VOORMIJN DEUR. Hij liep onze straat in, liep onze afrit op en pakte MIJN omafiets. De vieze junk!

Het begint vroeg bij die nederlanders man, junkie worden en dan fietsen jatten. Ze zijn ook allemaal het zelfde he!! :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
dat hebben ze afgekeken van allochtonen: wat hun kunnen, kunnen wij beter:D


(geintje, ik vind t wel lullig.......)
 
SageFrancis zei:
Ik woonde nog indoetinchem... ik woonde er net een jaar. Ik dacht..hmm relax een stad, beter dan een dorp als lichtenvoorde. Zaterdag ochtend, ik werd rond 11 uur wakker. Mijn moeder stond in de keuken, en mijn vader was tv aan het kijken. Het was rond 20 mei zover ik het mij herinner. Ik liep naarbeneden toe om even snel wat te eten want ik had een stinkbek dus daar wilde ik zo snel mogelijk van af.

Tot mijn mother****ing verbazing, zie ik daar zo'n gierige nederlander MIJN fiets jatten GEWOON VOORMIJN DEUR. Hij liep onze straat in, liep onze afrit op en pakte MIJN omafiets. De vieze junk!

Het begint vroeg bij die nederlanders man, junkie worden en dan fietsen jatten. Ze zijn ook allemaal het zelfde he!! :rolleyes:

Jaja, en hoe kom jij aan een OMA fiets??
 
SageFrancis zei:
Tot mijn mother****ing verbazing, zie ik daar zo'n gierige nederlander MIJN fiets jatten GEWOON VOORMIJN DEUR. Hij liep onze straat in, liep onze afrit op en pakte MIJN omafiets. De vieze junk!

Het begint vroeg bij die nederlanders man, junkie worden en dan fietsen jatten. Ze zijn ook allemaal het zelfde he!! :rolleyes:

Je gaat wel vrij ver als je de vergelijking trekt met allochtonen als vieze vuile junks. We weten allemaal dat een deel zich als zodanig gedraagt, maar rotte appels heb je eenmaal. Stel nou, jij bent een allochtoon en je zou een posting lezen waarin allochtonen worden gelijkgesteld aan junkies, hoe zou je dan reageren?
Sorry but you've crossed the line buddy.
 
Red devil zei:
Je gaat wel vrij ver als je de vergelijking trekt met allochtonen als vieze vuile junks. We weten allemaal dat een deel zich als zodanig gedraagt, maar rotte appels heb je eenmaal. Stel nou, jij bent een allochtoon en je zou een posting lezen waarin allochtonen worden gelijkgesteld aan junkies, hoe zou je dan reageren?
Sorry but you've crossed the line buddy.


Ah, we zijn dat gewoon op het internet :D
 
Het is gewoon een feit dat er tussen de allochtonen meer rotte appels zitten dan tussen de autochtonen;)
 
Brutez zei:
Moet je zo'n kettingslot met cijfercombinatie kopen, had ik vroeger ook toen ik nog geen broekzakken had.. :D
Die heb ik zelfs in 5 sec open, laat staan iemand die het als hobby doet... :D
 
Het is gewoon een feit dat er tussen de allochtonen meer rotte appels zitten dan tussen de autochtonen

Bulshit Surinamers, chinezen staan een stuk lager als autochtonen als het om criminaliteit gaat.
Marokanen en Antilanen scoren wel een stuk hoger als autochtonen.

Allochtonen en autochtonen vergelijken gaat niet op dat is gewoon zwart en wit vergelijken.
 
Metal_Wolf zei:
Je had gewoon z'n schoenen uit moeten trekken en mee moeten nemen, als hij jat kan jij het ook ;)

:roflol:!!!

Sja...zouden ze wat opbrengen dan?zekere dure (gestolen) nike air maxies? Laat nou iedereen zn schoenen uittrekken voor het betreden van een moskee:rolleyes:
 
wat erg zo´n dreumeltje en dan al fiets jatten, het wordt er tegenwoordig vroeg ingebracht

ik had het jochie zo aan de politie overgeleverd, ook al doen ze niets misschien dat ze dat joch dan toch iets bij kunnen brengen
 
Back
Naar boven