Fitness Seller

De klaagmuur. Spui hier je gal! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

builderB zei:
Als je het wil proberen zou ik als ik jouw was met een 30 mg beginnnen ofzo... :)
 
bartp zei:
Risperdal gebruikte ik 6 mg per dag geloof ik. Maar dat is lichte troep man. Dat je daar afkickverschijnselen van hebt ???

Ieder mens is anders he, ik voel me sinds vandaag lichamelijk weer aardig normaal,
ik ga het rustig afbouwen.
 
koetje zei:
risperdal is niks . mij werd zyprexa 30mg voorgecshreven dan voel je je pas slecht :(

ik heb 20mg per dag gebruikt en merkte niks, alleen me rechteroor ging dicht zitten :P
 
Cables zei:
Ieder mens is anders he, ik voel me sinds vandaag lichamelijk weer aardig normaal,
ik ga het rustig afbouwen.
Ik ben meer voorstander van in een keer stoppen, ben je het er snelst vanaf.
 
bartp zei:
Ik ben meer voorstander van in een keer stoppen, ben je het er snelst vanaf.

Ja maar dan kan je tot 2 weken last van hebben, per persoon verschillend

Als ik me 2 weken lang zo voel als in het weekend word ik echt psycho
 
koetje zei:
deanxit vind ik best leuk .
nadeel je wordt er pakke agressief en lichtgeraakt van .
LOL, jij was van je angst af en je omgeving was weer een angst rijker? :eek: :D
 
Ik erger me nu aan mijn oom en tante die hier in huis zijn omdat mijn ouders op vakantie zijn, ze zouden maar 1 of 2 dagen komen zitten hier al 4 dagen:mad:
 
Nog steeds geen 10.000 karma punten... ik moet er nog 22...
 
doordat die collega van me in het ziekenhuis ligt . werd ik vandaag opgebeld door el dictator

de kerel waarover ik het had in mijn vorige post . hij had me de zaterdag in de steek gelaten . nu moet ik van hem om 16uur klaarstaan om voor hem in te vallen .

langs de ene kant heb ik zin in wraak , daag ik niet op maak ik hem belachelijk maar dan blijft hij me ook naaien . ik moet mijn keuze overwegen
 
koetje zei:
doordat die collega van me in het ziekenhuis ligt . werd ik vandaag opgebeld door el dictator

de kerel waarover ik het had in mijn vorige post . hij had me de zaterdag in de steek gelaten . nu moet ik van hem om 16uur klaarstaan om voor hem in te vallen .

langs de ene kant heb ik zin in wraak , daag ik niet op maak ik hem belachelijk maar dan blijft hij me ook naaien . ik moet mijn keuze overwegen
scheld hem verrot maar ga toch werken, leuke tussenoplossing:o
 
Back
Naar boven