Fitness Seller

De klaagmuur. Spui hier je gal! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.932
Waardering
552
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Dit topic is voor iedereen die gewoon lekker zin heeft om te klagen over dingen die zich in het dagelijkse leven voor doen.

Ik heb ff zin om te klagen over zo'n ouwe gek die weer spullen komt kopen om ouwe versleten k*tvideobanden over te zetten naar DVD. Zoiets gaat altijd verkeerd met die ouwe gekken en ze klagen altijd dat de kwaliteit te belabberd is. En achteraf hebben wij er een hoop werk mee om uit te leggen hoe ze die zooi op DVD moeten fikken. :barf:
 
whahahah typisch weer iets voor jou he ouwe GEK ! :D altijd zeuren..

(ik moet niet veel zeggen :P)

:D:D komt wel goed bitch... ik ben nu net terug van vakantie.. vanmiddag ff midgetgolfen met loesje en volgende week lekker lamzakken :D
 
klagen, nou ik heb wel wat te klagen en ik stel voor om ''Tractortje'' te bannen om deze te ver gaande post:

[Link niet meer beschikbaar]
 
tswhey zei:
klagen, nou ik heb wel wat te klagen en ik stel voor om ''Tractortje'' te bannen om deze te ver gaande post:

[Link niet meer beschikbaar]



hoe komt ie eraan zou je denken
 
Frenkpie zei:
whahahah typisch weer iets voor jou he ouwe GEK ! :D altijd zeuren..

(ik moet niet veel zeggen :P)

:D:D komt wel goed bitch... ik ben nu net terug van vakantie.. vanmiddag ff midgetgolfen met loesje en volgende week lekker lamzakken :D
Gelukkig is het hier niet druk :) Volgende week weer 9 uur per dag draaien :shake:
 
tswhey zei:
klagen, nou ik heb wel wat te klagen en ik stel voor om ''Tractortje'' te bannen om deze te ver gaande post:

[Link niet meer beschikbaar]

wie van de 2 is tractortje dan?.. :p
 
Ik denk dat dit topic de kiem van een grote flamewar in zich draagt.

Ik heb ff zin om te klagen over zo'n ouwe gek die weer spullen komt kopen om ouwe versleten k*tvideobanden over te zetten naar DVD. Zoiets gaat altijd verkeerd met die ouwe gekken en ze klagen altijd dat de kwaliteit te belabberd is. En achteraf hebben wij er een hoop werk mee om uit te leggen hoe ze die zooi op DVD moeten fikken.

Zelf heb ik een hekel aan lui die zich gedragen zoals jij doet in je computerwinkel. Buschauffeurs, ambtenaren, bouwmarkbedienden en politieagenten vertonen dat gedrag ook. Die weten zelf een beetje over het routinewerk dat ze doen en lachen anderen die er geen verstand van hebben om een of andere reden uit. Zo'n vent heeft zich nooit verdiept in elektronica en komt bij jouw en vraagt in zijn onwetendheid om hulp. Jij oordeelt dan meteen over hem. Don't judge, cause it's judgement that defeats us.
Een dokter zou dat eens moeten doen als je bij hem komt met pijn in je zak: 'Ja jongen, ik word hier zo moe van....altijd dat gezeik van patienten. Kunnen ze zelf niet opzoeken wat er mis met ze is. Onwetende honden'.
Help zo'n gast gewoon, want daar word je voor betaald.
 
huckfinn zei:
Ik denk dat dit topic de kiem van een grote flamewar in zich draagt.



Zelf heb ik een hekel aan lui die zich gedragen zoals jij doet in je computerwinkel. Buschauffeurs, ambtenaren, bouwmarkbedienden en politieagenten vertonen dat gedrag ook. Die weten zelf een beetje over het routinewerk dat ze doen en lachen anderen die er geen verstand van hebben om een of andere reden uit. Zo'n vent heeft zich nooit verdiept in elektronica en komt bij jouw en vraagt in zijn onwetendheid om hulp. Jij oordeelt dan meteen over hem. Don't judge, cause it's judgement that defeats us.
Een dokter zou dat eens moeten doen als je bij hem komt met pijn in je zak: 'Ja jongen, ik word hier zo moe van....altijd dat gezeik van patienten. Kunnen ze zelf niet opzoeken wat er mis met ze is. Onwetende honden'.
Help zo'n gast gewoon, want daar word je voor betaald.

:bow: Ode aan de wijze man :bow:


Ik erger mij niet zoveel aan alle dingen, ik verspil daar geen energie aan. Laat maar waaien, ik ga ff een middagdutje doen:D
 
huckfinn zei:
Ik denk dat dit topic de kiem van een grote flamewar in zich draagt.



Zelf heb ik een hekel aan lui die zich gedragen zoals jij doet in je computerwinkel. Buschauffeurs, ambtenaren, bouwmarkbedienden en politieagenten vertonen dat gedrag ook. Die weten zelf een beetje over het routinewerk dat ze doen en lachen anderen die er geen verstand van hebben om een of andere reden uit. Zo'n vent heeft zich nooit verdiept in elektronica en komt bij jouw en vraagt in zijn onwetendheid om hulp. Jij oordeelt dan meteen over hem. Don't judge, cause it's judgement that defeats us.
Een dokter zou dat eens moeten doen als je bij hem komt met pijn in je zak: 'Ja jongen, ik word hier zo moe van....altijd dat gezeik van patienten. Kunnen ze zelf niet opzoeken wat er mis met ze is. Onwetende honden'.
Help zo'n gast gewoon, want daar word je voor betaald.
Een dokter of dit is totaal geen vergelijking... Mensen kunnen toch gewoon op F1 rammen en de tutorial volgen. Die precies uitlegt hoe je stap voor stap alles moet doen.
 
benchMarc zei:
Een dokter of dit is totaal geen vergelijking... Mensen kunnen toch gewoon op F1 rammen en de tutorial volgen. Die precies uitlegt hoe je stap voor stap alles moet doen.


Deden ze dat maar inderdaad, dan hadden we jouw soort niet.
 
Kunnen dat soort foto's buiten gewone threads gehouden worden? Ik zit hier op m'n werk te internetten en heb ineens een dikke zeug op mijn pc, geinig, maar niet relax :D
 
optyfen naar fok jij :p
 
fok... WTF moet ik daar?
 
ik wil klagen over mn baas..die vuile gierige krent!!! Me belazeren met me uren en ik kan er nix aan doen:mad:

Verder wil ik me nog ff uitlaten over de corps ballen bij mij op de uni..die denken dat ze heel wat zijn

en tenslotte de vooroordelen van me ouders,broertje, mensen om me heen en klasgenoten over BB'en!!!:mad:!


zoooooooooow...dat lucht op:)

Thnx Benchie:D
 
Vannacht mezelf lamlazerus gezopen, 4 uur geslapen en nu weer aan het werk, voor de rest weinig irritaties op dit moment.
 
FrederX zei:
hoe komt ie eraan zou je denken

Ik heb net als tswhey, foto's gevonden van mn ouders :(
 
roxxe zei:
jij niet, benchmarK

nevermind :o
Was jij dat trouwens niet die nog negatieve karma van mij verdiende?
 
Tractortje zei:
Ik heb net als tswhey, foto's gevonden van mn ouders :(


:( , maar jij bent dus geadopteert door 2 nichten :( das k*t :eek:
 
Back
Naar boven