XXL Nutrition

Contest Log De kleine tegen de groten (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Weer lekker lopen buffelen in de gym! Samen met een andere gast gevraagd of dat die mee wou trainen, vond die allemaal prima hij is ook wat sterker dus heel relaxed! Lekker motiverend om wat zwaarder te gaan en op elkaar letten qua uitvoering.

Vrijdag weer beentjes
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vergeten te loggen, het was ook niet zo zeer spannend maar heb wel lekker de beentjes aan kunnen pakken. Viel zelfs bijna om bij het lungen.

Gisteren echte rustdag, heb geen seconde inspanning gehad. Vandaag zal dat iets meer zijn lekker naar het strand met dit mooie weer. Helaas word dat wel morgen pas trainen.

Misschien wil ik mijn doelen wat bijstellen. Maar tot nu gaat het aardig goed. Blijft stof tot na denken.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vandaag echt weer eens lekker getraind helaas verrek ik alleen mijn nek op een hele domme manier om iets te snel om te kijken. Niks te klagen qua bulken.

Enige nadeel van al dat vele eten. Dat ik het zelf wel lastig begin te vinden als ik voorover zit of gewoon überhaupt zit. Ik nogal een fatty lijk. (Ben ik ook)
Het is ook eindelijk alleen op mijn buik. Het is nog iets van 6.5kg tot de cut. Dus nog even volhouden

20180716_210344.jpg
 
Goed bezig dikzak!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lekker bezig! :cheer:
 
Word zelfs walking Mcdonalds genoemd in de gym. Nog nooit zo'n buikje gehad. Maar wait for it!
Is het zo erg joh?

Armen lijken goed vooruit te gaan in ieder geval!
 
Zo vandaag mocht ik uitslapen want de ogen moeten weer gecheckt worden, kijken of ik weer wat beter zal gaan kijken. Scheelt weer wat werktijd!

Is het zo erg joh?

Armen lijken goed vooruit te gaan in ieder geval!
Het is maar net hoe je het er naar maakt, ik paradeer ook altijd met mijn buik vooruit ipv borst. En af en toe gooi ik mijn buik gewoon op de balie en zeg ik dat ik wel een goed hart heb :haha:

Eigenlijk ben ik gewoon een enorme bullebak
 
:haha::haha:

Je maakt iig wel gains! lekker doorgaan zo!
 
:haha::haha:

Je maakt iig wel gains! lekker doorgaan zo!
Thanks kan niet wachten om weer samen te trainen met die grote reus van je.

Iedereen heeft wel eens wat te zeuren en vandaag is het mijn beurt. Ben normaal de vrolijkste die je tegen kan komen en altijd lolletje en een geintje maar nu moet ik even janken..

Ik begin het zwaar te krijgen met dat vele eten en ik zie niet altijd de progress die de weegschaal aangeeft en als ik in dr spiegel kijk vind ik mijzelf een kleine snorlax worden. Weet echt wel dat ik aan het groeien ben. Maar moet op het moment echt even met mijn eigen gedachtes vechten.

Elke dag weer staan er eind van middag nog broodjes in de trommel die ik dan maar hikkend weg eet. Het avond eten is de laatste tijd wel gruwelijk lekker en ik stamp mij 3x per week bij mijn moeder vol met eten. Dan weet ik dat ik lekker veel eet. In de avond al die nootjes opeten en die bak kwark. Het weekend is bijna nog grotere hel zo gesloopt dat ik wel 12urenslaap en niet uit bed kan komen. Maar toch mijzelf zo vol mogelijk met eten stop.

Ach genoeg gezeurd al het eten voor morgen staat weer klaar en we blijven eten tot ik mijn "doel" hen gehaald en zal cutten tot eindelijk een mooi resultaat

Kusjes jankbek
 
Hoeveel calorieën heb je per dag ?
 
Ja met taart en schepsnoep :roflol:
Met prepmeals en havermout ook hoor.

Ik hou van havermout en mijn rijst en kip eet ik ook graag. Verder zou ik gewoon ook nog een shitstorm noten toevoegen en voila..easy peasy 4400kcals..
 
Haha de dag dat jij langer dan een week bulkt moet ik nog meemaken :D
 
Back
Naar boven