XXL Nutrition

Contest Log De kleine tegen de groten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook in natuurlijk! Je hebt al een mooi startfysiek!! Succes!
 
Ook in natuurlijk! Je hebt al een mooi startfysiek!! Succes!
Thanks. Ookal zou je het snel genoeg horen als ik niet goed mijn best had gedaan of juist wel. Leuk dat jij er bij bent in ieder geval. "Start fysiek" nu op naar het Michel poppetje!

latest?cb=20160411141312.png
 
Lief dagboek vandaag was de bedoeling om ub1 te gaan trainen en mij zo vol mogelijk met eten stoppen.

Je gaat niet cutten (in het kader van de contest) ?
 
Je gaat niet cutten (in het kader van de contest) ?
Is niet de intentie als ik nu bijna 12 weken lang zou gaan cutten, zal er niks overblijven wat nog meer zonde is. Precieze plan van aanpak heb ik nog niet maar het zou voor mij meer een prestatie om een mooie cleanbulk neer te zetten.
 
Vandaag getraind om het trainen, word er ondertussen wel wat chaggerijnig van dat ik geen auto heb en afhankelijk ben van anderen of 30km fietsen.

Maar goed alternatieve training gehad voor lb1

Sq
Opwarmen
3x8x60

Leg press
10x120
10x160
10x200

Standing leg curl
10x20
10x17.5
10x15

Seated leg curl
10x
10x
7x

"Hack squat" ss kuiten plate loaded
3x10x ss 3x10x

Buik


Veel haast, dus weinig rust en iets minder kg's gepakt. Maar wel even door kunnen pakken.
 
Koop dan een goedkope oude auto van paar honderd euro?
 
Koop dan een goedkope oude auto van paar honderd euro?
Het nadeel is dat ik nog niet zeker ben van nieuw werk. Het werk waar ik een reactie van verwacht en hopelijk morgen. Is hooguit 150km per week rijden dan word het een makkelijke keuze en ga ik voor een boodschappenauto.

Mocht ik een andere baan moeten gaan zoeken en die is misschien wel verderop zou ik wel meer luxe willen. Wil dus niet snel een auto kiezen die ik binnen halfjaar weer ten einde heb gebracht maar iets meer centen uit geven en hopelijk wat langer mee kan rijden.
 
Eerst even bijkomen van de 15km fietsen voordat we ub2 gaan beuken 1 van de leukste.

Vanmiddag of morgen uitslag voor nieuw werk. Spannendddd
 
Laten we beginnen met yess! Aangenomen voor mijn nieuwe baan waardoor ik snel kan groeien richting kantoor. Wat ik dus al lange tijd wil. Eerst zal ik wel veel kennis op moeten doen voor materialen kennis en terug naar school 1 dag in de week. Toekomst met minder kcal verbranden door werk!

Nog een hoogtepunt is dan direct dat ik ook weet dat ik voor 2 jaar een baan heb en opzoek kan naar een degelijke boodschappen auto.

Training ging wel heerlijk ookal veel afleiding door belletjes en eerste dingen regelen. Maar eenmaal dat ik klaar was kon ik voluit trainen en had ik echt een mega boost in mijn hoofd.

Ub2

Inc db press
10x14
10x20
10x26
10x28
10x28
10x28

Lekker wat volume, kick ik dan ook op en natuurlijk wat opwarmen.

Cable flys
10x15
10x15
10x17.5

Pull ups wijd
6
5
4

Wel weer te merken dat ik zwaarder word dat het niet altijd even makkelijk is om hier veel reps te halen.

Bor
3x10x60

Db row
10x30
10x30
10x32

Ohp
3x10x30

Db bent over side raise
3x10x8

Triceps Rope pushdown
10x22.5
10x22.5
8x22.5
6x20

Biceps cable curl
10x20
10x20
10x20
8x20
 
Gefeliciteerd man :)
 
feli met je baan!
 
In. Succes!
 
Vandaag de auto van schoonma mee genomen. Pas toen ik er was besefte ik dat ik wel wat last had van stijve spieren in de rug en dat het al de 3e training is achter elkaar vanaf zondag. Dat thuis zitten begint toch te vervelen. Gelukkig heb ik dan altijd nog een vriendin die wel klusjes bedenkt.


Ondertussen de training besloten om wat meer op gevoel te gaan trainen qua kg's dan het autistische papiertje volgen en gewoon gaan of het lukt of niet. Dit voelde stukken beter en zorgt dat ik nog steeds met trillende beentjes thuis zit.

Dl 5x5
10x20
Rekken strekken
5x50
Rekken strekken
3x70
3x90
5x4x100

Sq
10x20
3x8x60

Leg ext
3x10

Standing leg curl
3x10

Zittend calf raise smith
4x10

Buik



"Kleine maaltijd"
8 broodjes. 4 met kaas en komkommer 4 met kip en komkommer. De komkommer heb ik zelf bedacht voor de afwisseling
15263872108741131725236.jpg
 
Hee lief dagboek hier ben ik weer. Ik werd wel even heel vrolijk wakker toen ik bedacht dat ik mijn telefoon kon inruilen voor een iets nieuwere. Doei !! Roze streep, kras in het beeld en mozaïek op de achterkant hallo nieuwe telefoon.

Vandaag drukke dag dus. Naar schoonma auto lenen. Op naar de Vodafone dan naar mijn ma klusje afmaken van vorige week toen ik wat ziek werd. Gelukkig mag ik de gym ook nog afbreken.

Doei dagboek!
 
Back
Naar boven