Fitness Seller

Contest Log De kleine tegen de groten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer een update. Bijzonder weekend weer.

Vrijdag na school gewoon wezen trainen niet echt gemotiveerd maar brand mijzelf er wel op om netjes te blijven trainen en niet te smijten met alles.

Zaterdag een feestje en een late nacht gehad.
Zondag veel "pretcardio" en thuis wat geklust niet toe gekomen om naar de gym te gaan. Benen voelen ook belabberd de laatste dagen.

Vandaag werken en mijzelf gewoon aan het eten gehouden en doordeweeks lukt dit altijd aardig terwijl in het weekend het niet altijd even goed lukt.
Dat ik op een of andere stomme manier niet aan eten denk. Vaak compenseer ik dit met chocomel drinken en enorm veel hapjes weg werken met mijn vriendin die hier ook echt gek op is.

Hoop dus dat ik mijzelf niet teleurstel woensdag op de weegschaal. Van de spiegel word ik wel redelijk blij.


Je gaat lekker man, volhouden en niet mekkeren over je benen :finger:
 
Vandaag weer een update. Bijzonder weekend weer.

Vrijdag na school gewoon wezen trainen niet echt gemotiveerd maar brand mijzelf er wel op om netjes te blijven trainen en niet te smijten met alles.

Zaterdag een feestje en een late nacht gehad.
Zondag veel "pretcardio" en thuis wat geklust niet toe gekomen om naar de gym te gaan. Benen voelen ook belabberd de laatste dagen.

Vandaag werken en mijzelf gewoon aan het eten gehouden en doordeweeks lukt dit altijd aardig terwijl in het weekend het niet altijd even goed lukt.
Dat ik op een of andere stomme manier niet aan eten denk. Vaak compenseer ik dit met chocomel drinken en enorm veel hapjes weg werken met mijn vriendin die hier ook echt gek op is.

Hoop dus dat ik mijzelf niet teleurstel woensdag op de weegschaal. Van de spiegel word ik wel redelijk blij.


Je gaat lekker man, volhouden en niet mekkeren over je benen :finger:
 
Je gaat lekker man, volhouden en niet mekkeren over je benen :finger:
Uhm morgen benen dan? Shit kan ook niet anders hele linker bovenkant zit vast heel de dag loop ik ook met pijn rond. Zowel voor als achterkant en Geen idee hoe het komt.

Nieuwe pre workout besteld. Total war en c4, kijken hoe hard ik weer door de gym kan gaan!
 
Hoe bedoel je zit vast? En wat voor pijn?
 
Hoe bedoel je zit vast? En wat voor pijn?
Linkerkant borst, linker schouder, soms ook tot in de nek en tja geen idee hoe je het noemt maar achterkant rug ook linksboven. Het is continu een voelende steek.

Borst was vrijdag. En het voelt ook niet als spierpijn. Dus vroeg op bed en hopen dat het snel overgaat.

1 voordeel de vriendin wil mij dan wel eindelijk eens "masseren" insmeren met tijgerbalsem
 
Kun je de klachten niet beter omschrijven? Een dokter zou hier zelfs niets mee kunnen :p

Wel fijn @ massage en tijgerbalsem :D
 
Kun je de klachten niet beter omschrijven? Een dokter zou hier zelfs niets mee kunnen :p

Wel fijn @ massage en tijgerbalsem :D
Lastig, het is ook niet echt te omschrijven. Het is een wat zeurende pijn waardoor je snel een verkeerde houding aan neemt.

Ene moment voelt het echt in de borst andere moment achter het sleutelbeen. In mijn nek heb ik er ook last van.

Lastig uit te leggen verwacht dat het snel overgaat. En tja mijn vriendin mag ook wel eens haar best doen. Niet iedereen kan een HillR hebben.

Heeft ze geen Fries zusje ofzo :p
 
Wellicht een beetje overbelasting? Stapje terug af en toe kan ook nooit kwaad (extra dagje rust ofzo)

:roflol:

Bezette zusjes helaas haha
 
Kan ook komen door verkeerde houding bij uitvoeren van zware oefeningen. Wellicht ook daar even kritisch naar kijken!
 
Wellicht een beetje overbelasting? Stapje terug af en toe kan ook nooit kwaad (extra dagje rust ofzo)

:roflol:

Bezette zusjes helaas haha
Denk het ook qua overbelasting. Vandaag is het al iets minder. Het is ook het probleem met mij dat ik elke week meer en meer wil. Zwaarder en teveel van mijzelf vraag soms.

To bad van de zusjes. Zal mijn eigen vriendin lief vragen of ze voor mij blijft zorgen.
Kan ook komen door verkeerde houding bij uitvoeren van zware oefeningen. Wellicht ook daar even kritisch naar kijken!

Combinatie van focus beetje kwijt en toch stug zwaar blijven trainen, terwijl je soms beter een stapje terug moet doen.

Borst/rug hebben sowieso aandacht nodig vooral qua oefeningen.
 
Vandaag weer beestachtig goed getraind. Dat was voor mijn gevoel wel weer een tijdje terug.

Kleine review van de nieuwe pre workout (voor mij dan) total war. Lekker qua smaak laatste slokjes bleef wel wat in de keel hangen of je een zwarte peper halverwege liet hangen in je keel. Na minuutje of 10 kreeg ik wat tintelingen hier en daar. Iets minder vermoeid met het trainen en super lekkere focus!

Totaal geen zin in benendag maar eenmaal begonnen zo lekker aan het knallen.

Lp "4"
10x80
8x120
8x160
8x220 werkset 1
8x220 werkset 2
8x160 werkset 3 andere houding
8x160 werkset 4
3x dropset

Wat geprobeerd na een tip van een kerel in de sportschool. De rom groter maken ipv het stoeltje op stand 4 zetten naar 1 toe. Waardoor de rom veel groter word en het echt veel meer benenwerk heb.

Voor al lekker die dropsets

Standing leg curl "4"
8x20
8x20
8x20
8x20

Cable rope ab crunch
10x25
10x25
10x25
10x25

Leg extension "3"
8x55
8x55
8x55
8x55
3x dropset

Calf plate loaded machine
10x100
10x100
10x50
10x50

Walking lunges
4x heen en weer huppelen met gewicht. Al een tijdje de meest gehate oefening in mijn leven.

Seated calf raise Smith
8x100
8x100
8x100

Sq
8x55
8x55
8x55

Veelmeer gelet op houding en oefening omdat ik soms wat pijntjes heb de laatste tijd. Voelde wel veel pittiger de training ook Al ging ik niet overal 100% gewicht.
 
Haha nice review ja, goeie training!
 
Gisteren nog lekker gebeukt samen met een andere gast van de gym. Borst/schouders/biceps. Nu fijn weekendje weg. Even naar max in oostenrijk!

Ahooooi(drunk for 3 days)
 
Gedraag je hè?!
 
Gedraag je hè?!
Oops! Mislukt!

Wat een pittig zwaar weekend. Hier komt die dan.
Recap van het weekend:

Donderdag avond de vrouw weg brengen naar een vriendin zodat ze met iemand mee kon rijden naar Schiphol. Waardoor ik weinig slaap had.

Vrijdag een hele dag school? Opeens veel zitten en lang moeten luisteren. Dit zijn echt de zwaarste dagen. Eenmaal thuis snel een boodschapje gedaan voor het weekend. Rond een uur of half 9 de auto in en succes. In de auto slapen is dus ook niet echt mijn ding.

Zaterdag al vroeg in oostenrijk aangekomen rond uurtje of 8 ofzo. Wel lekker ontbijtje kunnen weg tikken. Pak melk en broodje ei met spek(scrambled ofzo) in de middag lekker op het circuit rond gehangen. In slaap gevallen in de zon heeft mijn huid niet goed gedaan over heel het weekend dan haha. Op de camping kon ik lekker voetbal kijken en sapjes drinken. Halve liter Havana en wat captain morgan gehad. Hik alcoholist hahaha.

Zondag niet veel anders beetje eten zuipen "litertje captain morgan " achhh dikke prima. In de avond beetje voetbal kijken en rondhangen op de camping.

Maandag weer vroeg op de dag 04:30 al in de auto helaas pas 18:30 thuis en lekker eigen douche eigen bed en Ooh wat heb ik gesnurkt!

Hier wat fotootjes.

20180701_102151.jpg
IMG-20180630-WA0000.jpeg
IMG-20180701-WA0038.jpeg

En nu weer normaal doen! Weegschaal zei beetje afgevallen na zo'n weekend het valt weer mee! Maar toch uppen qua kcal!
 
Heerlijk dit!:marvin: :zuip:
 
Haha lekker weekend gehad dat is ook belangrijk + de schade is beperkt #topppppp

kreeft btw
 
Haha lekker weekend gehad dat is ook belangrijk + de schade is beperkt #topppppp

kreeft btw
Het is nog veel erger. Dan je ziet op de foto want dat was halverwege de dag. Mijn neus is net een verkreukeld krant zit zelfs een blaar op. En mijn vriendin noemde mij zojuist een neger. Helaas staa mijn bril nog in mijn hoofd geprint
 
Back
Naar boven