MuscleMeat

Contest Log De kleine tegen de groten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Furryx94

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
5.064
Waardering
10.014
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
hallo allen,

De meesten zullen mij niet kennen, maar ook ik lees al een tijdje mee en haal hier en daar een boel informatie uit. Iedereen droomt van die super transformatie en gaat daar voor. 90% houdt er al snel mee op en weet dat het teveel discipline kost om zover te gaan. Ik heb er voor gekozen om er wel voor te gaan. Met een klein grapje toch serieus geworden en hulp gevraagd van Vonk. Dus let the battle begin.

Beetje info over mijzelf:
Leeftijd: 23
Lengte: 184
Gewicht: 79kg
Trainingsjaren: 1 jaar serieus bezig. Kcal tellen verhogen verlagen en het trainen en eten bijhouden. Hiervoor ook wel getraind even aan rugby gedaan (bleek niet de beste teamspeler te zijn) vervelende rug blessure gehad. Maar voor nu gaan we er 110% voor.
Vp: geen idee precies maar niet heel hoog
Doel: voor deze contest zo buff mogelijk worden. Voor gekozen om niet “shredded” te gaan want dan blijft er niks van mij over.
Vragen? Stel ze gerust dan houden we dit logje een beetje interessant ook.

Ps. Ik ben hier niet voor mijn cursus Nederlands, het kost mij soms veel moeite om in logische volgorde neer te zetten dus laat staan fatsoenlijk Nederlands.
 
Laatst bewerkt:
In, veel succes!
 
Tof dat je meedoet, doorzetten!
 
Leuk dat je meedoet, In
 
We gaan er met de zweep overheen, zojuist gevraagd aan HillR en ik mag hem een tijdje lenen :whip:
 
In, veel succes!
Thanks

Tof dat je meedoet, doorzetten!
Ook mini-me kan groot worden

Thanks

Leuk dat je meedoet, In
Een betere manier van de lat hoog leggen kan ik niet vinden

Yeahhh

We gaan er met de zweep overheen, zojuist gevraagd aan HillR en ik mag hem een tijdje lenen :whip:

Ooowh shit. Doodgaan 2.0
 
Welnee.. je mag worstelen.. :D In en volg! succes!
 
Vandaag toch nog kunnen trainen vanmorgen al een dorp verderop gefietst, welgeteld 15km om a wat klusjes bij mijn moeder thuis te doen, b om naar de gym te gaan. Helaas voelde ik mij zo beroerd en niet fit om de klusjes maar voor de helft kunnen doen en gym moeten skippen. Dus weer 15km naar huis fietsen en het bedje ingekropen.

Rond een uur of 7 voelde ikmmij fit genoeg en wilde ik toch graag naar de gym, maar om nu weer 15km te fietsen, heb ik een proefles genomen bij de lokale gym. Hier zal ik als weer een auto heb dus ook echt nooit meer gaan trainen.

Gym is totaal niet groot, mist veel apparaten, huppelen zelfs kids rond onder de 12, koffiecorner is groter dan de gym zelf, 2x zo duur als de f4f. Wel geteld toen ik binnen kwam 4 personen in de gym en toen ik weg ging kwam er zelfs nog een groepje bejaarden voor personal coaching.

Ach ik heb kunnen doen wat ik wou doen en heb niet 30km hoeven fietsen.

De training lb2

DL
10x20
5x60
3x80
1x90
5x5x100

Squat
10x20
3x8x60

Leg ext
3x10x60

Rdl
3x8x40
Dit is toch wel een oefening waar ik een hekel aan begin te krijgen.

Zittend kuiten in de smith
4/5 setjes weet de kg’s niet meer

2oef buik

5min fietsen naar huis want #dodeauto
 
In, succes !
 
Heej respect man.

Volg......
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik lees ook even mee. Heel veel succes!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vandaag planning ub1, kijken of ik weer zo'n mooie dag neer kan zetten qua gewicht. Nog wel even in dubio of ik voor de 15km enkele reis fietsen ga of toch de trein pak.

Nu snel wat voeding in de mik gooien. Buren zullen wel blij zijn dat de blender niet om 05:00 gaat maar pas om 10:00

Gewicht al iets omhoog 79.4kg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Bijzonder zo'n dag. Gelukkig is het lekker weer en was de training het waard.

Lief dagboek vandaag was de bedoeling om ub1 te gaan trainen en mij zo vol mogelijk met eten stoppen. Het vervelende is dat ik nog steeds zonder auto ben en nog geen zekerheid heb voor een nieuwe baan. Gelukkig hebben wij nog zo'n geel blauwe machine die mij 10km verderop kan brengen. Tot mijn verbazing kost dit rot ding voor 10km al bijna 4 euro. Hierna heb ik nog 20 minuten moeten lopen voordat wij eindelijk aan ub1 konden gaan beginnen.

Bp
10x20
5x40
3x60
1x70
4x5x77.5 vpr
4x77.5

Inc Db bp
10x28
10x28
10x28

Plate loaded lat Pulldown
10x100
8x110
10x110

Machine plate loaded row
10x60
9x70
8x70

T-bar row "grote stang"
10x40
10x50
8x50

Db shoulder press
10x20
10x22
8x24

Triceps overhead extension
10x18
3x10x20
Dropset

Db hammer curl
10x12
3x10x14
Dropset

Smith Shrugs
3x10x40

Na dat ik deze drukte heb overleefd gelukkig dacht ik dat ik met iemand mee kon rijden om niet weer die ellendige trein in te hoeven. Wat raar opeens kan ik niet meer mee rijden dus heb ik toch even fijn 40 minuten cardio mogen doen.

Al met al blij met een goede training.
 
Back
Naar boven