Fitness Seller

De knoop is doorgehakt...! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vind het schema ook niet veel voorstellen hoor... maar het is een begin. En al neem je dit schema als uitgangspunt en langzaamaan breng je er verbeteringen in aan dan zal er ongetwijfeld progressie zijn
 
Neem een bak kwark en je zit al bijna op 150gr eiwit.
 
Succes vriendje!!
 
Goed bezig sniper! zeker een verbetering!
zie je als 13-jarig ventje toch iedere keer weer verstandige keuzes maken!
blijf zo doorgaan! denk niet in je beperkingen als 13-jarige maar in je mogelijkheden! iets dat je volgens mij uitstekend doet! petje af
 
dude op hoeveel vet zit je? verder netjes dat je "probeert" zoveel kcals binnen probeert te krijgen schema maken is 1 je er aan houden is een ander verhaal. en je eiwitten zijn te weinig beter eet je kwark erbij + kipfilet.
 
Yes!!! Hij gaat er eindelijk wat van maken! Succes ermee! :D
 
Mooi zo, je gaat voor die massa! Desnoods gebruik je supplementen als je je eiwitten niet kan aanvullen, zelf vind ik eieren gemakkelijk (hardgekookte, dooier eruitdoen). Zeker kwark bij je voedingsschema nemen! ;)

En nog gefeliciteerd met je verjaardag he! Woohoo!
 
denk dat je een rekenfout maakt in je bruine boletjes.. 150 kcal voor 1 bolletje? Dat zijn bijna 2 sneeen brood.. verder.. meer pindakaas minder kaas, minder hagelslag meer kip
 
Nog niet optimaal, net als mijn schema niet 100% optimaal is, maar toch goed dat je op je voeding let en je er enigzins aan probeerd te houden.
Op onze leeftijd is bepaald niet alles mogelijk, qua thuis situatie etc.

Je zou ook gewoon dit kunnen eten, en dan gewoon voor de rest alles eten wat je toekomt. Maakt helemaal niets uit als je wat vet aanzet, je hebt nog genoeg ruimte om je vet % wat op te laten lopen.

Succes m8.
 
dude op hoeveel vet zit je? verder netjes dat je "probeert" zoveel kcals binnen probeert te krijgen schema maken is 1 je er aan houden is een ander verhaal. en je eiwitten zijn te weinig beter eet je kwark erbij + kipfilet.

zegt Wesking die ongeveer een week daarvoor tegen mij zegt op msn dat hij zich momenteel niet aan zijn schema houdt.
 
zegt Wesking die ongeveer een week daarvoor tegen mij zegt op msn dat hij zich momenteel niet aan zijn schema houdt.

Dus wat is het probleem daarvan het gaat nu over sniper zn schema niet over mijn schema. go back in his ass.
 
Dus wat is het probleem daarvan het gaat nu over sniper zn schema niet over mijn schema. go back in his ass.

Het is helemaal geen probleem, volgensmij heeft iedereen wel 'moeite' met het houden aan een eetschema. Het klonk alleen erg grappig, alsof hij niet genoeg discipline daarvoor zou hebben, terwijl jij dat zelf ook niet kon opbrengen (of had je een andere reden?). No offence.
 
Thanks all.

Rekenfout? Hmm, 120 kcal per bruin bolletje is zeer normaal hoor. Geen 150, 120.
Verder zal dit schema nog licht veranderen: Meer eiwitten, nog 200 kcal erbij op evt., Maar wel zo clean mogelijk. A.s. Zaterdag gaat het in. Ik weeg mij vanaf dan elke zaterdag, rond het zelfde tijdstip, en dat houdt ik bij.
Gewicht is bedroevend. Ik schrok er ENORM van. 1.79m en slechts 56! Kilo.
Tijd voor gains. Echte gains. 3x Per week lekker knallen, goed eten, rusten, maar tevens genieten v.d. jeugd.

Discipline zit goed jongens, geloof me. Trainingen overslaan: No way, dan moet het echt MOETEN.
 
Vandaag & De komende dagen nog even sleutelen aan het schema..
Dan begin ik Zaterdag 2 Mei.
 
Je hebt het verkeerd om gezet. Nu is het bovenste gedeelte.

Geen probleem. Ondanks dat ik 't niet eens ben met je schema!!! :P

Helaas kun je daar weinig aan doen, vanwege je leeftijd ben je beperkt door je ouders.
Eiwitten moeten veel verder omhoog. 150~200 gram. Hagelslag weg, toetje weg.

Magere kwark erbij, een halve kilo, etc, etc. Ik heb je een goed schema gegeven, probeer daar zoveel mogelijk naartoe te werken. Stapje voor stapje moet je je ouders over kunnen halen. Kipfilet, eieren, kwark, vis, rijst, etc.

200 gram eiwit voor iemand van 58 kilo,, lijkt mij imo een beedje overkill maar goed
 
200 gram eiwit voor iemand van 58 kilo,, lijkt mij imo een beedje overkill maar goed

200 Gram zou ik ook bij lange na niet redden. Ben blij als ik 100~120 haal. Ben trouwens 56 kilo maar goed.
 
sniper ik heb ook een paar tips hoe ik het doe.

sochtends zou ik beginnen met havermout of brinta. Daardoorheen doe ik dan een appeltje in blokjes gesneden om het wat smakelijker te maken (en snelle koolhydraten). Dit is een goede start van de dag en kan je ff op vooruit.
Die bolletjes zou ik vervangen voor gewoon volkoren boterhammen met kipfilet (6/8?). Drink op school melk of chocomelk
Smiddags uit school moet je maar even kijken wat je eet, ik eet dan warm dus spaghetti/rijst met kip ofzo.
Dan eet ik smiddags nog altijd noten, en savonds gewoon goed warm.
voor het slapen is kwark erg goed voor je.
Dit alles is natuurlijk erg clean. Ik begrijp dat je de abs zichtbaar wilt houden voor de zomer, maar dit staat massabouw natuurlijk wel in de weg. en je moet je beseffen dat 56kg bij 179 gewoon echt ondergewicht is en ongezond! Zwaar trainen is dan natuurlijk ook uitgesloten.
Zorg ervoor dat je goed regelmatig eet, en je stofwisseling op gang krijgt.
Stop met de cola, en al helemaal met light. Als je ipv van de cola een liter choco)melk drinkt ben je al een stuk beter bezig.
Voor de rest niet te veel alcohol zuipen en blowen, dan zal het wel goed komen met je.
 
200 gram eiwit voor iemand van 58 kilo,, lijkt mij imo een beedje overkill maar goed

In mijn opinie niet. Als je 2600~3000kcal gaat eten en je eiwitten zijn lager dan ongeveer 150~200gram, dan zal hoogstwaarschijnlijk (lees: hoogstwaarschijnlijk, dus niet altijd) de verhouding niet goed zijn. Dan is de verhouding bijv. 20 50 30, terwijl naar mijns inziens de optimale verhouding 30 50 20 of 40 40 20 is.
 
sniper ik heb ook een paar tips hoe ik het doe.

sochtends zou ik beginnen met havermout of brinta. Daardoorheen doe ik dan een appeltje in blokjes gesneden om het wat smakelijker te maken (en snelle koolhydraten). Dit is een goede start van de dag en kan je ff op vooruit.
Die bolletjes zou ik vervangen voor gewoon volkoren boterhammen met kipfilet (6/8?). Drink op school melk of chocomelk
Smiddags uit school moet je maar even kijken wat je eet, ik eet dan warm dus spaghetti/rijst met kip ofzo.
Dan eet ik smiddags nog altijd noten, en savonds gewoon goed warm.
voor het slapen is kwark erg goed voor je.
Dit alles is natuurlijk erg clean. Ik begrijp dat je de abs zichtbaar wilt houden voor de zomer, maar dit staat massabouw natuurlijk wel in de weg. en je moet je beseffen dat 56kg bij 179 gewoon echt ondergewicht is en ongezond! Zwaar trainen is dan natuurlijk ook uitgesloten.
Zorg ervoor dat je goed regelmatig eet, en je stofwisseling op gang krijgt.
Stop met de cola, en al helemaal met light. Als je ipv van de cola een liter choco)melk drinkt ben je al een stuk beter bezig.
Voor de rest niet te veel alcohol zuipen en blowen, dan zal het wel goed komen met je.

Thanks, hier heb ik wel wat aan. Melk gaat sowieso al omhoog t.a.v. hoe het was. Kwark ben ik nog niet zeker van. Abs zichtbaar houden voor de zomer: Ach, je weet hoe het zit met meisjes op deze leeftijd. Ze prefereren abs natuurlijk boven een bulkbuik :p.

Anyway dat laaste zinnetje: Don't worry. Alcohol vind ik sowieso een dikke -1 en blowen zelfs -10000000000
 
Back
Naar boven