XXL Nutrition

De knoop is doorgehakt...! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In mijn opinie niet. Als je 2600~3000kcal gaat eten en je eiwitten zijn lager dan ongeveer 150~200gram, dan zal hoogstwaarschijnlijk (lees: hoogstwaarschijnlijk, dus niet altijd) de verhouding niet goed zijn. Dan is de verhouding bijv. 20 50 30, terwijl naar mijns inziens de optimale verhouding 30 50 20 of 40 40 20 is.

nja ik vind 200 gram eiwit voor iemand met een vvm van 48 kilo een beedje aan de hooge kant maargoed,
 
Thanks, hier heb ik wel wat aan. Melk gaat sowieso al omhoog t.a.v. hoe het was. Kwark ben ik nog niet zeker van. Abs zichtbaar houden voor de zomer: Ach, je weet hoe het zit met meisjes op deze leeftijd. Ze prefereren abs natuurlijk boven een bulkbuik :p.

Anyway dat laaste zinnetje: Don't worry. Alcohol vind ik sowieso een dikke -1 en blowen zelfs -10000000000

tja, persoonlijk zal ik voorlopig nog ff niet voor de abs gaan maar eerder voor een gezond sterk lichaam. Dat beetje extra vet is echt het laatste waar je je zorgen om moet maken op deze leeftijd.
 
Heb je opzich gelijk in. Maar ik weet gewoon dat ik me beter voel bij een wat lager BF. Zo clean mogelijk gainen dus. Een procentje omhoog is helemaal niet erg.

Angilo: MSN?
 
Heb je opzich gelijk in. Maar ik weet gewoon dat ik me beter voel bij een wat lager BF. Zo clean mogelijk gainen dus. Een procentje omhoog is helemaal niet erg.

Angilo: MSN?

Hoe weet je dat dan?
 
+1
ik snap ooke cht niet waarom je een laag bf wilt hebben als je gewoon totaal geen massa hebt.

Hij bedoelt dat hij zn lage bf wil behouden als hij zwaarder word, of mag dat niet van jou? :roflol:
 
Hij bedoelt dat hij zn lage bf wil behouden als hij zwaarder word, of mag dat niet van jou? :roflol:

veel massa aanzetten zonder vet aankomen is vrijwel onmogelijk, en gaat langzamer. In de tijd dat jij van 70 naar 85 ging.. ben je toen mooi droog gebleven?

en lees je pm is.
 
veel massa aanzetten zonder vet aankomen is vrijwel onmogelijk, en gaat langzamer. In de tijd dat jij van 70 naar 85 ging.. ben je toen mooi droog gebleven?

en lees je pm is.

Ik heb geen behoefte aan jouw commentaar, ik heb die PM dus weggegooit :rolleyes:
 
Back
Naar boven