Fitness Seller

De knop moest om! 111 Kg naar 83 Kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er motiverend uit. Knap hoor.
 
Waaw had iedereen maar jouw ingesteldheid, mooie prestatie.
Iedereen zijn lichaam is/reageert anders dus zelf een beetje spelen met je cal. inname en je zeker niet blindstaren op de kg. maar vooral je omtrekken meten en in de spiegel kijken!
 
Ziek man, zeer nette progressie!
Jammer van de b&f handschoenen xD
 
Ziek man, zeer nette progressie!
Jammer van de b&f handschoenen xD

Klopt, krijg je als je van die vrouwenhandjes hebt he haha !!

Kleine update!!

Zoals jullie in mijn verhaal al konden lezen kwam ik met mezelf in de knoei met het feit dat ik door de bulk langzaam weer zwaarder werd. Begin januari kwam de 90 kilo wel heel dicht bij en besloot ik om wel in te grijpen op weer langzaam richting een cut te gaan. In de spiegel was het misschien nog niet nodig, (ik groeide goed en kracht ging merkbaar omhoog) maar ik moest voor mijn gevoel wel ingrijpen. Van 110+ naar richting de 80 en dan weer terug over de 90 kilo als ik niet ingreep kon ik niet.

Trainen gaat goed en probeer ik (ondanks dat ik net voor de 2de keer vader ben geworden van een gezonde zoon) 3x per week te knallen met een split schema. Borst - Biceps , Rug - Schouders en Benen - Triceps. Ook voetbal ik nog 2x per week en alles valt goed te combineren.

Doel voor de aankomende maanden: Proberen om zoveel mogelijk bodyfat proberen te verliezen en vanuit daar op proberen te bouwen. Ik weeg op dit moment 85 kilo en heb voor mezelf als doel gesteld om richting de 77 te gaan (met zoveel mogelijk behoud van spieren. De spiegel is trouwens wel bepalend en niet de weegschaal.

Eten / voeding? Ik zit op dit moment op 2150 kcal (onderhoud +- 2500). Ik houdt nog een stukje marge over op het moment dat ik een plateau bereik. Ik eet niet volgens een schema maar meer IIFYM. Zo ben ik ook al mijn kilo's kwijt geraakt vandaar dat ik hier gewoon mee verder ga. Wel houdt ik mijn macros in de gaten (vooral eiwitten en vetten). Ik eet ongeveer 8 a 9 dagen super clean (nergens een snaai moment en al mijn kcals gaan op aan goede verantwoorde dingen) en rond de 10de dag gun ik mezelf een heerlijk cheatmeal en track niets van mijn eten. (ijs, patat, snacks, chocolade etc. Hier kan ik dan intens van genieten maar ook blij als die dag er weer op zit en weer lekker terug naar "normaal" gaan).


Mochten jullie vragen, opmerkingen of andere dingen hebben, graag reageren! Kan ik zo mijn doel bereiken als ik door ga waar ik mee bezig ben of zouden jullie iets anders doen? Ik verneem het allemaal graag en zal binnenkort even paar recente fotos plaatsen van hun hoe ik er nu bij sta!

groeten Werner
 
Respect. Knappe transformatie!

 
Wauw, erg motiverend! Top gedaan en keep it up.

Uiteraard ook gefeliciteerd met jullie zoon. (Niet geheel verrassend, kan me voorstellen dat vrouwlief moeite heeft gekregen van je af te blijven (nohomo))
 
Wat een beest ben je geworden man! Nice ;)
 
Thnx voor de complimenten boys! (ik had me het gevoel waarmee ik nu rond loop veel eerder moeten gunnen en ben er achter gekomen dat ik mezelf jaren tekort heb gedaan. Gelukkig nu een heel ander persoon en voel me me fantastisch ! Bijna 30 maar voel me 20 !
 
Erg herkenbaar, zelf ook behoorlijk afgevallen in een korte tijd en voel me beter dan ooit.

Hoe sta je er nu, ruim een maand na je laatste update, bij?
 
Goed bezig Werner
Verhaal is heel herkenbaar en leuk om die foto's zo te zien van bierbuik tot spierbundel
Echt zwaar respect joh !
Wat een transformatie zeg.

Groeten rob
 
Zo dat is pas een live change wees daar trots op
 
Back
Naar boven