XXL Nutrition

De laatst genomen faggot foto

Bezoekers in dit topic

First chimboi foto!
20200804_092806.jpg
 
Bump,

Ruim 2 jaar geleden in mijn lip gestoken door een mug 's nachts.
Bekijk bijlage 504737
Mirin.

Doet me denken aan die dag dat ik dacht( in een dronkenbui) het een goed idee was om 500-600mg mdma-kristallen in één keer in te slikken om vervolgens de volgende dag wakker te worden met 2 van zulke lippen omdat ik ze helemaal kapot had gebeten. Good times.
 
Mislukt experimentje met fillers? :)
Nou als fillers zo voelen snap ik niet dat vrouwen het doen. Pijn dat het deed, alsof mijn lip elk moment kon openbarsten zoveel druk stond erop :roflol:
Mirin.

Doet me denken aan die dag dat ik dacht( in een dronkenbui) het een goed idee was om 500-600mg mdma-kristallen in één keer in te slikken om vervolgens de volgende dag wakker te worden met 2 van zulke lippen omdat ik ze helemaal kapot had gebeten. Good times.
Ja dat is geen goed idee, ik vreet mn bek gelukkig nooit echt op met zooi.
Funfact, ik had deze dag een date met een meids, 's avonds was grootste deel van de zwelling wel weg :roflol:
 
Ja dat is geen goed idee, ik vreet mn bek gelukkig nooit echt op met zooi.
Ik wil jou zien of je hetzelfde zegt met 84-86% pure mdma-kristallen. Dan ben je zo loesoe dat je pas de volgende dag doorhebt welke delen van je gezicht er missen :roflol:
 
Ik wil jou zien of je hetzelfde zegt met 84-86% pure mdma-kristallen. Dan ben je zo loesoe dat je pas de volgende dag doorhebt welke delen van je gezicht er missen :roflol:
Max is 84% ivm gewicht HCl zout, 86% gaat dus niet lukken.

Overigens heb je ook geen idee hoe mijn drugsgebruik was :roflol:
 
Verkeerde topic oeps
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven